Debbie Skrevet 20. Februar 2009 Rapporter Skrevet 20. Februar 2009 Nå er jeg så nysgjerrig på folk her inne, at det er nesten grunn nok til å reise oppover, hhehe..
ElinT Skrevet 20. Februar 2009 Rapporter Skrevet 20. Februar 2009 Sølve gleder seg til å rundslikke lille rødtopp om han er med og flørte med de lekre langbente damene. Lille rødtoppen skal ikke være med denne gangen, så jeg får ta meg av makrell tafsing alene :closedeyes:
Wanderlust Skrevet 20. Februar 2009 Rapporter Skrevet 20. Februar 2009 Æsj, har skikkelig lyst til å reise dit på søndagen, lille frøkena hadde hatt godt av det. Men kommer meg ikke dit
Peers Skrevet 20. Februar 2009 Rapporter Skrevet 20. Februar 2009 Vi sier lykke til til dere som skal stille i morgen! Håper jeg får truffet en del av dere på søndag
Marthe Skrevet 20. Februar 2009 Rapporter Skrevet 20. Februar 2009 Virkelig superteit at du ikke kommer - ***** NAV liksom Ja, men jeg kommer stekere tilbake en annen gang :closedeyes: Jeg vil gjerne hilse på både terver, Lilli og Dina Jeg kan godt sende deg div resultater på sms, men da må du sende meg nr på PM *Sender PM med en gang* Tusen takk! Igjen; skikkelig skikkelig dumt at dere ikke får vært med ****s NAV altså... Ja <_< Satser på å komme på NKK Bergen, Stavanger, Bjerke/Drammen :closedeyes: Dere må ha MASSE lykke til i helgen dere som skal stille Kjenner jeg Doggishundene rett, så rasker de med seg hele premiebordet
ipadda Skrevet 20. Februar 2009 Rapporter Skrevet 20. Februar 2009 djeez, nerver. Vi vet bare hvem 10 av 18 påmeldte hunder er, det er uvanlig det, fytti!!! Men utrolig spennende da!!
SFX Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 djeez, nerver. Vi vet bare hvem 10 av 18 påmeldte hunder er, det er uvanlig det, fytti!! Men utrolig spennende da! LOL prøv å ha en rase med 62 påmeldt du, så gidder du ikke en gang å sette deg ned og sannsynlighetsberegne, du bare går ut fra at det er en god del av de samme vante, og kanskje noen nye eller utenlandske eller "lokale".
Blondiemamma Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 djeez, nerver. Vi vet bare hvem 10 av 18 påmeldte hunder er, det er uvanlig det, fytti!! Men utrolig spennende da! LOL prøv å ha en rase med 62 påmeldt du, så gidder du ikke en gang å sette deg ned og sannsynlighetsberegne, du bare går ut fra at det er en god del av de samme vante, og kanskje noen nye eller utenlandske eller "lokale". Kjenner meg godt igjen i Tatijana.. Hos oss er det 10 påmeldt. Vi kommer med 3, og jeg grubler meg grønn over hvem de 7 andre kan være. regner jo med at noen av kjenningene kommer.. men med hvilke hunder osv
HHC Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Er det noen som har litt peiling på flat som har lyst til å stille opp i hvit/lys bukse og svart/mørk jakke i morgen å gå i en oppdrettergruppe? De jeg vanligvis stiller for/med stiller selv avls og muligens oppdrettergruppe så er litt manko på handler. Krever ikke store kunnskapen bare at du vet sånn ca hvordan de skal stå og løpetempo. EDIT: Ordnet
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar