Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken farge på aussien ville du hatt?

Poter

Hvilken farge på aussien ville du hatt?  

104 stemmer

1. 1.

• Svart
      1
    • Svart og tan
      3
    • Svart tofarget (bicolor)
      6
    • Svart trefarget (tricolor)
      8
    • Rød
      1
    • Rød og tan
      3
    • Rød tofarget (bicolor)
      2
    • Rød trefarget (tricolor)
      8
    • Blue merle
      7
    • Blue merle og tan
      8
    • Blue merle og hvit
      15
    • Blue merle med hvit og tan
      18
    • Rød merle
      4
    • Rød merle og tan
      3
    • Rød merle og hvit
      7
    • Rød merle med hvit og tan
      10

Recommended Posts

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Blue merle med hvitt, selv om jeg vel har tilgode å faktisk se en. Har iallefall sansen for de med svært lite (lys) tan. På en god nummer 2 er red merle med hvitt og tan :)

Skrevet

Jeg svarte blue merle med hvit og tan til slutt, jeg :P Det er noe eget med den fargen, synes jeg. Gjerne en tanfarge som er veldig lys -slik som på de to jeg har hatt :)

febtur11.jpg

Brimi

rundhaugforside01.jpg

Coyote og Brimi

coyote1.jpg

Coyote

Skrevet

Rød tricolor! Det er en av brukerene her inne som er eier av en helt nydelig utgave av denne, men jeg husker ikke helt hvem i farta. Vakker ;)

Skrevet
Rød tricolor! Det er en av brukerene her inne som er eier av en helt nydelig utgave av denne, men jeg husker ikke helt hvem i farta. Vakker ;)

Du mener ikke PsykoLynx(?) sin Birdie? ;)

Edit: Mente PsychoLynx ;)

Skrevet
Du mener ikke PsykoLynx(?) sin Birdie? ;)

Bridie er også vakker ja, men ikke henne jeg mente ;) Dessuten er vel hun rød merle, dersom jeg ikke er helt ute og roter med fargene her da. ;)

Skrevet
Bridie er red merle, men Jeppe f.eks er rød tri ;)

Hun er i hvert fall skikkelig pen på banneren! ;)

Edit: Noen sa til meg at hun er Red Merle tricolur ;)

Edit2: Noen sa til meg at hun er Red Merle med hvitt og tan. Men er det det samme som tricolur? ;)

Skrevet

Jeg stemte "Black Bicolor" fordi jeg liker sort og hvitt best, MEN jeg liker også fargene til Siri, Coyote og Brimi, liker ikke "rotete" Merler (ikke halshugg meg nå...)

Kunne man klonet Siri så hadde jeg sagt JA TAKK!! ;)

Skrevet

Stemte svart tricolor. Men en blue merle med de rette tegningene er også en favoritt.

Skrevet
Jeg stemte "Black Bicolor" fordi jeg liker sort og hvitt best, MEN jeg liker også fargene til Siri, Coyote og Brimi, liker ikke "rotete" Merler (ikke halshugg meg nå...)

Kunne man klonet Siri så hadde jeg sagt JA TAKK! ;)

Var det ikke du som ikke likte merler da? ;)

Skrevet

Kunne man klonet Siri så hadde jeg sagt JA TAKK! ;)

HELt enig! ;):rolleyes:

Skrevet
Var det ikke du som ikke likte merler da? ;)

Jeg liker ikke Merler som har "rotete" tegninger...Siri har ikke "rotete" tegninger, syntes jeg da ;)

Skrevet

Blue merle MED tan og hvitt (gjerne mye hvitt, krage osv. men ikke mye i ansiktet *sær*), og tanfargen skal være varm! Det er varm/kald-kontrasten som gjør helheten så utrolig lekker synes jeg ;) Og selv om det er aldri så tillatt med store svarte flekker så må fargen være godt oppbrutt, det heter ikke blue MERLE for ingenting ;)

Kort oppsummert: Blue merle med godt oppbrutt melering, rikelig hvitt og varm tanfarge ;)

Skrevet

synes de som er lyse er fine jeg<3 men kan dere ikke pøve å legge ut bilde av et eksemplar av hver farge?? hadde vært morro å se alle fargevariantene :wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...