Sunlily Skrevet 14. Februar 2020 Rapporter Skrevet 14. Februar 2020 Da pappa døde i høst var det eneste jeg klarte å tenke at jeg måtte ta denne i løpet av sorgprosessen, så ganske kort tid etter satt jeg for første gang i et tattoostudio. Han levde et liv som ikke alle andre gjorde og ting har vært veldig vanskelig å både godta og forstå, og jeg føler så absolutt at Banksy sitt verk symboliserer følelsene mine både da og nå. Jeg trakk litt på smilebåndet da jeg så du også hadde denne, @Ozzy når jeg så gjennom bildene her i dag. Jeg synes plasseringen av din ballong er finere enn min, men som tattovøren sa så ville det blitt en litt rar plassering på underarmen min om den skulle vært slik (og det er jeg for øvrig enig i). Må få farget den litt opp etter hvert da, men det stresser jeg ikke så fryktelig med 2 Siter
Ozzy Skrevet 14. Februar 2020 Rapporter Skrevet 14. Februar 2020 Akkurat nå, Sunlily skrev: Da pappa døde i høst var det eneste jeg klarte å tenke at jeg måtte ta denne i løpet av sorgprosessen, så ganske kort tid etter satt jeg for første gang i et tattoostudio. Han levde et liv som ikke alle andre gjorde og ting har vært veldig vanskelig å både godta og forstå, og jeg føler så absolutt at Banksy sitt verk symboliserer følelsene mine både da og nå. Jeg trakk litt på smilebåndet da jeg så du også hadde denne, @Ozzy når jeg så gjennom bildene her i dag. Jeg synes plasseringen av din ballong er finere enn min, men som tattovøren sa så ville det blitt en litt rar plassering på underarmen min om den skulle vært slik (og det er jeg for øvrig enig i). Må få farget den litt opp etter hvert da, men det stresser jeg ikke så fryktelig med Kjempefin ble den, og fin plassering ❤️ kondolerer med faren din ? 1 Siter
Sunlily Skrevet 14. Februar 2020 Rapporter Skrevet 14. Februar 2020 Just now, Ozzy said: Kjempefin ble den, og fin plassering ❤️ kondolerer med faren din ? Tusen takk Banksy slår sjelden feil 1 Siter
Recommended Posts