Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Marie: hvordan valpis skal du ha?? kan tenke meg du venter ja :D kjempespennende og koselig med valp i huset :P

tror jeg har så og si alt til lille valpisen jeg :D mangler bare mat og litt hundegodis :)

Gåsa: det problemet har jeg hatt også. legg de på nettet et annet sted. høreklikk og trykk egenskaper;) så kopierer du den adressen. går så på doggis igjen. trykker sett inn bilde (ved siden av den sett inn link). så limer du inn adressen der det står URL eller hva det står;) da skal det bli bilde :P

håper du skjønte:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå! valpisen din ser sååå skjønn ut! jeg er så svak for GD'er! :P lurer på om Arion må bli storebror til en sånn en en gang i fremtiden... :P

hehe ja er svak for store hunder jeg også :P kanskje du kan få valpis etter tispa mi en gang hehe skikkelig nydelige hunder ja :P

takk for hjelpen!Jeg skal prøve men,hørtes egentlig ut litt avansert ut for meg :P

det er ikke så vanskelig egentlig :P bare å prøve, fikk hjelp til dette selv jeg også, for er ikke så datakyndig hihi

Så søt :D Hvor store kan GD'er bli egentlig? :o

det varierer veldig på hvordan linjer hunden stammer fra:) helt fra 55-80 kg :P

håper ikke jeg får en på 80kg :P en mellomting hadde vært fint;) høyde varierer fra 70 til over 90cm på noen hannhunder :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder fra oppdretter :D nå er de litt over 6 uker og det er bare 11 dager igjen :ermm: og er faktisk 3 av valpene soms skal til Norge :bye: vi skal ha med den ene blå tispa som heter Yippie også, så ha de selvskap i hverandre :hug: koselig å kunne hjelpe folk :rolleyes2:

her er alle sammen :icon_cry: sitter pent og pyntelig :)

alle_valpisene_sammen.jpg

Så er det et av Yakita og Ylbert ;)

Yakita_og_Ylbert.jpg

så er det et med 4 stk på, Yakita til venstre :blink:

Yaakita_til_venstre.jpg

vokser seg bare finere og finere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder fra oppdretter :D nå er de litt over 6 uker og det er bare 11 dager igjen :ermm: og er faktisk 3 av valpene soms skal til Norge :bye: vi skal ha med den ene blå tispa som heter Yippie også, så ha de selvskap i hverandre :hug: koselig å kunne hjelpe folk :rolleyes2:

her er alle sammen :icon_cry: sitter pent og pyntelig :)

alle_valpisene_sammen.jpg

Så er det et av Yakita og Ylbert ;)

Yakita_og_Ylbert.jpg

så er det et med 4 stk på, Yakita til venstre :blink:

Yaakita_til_venstre.jpg

vokser seg bare finere og finere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja nevnte det for ho nå nettopp :rolleyes2: er ikke den som melder og informerer jeg serru:P blir i siste liten, neida hihi

tror ho synes det var greit, men ville at den skulle hentes i sjetve, så jeg slapp å kjøre med begge :icon_cry: sa det er fint plass til to grandiser i det buret til Marco;) så sa de blir i sjetve hvertfall til søndag, kanskje mandag :blink:

spørs hvor lenge denne dama og familyn er på hytta :ermm:

tenker det kan bli noen artige dager :bye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger ut noen bilder til av noen av valpene :)

her er alle bortsett fra en av de svarte:)

Hele_hurven_6_uker.jpg

Yakita og Ylbert koser seg :D

Yakita_og_Ylbert_sitter_6_uker.jpg

Yara ligger og sover under bordet :D ser ikke no serlig trøtt ut:P

Yara_ligger_og_kulern_6_uker.jpg

Boarhunters Yawa

Yawa_sittende.jpg

Yawa sover under bordet:P

Yawa_sover_6_uker.jpg

Ylva trener på å stå oppstilt;)

Ylva_trener_6_uker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen nye bilder fra da valpene var på "spa" :D

det første her er fra da Yazzie var 5 uker gammel bare :yes:

Yazzie_5_uker.jpg

her blir en av dem godt tørket etter badet:) 7 uker gammel

t_rkes_etter_badet_6_uker_gammel.jpg

Her blir klørnet klippet :D med neilklipper hihi

kl_rne_klippes_6_uker_gammel.jpg

Her sover alle inne :) 7 uker og er blitt skikkelig store og fine :blink:

alle_sammen_sover_inne_6_uker_gamle.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, nå har jeg lest hele tråden, helledussen så nydelige de er alle sammen!

ja de er noen skikkelig sjarmtroll ;) kommer nok mer bilder til helga ja :D både fra bilturen hjem og hjemme ;) så da kan jeg opdattere litt oftere :D:P

Nuudelige :D

Og store allerede :P

hehe ja store til å være valpiser, og enda større blir de :P spennende å se hvor stor Yakita blir, Vanja (mamma'n) var stor til å være tispe sa de :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• https://www.spleis.no/project/445754 Jeg har null venner å minimalt med familie så jeg har ingen nettverk så håper på at dere kan være så snille å hjelpe meg å dele. Forventer ingenting og setter ekstremt stor pris på all hjelp vi får ❤️ Bucky kom inn i livet mitt som en liten sjarmør med et stort hjerte. Han er min bestevenn, min lille baby og midtpunktet i livet mitt. Han har gitt meg utallige smil, trøstet meg når livet har vært tøft og spredd mye glede til alle han møter Etter jeg kom hjem fra operasjon på Jack (andre hunden min) på tirsdag så jeg at Bucky ikke var i form å det var rett inn på dyresykehuset med han. Viste seg at han hadde svulst med veske i buken. Etter en rekke prøver og bilder så kom de frem til at han har kreft i leveren. Jeg tokk da valget i å prøve å gi han en kjanse da han fortsatt har mye livsglede igjen. Han ble operert på torsdag og de fikk ut hele kreften. Han mener at det er den possitive typen men vi vet ikke mer før prøvene kommer tilbake om 3-5 uker. Han så heller ikke tegn til noe flere kuler men vi må ta ct om noen uker/måneder igjen for å se om det er flere inni leveren. Men så langt så virker alt bra å jeg får kanskje hente han hjem i morgen ❤️ På tlf i sta så nevnte veterinæren at regningen er nå på nærmere 90 000kr (ink ligge over til mandag). Jeg har igjen ca 50 000kr på forsikringen i tillegg til noe på buffer konto men det er ikke nokk da jeg måtte ha en operasjon på Jack som blir delvis dekket og har måtte ut med en del penger i sommer da hvitevarer røyk og måtte spyle tett rør osv.. Så har valgt å prøve å spørre om hjelp selv om jeg syns det er flaut å ikke liker å spørre om hjelp..  Har over lengre tid prøvd å selge det jeg eier på finn uten hell så tviler på at jeg plutselig får solgt noe mer der nå, skal prøve å male bilder å selge men sliter mye med kronisk migrene utmattelse depresjon osv.. så vet ikke hvor mye jeg får til der. plukker også sopp på bestilling men var helt tørka ut når jeg skulle inn å se på onsdag så max uflaks. Har også valgt å kutte ut behandlinger,legetimer og medisiner fremover for å ta vare på Bucky å få betalt ned det jeg evt må ta opp i lån  
    • Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...