Inustaff Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 http://www.pootrapusa.com/ For et opplegg..Det må vel være en spøk?Har vanskelig for å fatte hva som er så bra med dette.Det vriker idiotisk og jeg syns synd på hunder hvis de må gå med sånt tull på seg.Snakk om å være merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneC Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Hahaha! Det er det teiteste jeg har sett, hvertfall i dag... Om man for liv og død må ha en hund, så klarer man vel å plukke opp etter hunden med pose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 "And your pets will love it too!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ebmille Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 "And your pets will love it too!" Ja, ikke sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 ha ha, ser for meg dyret med den der bakpå kommer til å spinne rundt som en gal å lure på hva i huleste det er som stikker han i rumpa:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 "lett å instalere" da. Lurer på om jeg bare skal kjøpe sånne jeg, så slipper jeg lufteturer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ebmille Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 "lett å instalere" da. Lurer på om jeg bare skal kjøpe sånne jeg, så slipper jeg lufteturer! Lufteturer bør man ikke la være, for hunden trenger jo den mosjonen, men man kan jo i allefall spare seg det å bøye seg ned for å plukke opp møkka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Lufteturer bør man ikke la være, for hunden trenger jo den mosjonen, men man kan jo i allefall spare seg det å bøye seg ned for å plukke opp møkka Det er bare å kjøpe tredemølle, så slipper man å mosjonere hundene og.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Lufteturer bør man ikke la være, for hunden trenger jo den mosjonen, men man kan jo i allefall spare seg det å bøye seg ned for å plukke opp møkka *surv* No escape altså. Ha ha neida Edit: Ja, tredemølle! *kjøpe* Neeei, det er så koselig å gå tur atte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Jeg så den japanske versjonen for noen år siden; den var MYE mer fancy! Den knyttet nemlig posen etterpå helt av seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ebmille Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Det er bare å kjøpe tredemølle, så slipper man å mosjonere hundene og.... Ja, det skulle vært noe Men hundene må jo få se naturen og få litt variasjon, selv om "mølla" hadde vært lettest EDIT: Lola Pagola: Ja, det er koslig å gå turer, da får man trim selv også ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Ja, det skulle vært noe Men hundene må jo få se naturen og få litt variasjon, selv om "mølla" hadde vært lettest EDIT: Lola Pagola: Ja, det er koslig å gå turer, da får man trim selv også ^^ Hvor er fantasien din!! Det er bare en diger flatskjerm foran med naturprogram på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ebmille Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Hvor er fantasien din! Det er bare en diger flatskjerm foran med naturprogram på. DER sa du det! Selv tenkte jeg mer på hjemmekino foran tredemølla da, med bæsjepose på seg, kan livet bli bedre? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nettemoren Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Er det en spøk eller finnes det virkelig slikt noe? Ser for meg trollet suse rundt i bushen med det der på, evt på hundetreff, 15 bikkjer med hver sin pose........ (hadde sikkert vært "berre lekkert" etter et kvarters tid kan jeg tenke meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneC Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Vil det ikke ta sykt mye mer tid å ta på den anretningen enn å plukke opp? Og hva om hunden må på do flere ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 HAHA! Synes det så lite delikat ut å se den henge bak på hunden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Stakkars hunder. Hørt noen som mente hester burde ha pose hengt bak også Like teit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Stakkars hunder. Hørt noen som mente hester burde ha pose hengt bak også Like teit. Så noen hestedrosjer i Budapest som hadde "oppsamler" bak hesten faktisk. Men ikke stroppet fast i baken på de da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Takk for en god latter Chessea krymper seg om hu må ha på refleksvest liksom. Og med kombinasjonen av at hu hater å ha på seg klær o.l. og at hu sitter i en forbanna snål positur når hun er på do, tror jeg jammen meg det skulle blitt litt av et syn og kaos av å bruke noe sånt. Jeg tror bikkja heller hadde dødd enn å bruke posedo. Hun er verdens særeste på hvor hun gjør sitt fornødende - kun på gress, til nød på singel. Snø er greit, heldig vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2008 Hva med denne "hjemmelagede" varianten? En historie fra en bekjent for en del år siden: Hunden hadde stjålet en kondom og spist den. Det oppdaget ikke eier før hunden bæsjet og alt kom fiks ferdig innpakket ut igjen, til stor forlystelse for de som sto rundt da de oppdaget hva posen egentlig var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2008 Hva med denne "hjemmelagede" varianten? En historie fra en bekjent for en del år siden: Hunden hadde stjålet en kondom og spist den. Det oppdaget ikke eier før hunden bæsjet og alt kom fiks ferdig innpakket ut igjen, til stor forlystelse for de som sto rundt da de oppdaget hva posen egentlig var Genialt! Anbefales det den med jordbærsmak eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDD Girl Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2008 Har alt bestilt meg et par stykker. Har og ært og snoka på finn etter noen som gir vekk tredemølle, så nå har jeg fått tak i to av dem også. Man får jo kjøpt tispetruser og hannhundbukser, men har funnet ut at tna lady fungerer veldig bra det også. Så nå er det herlig å ha hund. Jeg kan ligge på sofae og se hundene løpe på tredemølla og drite i en pose og pisse i en bleie. Men sånn seriøst: Det er fler og fler som kjøper tredemølle til hundene sine da. Det er visst veldig populært blandt enkelte kretser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mixmaster Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2008 En når de skal sette seg da? Edit: Hvis man ikke rekker og ta den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2008 Det der må jo være veldig uhygienisk for raser som har lang pels bak der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2008 vi må jo heller ikke glemme at prisen bare er sånn 35 usd da vet ikke helt hva kursen er på, men skal ikke værra billig heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar