Gå til innhold
Hundesonen.no

Ansiktene bak nicket!

C.J

Recommended Posts

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar
hihi... ;)

synes godt at du også kunne postet bilde av deg og prinsen din her... du har jo flere nyyydelige bilder av dere! ;);)

Okei daa...

Voffe er nydelig han ^^

Her er meg og min ^^

Jeg er nettopp fylt 21 år, og han blir 7år i Mai ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

146_4680.jpg

Hoho, her var det vel egentlig mest stein og veldig lite ansikt og ihvertfall ingen hund! Så kan jeg ihvertfall fortsatt føle meg en *smule* anonym :lol:

Har ET bilde av voffern og meg, det er fra hentingen hvor jeg var trøtt i trynet pga null søvn natta før samtidig som jeg nesten grein og skreik av glede, og det legges ALDRI ut, NOE sted! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

146_4680.jpg

Hoho, her var det vel egentlig mest stein og veldig lite ansikt og ihvertfall ingen hund! Så kan jeg ihvertfall fortsatt føle meg en *smule* anonym :lol:

Har ET bilde av voffern og meg, det er fra hentingen hvor jeg var trøtt i trynet pga null søvn natta før samtidig som jeg nesten grein og skreik av glede, og det legges ALDRI ut, NOE sted! :lol:

Så sinnsykt flott landskap! :shocked: Hvor?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettby3.jpg

Jeg har ikke noe særlig bra bilde av meg noe sted, men dette er tatt ganske nylig.

14 år gammel :lol:

Så flott bilde! Må innrømme at det ser ut som om du er mye mer moden enn 14 år på det bildet :lol:

På utstilling i Finland:

Kuopio_2008_liv_dennis2.jpg

Slik jeg ser ut når jeg treffer andre Doggiser (somoftest)- og ofte er det denne firbeinte fyren (blant annet) jeg drar rundt på.

Nå i det siste er jeg for det meste bærende rundt på denne lille fyren:

liv_sindre.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...