Gå til innhold
Hundesonen.no

Mimretråd


PsychoLynx

Recommended Posts

"Martin var fin han, for tenk, men så langbeint og spinkel da" leste jeg.... :icon_confused: Men ja, ikke værst han! Skjønner ikke hvorfor du ikke bare beholdt han. :closedeyes:

*fnis* var vel han som ikke beholdt meg, om jeg husker riktig. Tror han mumla noe om litt for mye hund, og stakk. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* var vel han som ikke beholdt meg, om jeg husker riktig. Tror han mumla noe om litt for mye hund, og stakk. :icon_confused:

:lol: Rart med det! Det ble vel kanskje ikke akkurat lite den turen han var innom meg heller da. :P 3 bikkjer, og en kveld med fyll kan jo skremme vettet av enhver. Selv om VI var edru i det minste. *mimre og flire seg kvakk ihjel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me.jpg

Her er jeg, flaskelammet Petrus og BC-en Siri. Savner begge to - særlig Siri :lol: Var noe spesielt ved henne jeg aldri kommer til å glemme. :icon_confused:

me2.jpg

Her er da jeg på fjelltur. Tannløs blånisse.

Har ikke scanner her, så kvaliteten er deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett par gamle bilder som er scannet inn, må få scannet inn noen flere snart.

Men her er verdens beste jente, Amy av Janto ei lang håret Schäfer. Hun var min første hund og vi hadde mange herlige år sammen!

Savner henne kjempe mye :icon_confused:

Amy2.jpg

Amy.jpg

Har også ett par gamle bilder av fullblodsen min, Hedstrøm også kalt Lillegutt.

Her er vi nede på stranden å hilser på min mor og noen venner.

Hedstrm3.jpg

Hedstrm2.jpg

Hedstrm.jpg

Må ta med ett bilde av meg og Shira også.

Pske2008Bilde017.jpg

Skal se om jeg ikke finner noen flere bilder av dyrene jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sovestillingen har gått i arv til neste kull også :icon_confused:

Ja, som jeg sa, Dinabarn er en stressa gjeng *flir*

*også klippet jeg bort bilde av lille Stitchepitchen som beundrer Dronningmoren* :shocked:

Så klønete du er :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megbilder.. som jeg har her på pcen.. Må skanne litt imorgen når jeg likevel bare har planlagt å være fyllesyk... hundebildeeerrr

Eller, er ett seks år gammelt ett av Reidun her også da..

ed.jpg

Dette og

CIMG1441.jpg

Dette er faktisk samme jenta.. Med nestegenerasjon, tilhørende søs!

n592441210_897757_465.jpg

Her hadde jeg hatt Boris i en mnd på dagen!

Pusekatten.jpg

Reidun når hun var liten baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Min første hund, familiehunden og verdens beste hund; Rusken

portrettrusken1.gif

Tatt på fotolinja når jeg gikk der. Bildene ble dårlig når jeg scannet dem inn.

portrettrusken.jpg

Mamma og pappa sin katt Felix forgudet Rusken og hermed etter han. Jeg flyttet hjem en periode etter samlivsbrudd og da sov Rusken i sin seng, Felix tok senga til Toya - og Toya som var nederst på rangstigen måtte sove på gulvet ...... Hun turte aldri sette seg opp mot katten. Rusken og Felix ble dåpt til kongen og prinsen ...

Rusken_Felix.jpg

Toya var utrolig opptatt av Felix. Hun forfulgte han over alt. Satt katten på bordet satt Toya under. Tok stand på han og lusket etter han overalt. Når katten var inne kunne jeg bare glemme å få kontakt med henne. Rett og slett besatt av den katten .....Rusken derimot brydde seg aldri.

langhelg8.jpg

Toya ser på Rusken som svømmer. Toya bare noen mnd gammel, sen sommer 01

sammen_vann.JPG

Gull glumpene mine sammen, høsten 2001

skogen_sammen.jpg

Toya 9 uker ( sommer 01 )

tvalpleke2.jpg

Det siste bilde av Rusken, 19 juni 05

rusken19-3.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boooris.jpg

Boris, newfoundlandshund, som vi fikk når jeg var 3-4 år gammel. Husker han veldig godt.

balder73.jpg

Og så var det Balder, nuffe han også... Verdens beste og snill dagen lang. Jeg husker han utrolig godt, selv om han måtte avlives 10 juni 2004. Det var han som vekket hundeinteressen min og gjorde at jeg begynte å trene hund og lese bøker om hundetrening. Jeg husker veldig godt dagen han ble avlivet. Meg og mamma kjørte til veterinæren, og jeg hadde enda et lite håp om at veterinæren kunne fikse han. Men hun sa ganske tidlig at han burde få slippe. Jeg klarte ikke å se på, så mamma ble igjen inne hos han når han ble avlivet. Jeg gråt og gråt og det er helt ubeskrivelig vanskelig å si ha det for aller siste gang, og lukke døren og vite at det er siste gang man ser hunden i øynene. Jeg satt på venteværelset hos veterinæren i noe som kjentes som over 1 time, og en syk schæferhundtispe kom bort og ville ha kos av meg - det kommer jeg aldri til å glemme. Tiden etterpå var veldig vanskelig, men heldigvis hadde jeg Cita. Nå kom tårene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par bilder fra 2006, da bikkjedyret var så teit at hun spiste en kaviartube (som var tom, forøvrig). Det endte med operasjon, hvor den hardeste delen av tuben ble tatt ut av magesekken - resten av metallet hadde på en eller annen mystisk måte forsvunnet (fordøyd?). Her er metallbiten som ble operert ut:

IMG_5701.jpg

Og her er en stk. labrador som er litt nedfor (men som overhodet ikke har sluttet å stjele mat ;)):

IMG_5690.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG FANT JEG FANT ... Takk gud for cd-plater!!

teddybaby.jpg

Dagen etter at vi hentet teddy. år 2000.

teddygullii.jpg

Januar 2001. februar/mars.

sde.jpg

17.mai 2002

teddybabe.jpg

August 2002 - 2 år gammel

MaikenSine158.jpg

Kaia som Teddy fikk 10 valper sammen med (han slapp tispen ned til oss, siden spleiset vi tanten min og han som eide hunden) sommeren 2002.

MaikenSine152.jpg

Datteren til Teddy 10 mnd gammel, 2003 engang

DSC00060.jpg

Den eldgamle pc1 min (jeg har den enda) som jeg kjøpte påske 2003.

DSC00526.jpg

Pc1 over her ble kjøpt i Italia. Her sitter vi på trappen til Nonno(morfar) fremdeles påsken 2003.

megfelex.jpg

Jeg ble alltid tilkalt dersom hestene skulle ris barbakk, for jeg har en ****** balanse. Høsten 2004

Photo-0539.jpg

Ung. skolen 8. klasse

qxlllllllllllllll622.jpg

Konfirmasjonen min ... ikke videre fornøyd med det derre bilde greiene (og ja, jeg hadde ganske spes. klær på meg)

qxlllllllllllllll626.jpg

Sammen med min biologiske slekt på fars-siden.

qxlllllllllllllll661.jpg

Meg og mormor i konfirmasjonen min

n632600585_138267_7149.jpg

Meg 2 år... søt var jeg :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mimre tråd ja...min kjære wilma..det var jo min første hund, hun ble født 14.mars 05, vi hentet henne i slutten av juni.

Du ble ikke gammel jenta mi, men jammen ga du mye av deg selv den tiden du var hos oss...savner deg så mye:

5mai119.jpg

wilma12.jpg

1uka56.jpg

1uka22.jpg

hun elsket å være med i båten:

13juli0512.jpg

helleristninga29.jpg

Vi reiste å besøkte marit og Buffy:

trevatn.jpg

Ble også kjent med en nydelig golden frøken Cika samme dag:

http://i108.photobucket.com/albums/n13/swimzy/trevatn38.jpg

Badet litt også:

trevatn112.jpg

Valpeshow var vi på, tapte mot sin søster

utstilling5.jpg

1ukeute36.jpg

Åhhh min nydelige jente...jeg savner deg veldig!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...