Gå til innhold
Hundesonen.no

Musikk


Grim

Recommended Posts

Jeg har store problemer med å sette meg selv i en bås egentlig. Det beste er vel å fortelle hva jeg har på MP3 spilleren, så kan noen andre plassere meg *ler*

Bjørk

Estelle

Muse

Kings of Convenience

Linkin Park

Pharell Williams/The Neptuns

John Legend

Imogen Heap

Seigmenn

Peter Gabriel

Det fins mange flere artister på spilleren, men dette er liksom dem som ikke blir slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sånn altetende i grunn. Men liker f.eks Bruce Springsteen, Bryan Adams, Coldplay og Muse. Ellers kan det og gå i harrymusikk som Vassendgutane og Hellbillies.

Noen dager føler jeg for å høre på Enya eller Nightwish, og noen dager kan det være trance-type musikk.

Går også mye i hva som er på listen. Jeg finner mine favoritter for å si det sånn.

Edti: Altetende, Jeanette... Altetende :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er veldig altetende når det kommer til musikk. Har liksom litt faser. For en stund siden hadde jeg metal fase... Så hadde jeg klassisk musikk fase. Nå har ejg ballade fase>< Ganske variert musikk her i huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig og jeg er nok også ganske altetende... Men jeg har jo noe favorittband/artister da, kan vel lage en topp 5 liste i prioritert rekkefølge:

- Lifehouse <3

- Coldplay (skal på konserten her i Bergen - gleder meg!)

- Minor Majority

- R.E.M.

- Marit Larsen

Kommer veldig an på humøret hva jeg hører på, liker det meste utenom danseband musikk og techno/trance-ish musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i grunnen veldig merkelig, for jeg gikk på musikklinje på vgs, men nå hører jeg knapt på musikk! :lol: Men jeg liker masse, masse rart.. Jeg kan høre på alt fra klassisk (Grieg, Mendelssons, Chopin osv - mange klassiske verk som er morsomme å synge), norske folkemelodier (fortrinnsvis religiøse, de er utrolig vakre, og det er noe av det jeg liker aller best å spille på piano), til Eminem (for et utskudd!), finsk death/love-metal Him, Johnny Cash, Alanis Morisette, Seigmenn, Paradise Lost, Leonard Cohen, Rasmus (fjortis, men det er gøy!), rocke-ballader fra 80-tallet, Bon Jovi (tidenes danse/festmusikk!), Greasemusikken er ganske okei, Grrrrreat Balls of Fire er vanvittig kul, Coldplay, og så fins det mange sanger av artister jeg liker, men som jeg kun hører noen få sanger av og ikke alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg hører vel mest på hiphop/rap. Som den bonden jeg har blitt så hender det seg også at jeg hører litt på sie gubba og too far gone i blandt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også ganske altetende, men noen favoritter må man jo ha:

-Björk

-Pink Floyd

-Beatles

-Sigur Rós

-Smashing Pumpkins

-Johnny Cash

-Tori Amos

Mjah.. Kunne kanskje vært fler her også, men noe liker jeg bare litt av, og disse liker jeg stort sett alt av :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske altetende jeg også, men er vel fire stykker jeg hører mye mye mer på enn alle andre:

- Within Temptation

- Depeche Mode

- Poets of the Fall

- Sigur Rós

Så er vel litt kresen, samtidig som jeg egentlig hører på alt mulig rart. Jeg greier bare ikke å si at jeg liker den og den sjangeren best, for jeg liker sanger og musikk fra så og si en hvilken som helst sjanger som er... Bortsett fra de fire der oppe går det egentlig mest i filmmusikk (Lord of the Rings soundtrackene... *drømmesikle*).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel kalle meg altetende ja... varierer i perioder. Nå for tiden er det mye Killswitch Engage, Hurt, Pink, Gabrielle Cilmi, Katy Perry, Disturbed, Stone Sour, Kid Rock, Gothminister... ++ :lol:

Ellers liker jeg godt Eminem, Dr.Dre, Snoop Doggy Dogg, Ice Cube, Cypress Hill, Nickelback, Incubus, Linkin Park, Shania Twain, Adema, Saliva, Aerosmith, Metallica, Akon, Bon Jovi, Madonna, Evanescence, Within Temptation, Him, Klovner i Kamp :)

Syns også Erik & Kriss og Karpe Diem er litt morsomme da :)

Det var noe av det jeg kom på i farta, hører på masse mer og de fleste sjangre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører vel mest på rock tenker jeg.. Men innimellom har jeg noen perioder er jeg bare må høre på trance eller hip-hop:p

Favorittene er:

Pink Floyd

Queens of the Stone Age

The Killers

The Cure

Imogen Heap

Jimmy Eat World

Paramore

Damien Rice

Band of Horses

Coldplay

Muse

Foo Fighters

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg går det i perioder. Hører for det meste på sånt som brødrene mine foreslår :)

Akkurat nå hører jeg mye på The White Stripes, som er alternative rock. Neutral Milk Hotel - er vel Indie Rock/Indie Folk ellerno - er også en stor favoritt. Spesielt, men peent, selv om det tar litt tid å komme inn i, for sangene kan virke litt sære i starten. Slik kan det egentlig også være med TWS

Anbefaler albumet og sangen "In The Aeroplane Over The Sea" av NMH :lol: Den er finfin å spille på gitar også!

The White Stripes har veldig mye bra, spesielt i albumet Elephant er det mange sanger man lett blir glad i. Låta "Hotel Yorba" er kul (men denne er ikke på Elephant), "Icky Thump" også, og "Seven Nation Army", "Ball and Biscuit", "The Hardest Button To Button" er også gode, pluss mange, mange, mange flere! :)

Har hørt litt på soundtracks fra filmen "Across The Universe" i det siste. Mange fine versjoner av bl.a. Beatles-låter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke sette meg selv inn i en bås, og har heller ikke så mange favorittartister egentlig. Hører på mange forskjellge, men ofte bare èn eller to sanger fraden, fordi jeg liker sangen.

Kan nevne noen artister som jeg kan finne på å høre på.... : Katie Melua, Guns'nRoses, Johnny Cash, Britney, Fools Garden, Marit Larsen, Bertine Zetlitz, Bruce Springsteen, Enrique Iglesias, Erlend Brattland, Enya, Lady Gaga, T.I., Katy Perry, Jordin Sparks, forskjellide Dj- remixer eller hva det kalles, James Blunt, Klovner i Kamp, Madcon, CC Cowboys, Robbie Williams, Halvdan Sivertsen, Åge Aeksandersen, Bjørn Eidsvåg, Tracy Chapman, Sean Kingston, Beyonce, ABBA, Shakira, Maria Mena, Alphaville, Dr Alban, Bloodhound Gang, Bjørn Afselius, Dolly Parton, Tanja Tucker, Blondie, Moby, Ozzy Osbourne, Breaking Benjamin...

Herregud, ære være den som klarer å sette meg i en "bås" ang. musikken.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg er en lett blanding av rock, punk og litt pop kanskje? Den desidert største favoritten er Paramore som i følge ipoden min er alternativ rock men som også kan gå under punk/pop.

Annet jeg hører på right now er:

Fall out boy

Snow Patrol

Sum 41

Muse

Linkin Park

og Lady Gaga.. hun er rå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på forskjellige artister som stort sett havner innenfor rock, pop, indie, ska eller reggae. :D De som for tiden spilles mest på iPod-en/iTunes-en/cd-spilleren er:

- Pink Floyd

- The Smiths

- Sigur Ròs

- Fleet Foxes

- Glasvegas

- Kaizers Orchestra

- Travis

- Dum dum boys

- Farmers Market

- Kent

- Kings of Convenience

- Linton Kwesi Johnson

- Minor Majority

- Radiohead

- Tommy Tokyo & Starving For My Gravy

- Thåström

I tillegg hører jeg en del på musikken som p3 spiller, uten at jeg gidder å kjøpe cd til alle artistene som spilles der, akkurat... (For nei, man laster ikke ned musikk - man kjøper musikk og har den på cd.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Name 'em.! :D

Jeg gjorde jo det! :P Men her er link! Enjoy! <ahttp://hundesonen.no/uploads/emoticons/Jul_tongue.png' alt=':P'> (Og ikke gidd å kom med noe wiseguy-dritt om at det er fjortis-musikk - for det vet jeg så inderlig godt nemlig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde jo det! :P Men her er link! Enjoy! :D

w00t

Bare HIM..?

100 andre heavy, power, love, melodic, black -band fra finnland.... :P

Sonata Arctica (2), Apocolyptica, Nightwish, HIM...

Dream Evil (2) er for tiden kongen hos meg...

(Trykk den store playknappen opp til høyre.)

Her er min liste over spillt musikk, på pcn, hører litt forskjellig etter hvor jeg er å hva jeg gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del forskjellig, men mest Indie Rock og rock. Bytter en del ut ganske ofte, men noen forsvinner aldri fra Ipoden.

- The Killers (absolutt beste av absolutt alt!)

- The Kooks

- Neutral Milk Hotel

- Yellowcard

- The Clash

- The Wombats

- Muse

- Paramore

Og de som blir, men som ikke er favoritter:

- Coldplay (fiiiiine bandet)

- The Wannadies

- Bethany Lenz

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...