Gå til innhold
Hundesonen.no

Buhunden Luna


Tuskelusken

Recommended Posts

Luna er en svart buhund født 16. september 2008 Luna er en skikkelig rampejente og ikke minst, en tøffing! Hun er utrolig pågående mot andre hunder. Hun vil bare leke da. Selvom de andre hundene hyler til henne av raseri bare hopper hun på de og slår lekent med labbene.

Luna er utrolig leken og hun vil leke med alt og alle. Kaniner, hunder, sko, klær, mennesker, ALT! Hun elsker å bite i tær og i buksebein og hun elsker å jakte på de andre dyrene våre. Av katten har hun fått seg noen klor, ja, så hun har litt respekt for katten, men bare litt. Kaninn og marsvina får hun ikke leke med for hun biter for hardt...

Men hun er en liten søtnos. Skikkelig søt rampejente. Hun er kullsvart med hvitt bryst og hvite tær. Jeg gleder meg til hun blir stor for da blir hun en skikkelig buhund! Jeg liker voksne hunder best jeg. Det er de som er finest, selvom valpene er utrolig søte.

Tussi er den forrige hunden vår. Hun var blakk og døde i sommer. 14 år gammel. Savner henne sårt.

292qrex.jpg

oksj28.jpg

Luna vil leke med alle, men ingen vil leke med Luna

v5liz8.jpg

2rokhgg.jpg

mw7gnl.jpg

Og her er et bilde av Tussi:

2ypmesy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Luna har nå blitt større og litt roligere. Men enda så finner hun ting å tygge på. Alt mulig. Hun har også blitt rensligere. :D Jeg håper det ikke er så lenge til hun blir helt renslig!

Her er noen bilder fra turen i dag:

6fcmbn.jpg

2lz2gy.jpg

25phcpf.jpg

Må jo snuse litt...

11abf9e.jpg

Gøy på isen...

2i6knqh.jpg

2lig5kx.jpg

1q08e0.jpg

2myu3i8.jpg

28md648.jpg

9vd343.jpg

nowr5u.jpg

kevq4x.jpg

Ehm. flere bilder kommer senere. Akuratt nå tisset Luna i trappen, og dataen en under trappen, og hvor lander tisset, rett i hodet på meg sefølgelig. <_< Det er ikke første gang Luna har tisset i trappen, rett ned på tastauret, men det har aldri landen rett i hodet på meg... Så nå skal jeg bare ta meg en dusj jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Veldig nydelig.
    • I natt var jeg kjempeheldig, for jeg fikk en venninne på besøk, og hun bare: kan hun ikke overnatte hos oss? Jeg bare JAAAAAAA:) Så jeg har sovet MASSE- og det trengte jeg.  Deilig at tassen din også sover gjennom natta nå. (nesten)
    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...