Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpis- Lion Dream Dahlia


tulip

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar
Så stooor hun har blitt! Vakker!

Joda, pia har blitt stor, men jeg henger sånn etter med å oppdatere med bilder. PC er syk, og vil helst ikke jobbe med bilder.. <_<

Og hun er selvsagt vakreste :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er flott! Grander er så majestetiske! :icon_redface::icon_confused:

Leste i en tråd at hun har feil farge, er det fordi de egentlig skal være hvite med sorte tegninger, og ikke grå?

Stemmer, bunnfargen skal være hvit for å være godkjent, såkalt harlekinfarget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint å være ute i vintersol, selv om det er kaldt i bartene noen ganger..

3f1b1539a5e36e7babb2431f472105d2.JPG

Da er nysnø og mildvær myyye bedre, hilsen Dronninga på haugen.

5cd9f666f2abe5d732e3f6b27f3173f5.JPG

34da92bab42002a8b2e08840c5d54542.JPG

Jeg vil ha dette juletreet med hjem!

c71d55e1da151055c9f0ed0c21d97f52.JPG

Kennelbror Balder er morsom å løpe sammen med.

e1babbcd92d5ac404d9b4878a211f66f.JPG

Dessuten kan han fine triks.

898e2acbb04ecc3723da0e918a783e57.JPG

Se, jeg kan også!

98ef0a74382fe627a14eb2a8c256ab53.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Valpis er nå straks 16 mndr, er 82 cm høy og veier rundt 60 kg. Hun er snill og glad hver dag, og definitivt den enkleste hunden jeg har hatt i hus. Vi har trent litt til bronsemerket, men det er lagt på hylla inntil videre, jeg har ikke tålmodigheten til hennes "trege hjerne" , så vi sporer i stedet, det er kjempegøy synes vi begge! Håper på å få tid til et blodsporkurs i høst, selv om det nesten begynner å bli for sent for denne sesongen...

Her prøver hun seg på litt hjernetrim.. Hun markerer fint på godbitene, men så var det det med å få de fram.. Stakkarn sleit lenge og vel, og kollapset omtrent etterpå. :lol: Gubben sto ute på verandaen og observerte gjennom glassdøra og dirret etter å ta over, dette er noe han kan!

89e425bc4ea243ec2b117aeff0aeb783.jpg

7b160886cb935ece4a1b0b99e20f64a9.jpg

831e56bea5ed23390b90fbe97441bf11.jpg

d60bdb8adba0500729f01dcc1b214494.jpg

598ae50fb5debc03cece8fcce319bcda.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, svære ører! :)

Søøøte hundene :rolleyes2:

Eh, ja, de er litt store får en si.. :rolleyes2: Trudde ho skulle vokse inni dem, men det ser ikke sånn ut.

kjempesøt:) skal du stille på nesodden i den klassen for hunder med utstillingsfeil??

ser ut som ho jobba skikkelig for å finne de godbitene :rolleyes2:

Nesj, gidder ikke reise land og strand rundt for å stille. Stilte på spesialen her i juni, og det var greitt nok siden jeg alikavel var der for å se på de "ortlie" hundene, og var med å arrangere spesialen. Om det blir utstillingsvariant på meg neste gang, får nok Valpis være med på spesialene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Er det hun som er lille valpis ja :P

Gøy å fjåse i snøen!

Navnet skjemmer ingen, det :)

Ho er ei stor fjåse hele hunden, aldri opplevd henne sur eller negativ. Redd eller skremt, ja, men hun avreagerer fantastisk godt, og er like fort blid og fjåsete igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen flotte hunder du har! Den grand danoisen var skikkelig lekker da! Har ikke sett den fargen før :innocent:

Rottweilerfrøkna vår hadde en grand danois som bestevenn da vi bodde på landet i noen år. Er veldig fasinert av slike store hunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det var noen flotte hunder du har! Den grand danoisen var skikkelig lekker da! Har ikke sett den fargen før :D

Rottweilerfrøkna vår hadde en grand danois som bestevenn da vi bodde på landet i noen år. Er veldig fasinert av slike store hunder!

Merle har jo vært uhyre sjelden tidligere, men nå er det vel en 20-30 i Norge.

Så fin valpis er... :) Hun vet virkelig å sjarmere ser det ut til... :D

Staffen var nydelig han og!

Hun er en stor fjåse, valpisen min! Eneste gangen hun ser ut som den elegante GD hun liksom er, er når hun står på trappa og speider etter hunder og når valper slikker henne på haka :ahappy: Hun sjarmerer alle som tør/vil hilse på henne, logrer med hele seg og leeeener seg inntil.

Balder er en fin gutt han, kommer fra Aalbull, og flere hunder derfra har gjort det veldig bra i ringen i 09. De hadde bla Rottweiler og Amstaff før, så de har lang erfaring med bulle/staffehunder.

Så vakker :)

Ja.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...