Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

da blir det et valpeshow til på meg og "Kita":D fått post fra NGDK i dag med påmeldingskjema til NGDK's utstilling i Vikersund :D der er det også en valpeklasse i lydighet som jeg vurderer og debudere i :D kjempefint at de lager overkommelige klasser for en liten valpis :D

klassen innebærer:

- lineføring

- stå med line

- innkalling fra sitt (tillatt med langline)

- enkeldekk, 30 sek. /tillatt med langline)

spennende synes jeg og vi har fortsatt en del tid å trene på og i starten av april begynner valpekurset :D da bør ting begynne å fungere etterhvert:)

ho blei forresten vaksinert på jobb om fredagen, noe som gikk veldig bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøve å få med oss en del erfaring nå som ho er valp :D med tanke på at det sikkert ikke blir noe mindre reising når ho blir eldre :D da får ho jo en fast liten følgesvenn også :D det gleder vi oss til:)

hjelper mye at valpis har sett en utstillingsring før ho er ett år :D gleder meg til din kan bli med på all morroa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare ta bilde av Kita'n min i soffaen i dag tidlig :P ser ut som ho føler seg som en dronning, i hvertfall vell fornøyd med tilværelsen og egen toseter :P som vi sikkert må ha med hvor enn vi flytter i framtiden :yes:

Yakita_i_soffaen_12_og_en_halv_uke.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok et tøft bilde til i dag :closedeyes: blei litt dårlig, da jeg måtte forte meg å ta det :D har sett ho har toppa øra ltt rart de siste dagene, og nå er det dokumenter :D ikke slik man ser for seg en liten grandis :D

Yakita_12_og_en_halv_uke_topper__ra_rart.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nye bilder fra i dag :P var ute i dagtidlig kl. 8 og hundene kosa seg skikkkelig i DET knallværet :P

Marco er skikkelig stor i kjeften hehe :P men koser seg det gjør de i hvertfall ;)

Marco_med_et_kjempegap_21._mars.jpg

hehe synes dette bilde var skikkelig komisk :P skikkelig glis ;)

Marco_med_et_glis_21._mars.jpg

Marco er redd for halen sin ;)

Marco_er_redd_for_rumpa_si_21._mars.jpg

Nusse nusse :P blitt skikkelig kompiser dissa to ;)

Marco_og_Yakita_leiker_ute_21._mars.jpg

ser nå ganske drastisk ut, men de får nå leike å ajere som de vil :P

marco_og_Yakita_leiker_21._mars.jpg

Marco blir overfalt av Yakita :P

Marco_og_Yakita_koser_seg_ute_21._mars.jpg

Marco er stor fan av å rulle rundt i snøen hihi

Yakita_og_Marco_leiker_ute.jpg

hehe ikke noen tvil om at Yakita er vinneren :)

Yakita_legger_Marco_i_bakken_21._mars.jpg

Den som gir seg er en dritt ;)

Marco_p__b_nn_21._mars.jpg

begge gromhunda i huset :) så pene atte :P

Marco_og_Yakita_ute_21._mars.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin ho eeee=D

Har dere lært å ligge på kommando eller?? ;)

Funker dårlig her enda vartfall ;)

Men sitt går supert ;)

Ylbert er 20 kilo og 52,5 ;) Skikkelig svære begynner å bli altså ;)

ho ligger ved hjelp av å peke på bakken ;) blir bedre og bedre, men tar det ut i fra sitt foreløbig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er like gammel som Ellie ca, men veier 12 kg mer ;)

Veldig pen er hun og da ;)

hehe ho er større enn de fleste valpene som vi møter på treff rundt om i Østfold også ;) snart like høy som golden vi har her hjemme ;) men ho er i hvertfall veldig snill ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering fra utstillingsringen med mamma Vanja;) ho blei stilt på SKK´s Internationale Hundeutstilling i Malmö. der blei det ett Ck og ett CACIB også blei hun nummer 5 av samtlige tisper;)

Så stilte den ene hannvalpen fra X-kullet, Xiggy=) han vant ett Ck og ett CACIB og blei 7. beste hannhund av samtlige hanner=)

Norbert (oppdretter) lurte på om vi ville stille i Sverige 25.-26. juli! På Stora Segerstad Sveriges største og "roligaste" utstilling, som han sa :icon_confused::P synes jeg ser lille uvitende meg på en stor utstilling ja :P men har nå i hvertfall muligheten til å få veiledning fra oppdretter der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare legge inn noen bilder jeg har tatt av vidunderet ditt! :whistle: håper det er greit? :lol:

Prinsen og prinsessa i sofaen (Sivert og Hoinn...:) )

SDC10337.JPG

Yakita synes pus trenger en vask:

SDC10333.JPG

Prinsesse Yakita synes det var litt kaldt å sitte på bakken:

SDC10323.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...