Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

Skrevet

Snakket med oppdretter av Arwen, så der blir det røngten om 3 uker :blink: altså når ho er 5 uker på vei :blink: så kryss alt dere har sammen med meg, i håp om at det blir mange sunde valpiser :blink:

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Må bare skryte av lille Kita som var såååå flink på NKK Bø :D Har var med i ringen i da, sto bra og trava fint :D

Fikk 1. kval, 1jkk og CK :D Hadde ho vært gammel nok hadde ho fått CACIB, da ho var eneste blå med CK :D :D

Så da vant vi vår første pokal og blei "5.BTK" :D

Hjelper med ringtrening og finjusteringer her og der :D Takker julian for all hjelp og gleder oss til neste ringtrening :D

Kommer bilde etterhvert :D

Skrevet

Må bare skryte av lille Kita som var såååå flink på NKK Bø :D Har var med i ringen i da, sto bra og trava fint :D

Fikk 1. kval, 1jkk og CK :D Hadde ho vært gammel nok hadde ho fått CACIB, da ho var eneste blå med CK :D :D

Så da vant vi vår første pokal og blei "5.BTK" :D

Hjelper med ringtrening og finjusteringer her og der :D Takker julian for all hjelp og gleder oss til neste ringtrening :D

Kommer bilde etterhvert :D

Flinke Kita :D

Skrevet

Gratulerer til Tina og Kita som bare gjør det bedre og bedre!!! :)

Jeg er også utrolig spent på den debutten til Aimee altså... Må ligge skikkelig i hardtrening framover...

Skrevet

Gratulerer til Tina og Kita som bare gjør det bedre og bedre!! :P

Jeg er også utrolig spent på den debutten til Aimee altså... Må ligge skikkelig i hardtrening framover...

Tusen takk :P hjelper med all den gode veiledningen vi får på Nesodden :) Gleder meg til neste utstilling alt, selv om det er en evighet til :P

Aimee er jo allerede flink :D er flinkere enn de to andre valpene :D :D

Skrevet

noen nye bilder :D

Kita på NKK Bø, med CK :P

Kita14mndpNKKB.jpg

Strekke seg foran ovnen :D

Kitakulernforanovnen14mnd.jpg

Leike litt med seg selv :D

Kitaleikerpgulvet.jpg

Kita og lille Aimee slapper av etter en tur ute :P se bort fra mobilkvaliteten på bilde :console:

KitaogAimee25februar.jpg

Sove foran ovnen :D

kosforanvedovnen14mnd.jpg

Skrevet

Skikelig herlige bilder ja! Vet du når nr 2 kommer :ahappy:?

Takk=) Må ha noen kosebilder her inne også :ahappy:

Tispa skal på ultralyd om 14 dager;) går alt etter planen blir nr. 2 født i starten av april og hentet hjem i begynnelsen av juni :D

Skrevet

Nope...sannsynligvis harlequin... :ahappy: evetuelt svart eller mantel... spørs på sammensetningen i kullet... Mor er harlequin, far er svart med hvite tegninger (nesten mantel, mangler bare fullstendig hvit krage... Blir utrolig spennende å se resultatet! :ahappy:

Skrevet

Nope...sannsynligvis harlequin... ;) evetuelt svart eller mantel... spørs på sammensetningen i kullet... Mor er harlequin, far er svart med hvite tegninger (nesten mantel, mangler bare fullstendig hvit krage... Blir utrolig spennende å se resultatet! :D

Mens mora til faren til Theodor (faren til valpen) er harlekin (prikkete) igjen :ahappy: så stor mulighet for en litten prikk på meg :ahappy:

Bilde av foreldrene på side 33 :D

Skrevet

LILLE Aimee? :ahappy:

Jepp lille Aimee :D søt, liten og snerten dame det ;) Kita og er liten, alt er relativt :P Kita er jo 30-50kg lettere enn enkelte GD hanner ;) da snakker vi hannhunde på 97 kg osv :o og meter'n høye :D

Så vi går for små og søte :ahappy:

Skrevet

Aimee er 55.5cm høy og 23kg, Kita er vel 77cm og 50kg hvis jeg husker rett...?

Høhem, *Kita kremter her, 77,5 :D* Så om en par tre mnd er sikkert Aimee nesten like stor :ahappy:

GD er å anbefale :ahappy:

Takk Marianne&Java

Skrevet

Utrolig nydelig må jeg si :whistle: Alltid hatt lyst på GD, men valgte rottweiler isteden :banana: Bruker og være passer for en GD et par ganger :banana: og jeg merker at jeg faller mer og mer for rasen :banana: Men må nok bli når jeg får større plass og bo på :wub: og ikke en leilighet på 42 kvadrat + 2 hunder :banana:

Skrevet

Utrolig nydelig må jeg si :wub: Alltid hatt lyst på GD, men valgte rottweiler isteden :banana: Bruker og være passer for en GD et par ganger :lol: og jeg merker at jeg faller mer og mer for rasen :) Men må nok bli når jeg får større plass og bo på :whistle: og ikke en leilighet på 42 kvadrat + 2 hunder :)

42 kvadrat er ikke så verst :D De er jo rolige inne :banana: Som du sikkert har merket :wub: Hvor kommer den GD'en du passer fra??

Tror ikke jeg vil bytte rase på maaaaaaaaaaaaaange år jeg i hvertfall=) GD er en rase med skikkelig humor, samtidig som den kan få deg til å klø seg i hode :banana:

Morsom rase, som ikke så mange har :banana:

Men har inntrykket av at mange liker og beundrer disse store snille hundene :wub:

Skrevet

Finlandias Mentor Brutus heter han :P Legger ved noen bilder av skapningen :lol: Ja GD er utrolige hunder, stolte og fine hunder det ja :fish: Morsomt at en så stor hund underkastet seg med engang til min lille Border collie Zita :wub::wub: Han har enda ike møtt min Rottweiler valp ettersom han kan være lit voldsom ... Men må si at jeg virkelig savner det å ha en GD i hus altså...

i72602_DSC01026brutus38.JPG

i72601_DSC01026brutus76.jpg

i72600_DSC01026brutus33.JPG

i72599_DSC00006.JPG

i72605_DSC00076.JPG

i72604_DSC00013.JPG

i72603_DSC00009.JPG

Skrevet

Finlandia ja, Frank som er oppdretter da ;) Ser jo skikkelig hærlig ut :wub: Skjønner godt at du savner å ha en slik i hus :)

Ja de er noen store pyser :lol: min også underkaster seg med en gang, ikke no bråk :D Veldig greit egentlig, så slipper man mye ekstra problemer :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...