Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Må bare skryte av lille Kita som var såååå flink på NKK Bø :D Har var med i ringen i da, sto bra og trava fint :D

Fikk 1. kval, 1jkk og CK :D Hadde ho vært gammel nok hadde ho fått CACIB, da ho var eneste blå med CK :D :D

Så da vant vi vår første pokal og blei "5.BTK" :D

Hjelper med ringtrening og finjusteringer her og der :D Takker julian for all hjelp og gleder oss til neste ringtrening :D

Kommer bilde etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skryte av lille Kita som var såååå flink på NKK Bø :D Har var med i ringen i da, sto bra og trava fint :D

Fikk 1. kval, 1jkk og CK :D Hadde ho vært gammel nok hadde ho fått CACIB, da ho var eneste blå med CK :D :D

Så da vant vi vår første pokal og blei "5.BTK" :D

Hjelper med ringtrening og finjusteringer her og der :D Takker julian for all hjelp og gleder oss til neste ringtrening :D

Kommer bilde etterhvert :D

Flinke Kita :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Tina og Kita som bare gjør det bedre og bedre!! :P

Jeg er også utrolig spent på den debutten til Aimee altså... Må ligge skikkelig i hardtrening framover...

Tusen takk :P hjelper med all den gode veiledningen vi får på Nesodden :) Gleder meg til neste utstilling alt, selv om det er en evighet til :P

Aimee er jo allerede flink :D er flinkere enn de to andre valpene :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikelig herlige bilder ja! Vet du når nr 2 kommer :ahappy:?

Takk=) Må ha noen kosebilder her inne også :ahappy:

Tispa skal på ultralyd om 14 dager;) går alt etter planen blir nr. 2 født i starten av april og hentet hjem i begynnelsen av juni :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope...sannsynligvis harlequin... :ahappy: evetuelt svart eller mantel... spørs på sammensetningen i kullet... Mor er harlequin, far er svart med hvite tegninger (nesten mantel, mangler bare fullstendig hvit krage... Blir utrolig spennende å se resultatet! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope...sannsynligvis harlequin... ;) evetuelt svart eller mantel... spørs på sammensetningen i kullet... Mor er harlequin, far er svart med hvite tegninger (nesten mantel, mangler bare fullstendig hvit krage... Blir utrolig spennende å se resultatet! :D

Mens mora til faren til Theodor (faren til valpen) er harlekin (prikkete) igjen :ahappy: så stor mulighet for en litten prikk på meg :ahappy:

Bilde av foreldrene på side 33 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nydelig må jeg si :whistle: Alltid hatt lyst på GD, men valgte rottweiler isteden :banana: Bruker og være passer for en GD et par ganger :banana: og jeg merker at jeg faller mer og mer for rasen :banana: Men må nok bli når jeg får større plass og bo på :wub: og ikke en leilighet på 42 kvadrat + 2 hunder :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nydelig må jeg si :wub: Alltid hatt lyst på GD, men valgte rottweiler isteden :banana: Bruker og være passer for en GD et par ganger :lol: og jeg merker at jeg faller mer og mer for rasen :) Men må nok bli når jeg får større plass og bo på :whistle: og ikke en leilighet på 42 kvadrat + 2 hunder :)

42 kvadrat er ikke så verst :D De er jo rolige inne :banana: Som du sikkert har merket :wub: Hvor kommer den GD'en du passer fra??

Tror ikke jeg vil bytte rase på maaaaaaaaaaaaaange år jeg i hvertfall=) GD er en rase med skikkelig humor, samtidig som den kan få deg til å klø seg i hode :banana:

Morsom rase, som ikke så mange har :banana:

Men har inntrykket av at mange liker og beundrer disse store snille hundene :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlandias Mentor Brutus heter han :P Legger ved noen bilder av skapningen :lol: Ja GD er utrolige hunder, stolte og fine hunder det ja :fish: Morsomt at en så stor hund underkastet seg med engang til min lille Border collie Zita :wub::wub: Han har enda ike møtt min Rottweiler valp ettersom han kan være lit voldsom ... Men må si at jeg virkelig savner det å ha en GD i hus altså...

i72602_DSC01026brutus38.JPG

i72601_DSC01026brutus76.jpg

i72600_DSC01026brutus33.JPG

i72599_DSC00006.JPG

i72605_DSC00076.JPG

i72604_DSC00013.JPG

i72603_DSC00009.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlandia ja, Frank som er oppdretter da ;) Ser jo skikkelig hærlig ut :wub: Skjønner godt at du savner å ha en slik i hus :)

Ja de er noen store pyser :lol: min også underkaster seg med en gang, ikke no bråk :D Veldig greit egentlig, så slipper man mye ekstra problemer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er oppdretter useriøs som holder sånne ting hemmelige?
    • Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...