Gå til innhold
Hundesonen.no

Bæsjeposer for merkelige/syke mennesker?!

Inustaff

Recommended Posts

"lett å instalere" da. Lurer på om jeg bare skal kjøpe sånne jeg, så slipper jeg lufteturer! :)

Lufteturer bør man ikke la være, for hunden trenger jo den mosjonen, men man kan jo i allefall spare seg det å bøye seg ned for å plukke opp møkka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufteturer bør man ikke la være, for hunden trenger jo den mosjonen, men man kan jo i allefall spare seg det å bøye seg ned for å plukke opp møkka :)

Det er bare å kjøpe tredemølle, så slipper man å mosjonere hundene og.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*surv*

No escape altså.:)

Ha ha neida :)

Edit: Ja, tredemølle! *kjøpe*

Neeei, det er så koselig å gå tur atte...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å kjøpe tredemølle, så slipper man å mosjonere hundene og.... :)

Ja, det skulle vært noe :)

Men hundene må jo få se naturen og få litt variasjon, selv om "mølla" hadde vært lettest :)

EDIT: Lola Pagola: Ja, det er koslig å gå turer, da får man trim selv også ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skulle vært noe :)

Men hundene må jo få se naturen og få litt variasjon, selv om "mølla" hadde vært lettest :)

EDIT: Lola Pagola: Ja, det er koslig å gå turer, da får man trim selv også ^^

Hvor er fantasien din!! Det er bare en diger flatskjerm foran med naturprogram på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en god latter :blink:

Chessea krymper seg om hu må ha på refleksvest liksom. Og med kombinasjonen av at hu hater å ha på seg klær o.l. og at hu sitter i en forbanna snål positur når hun er på do, tror jeg jammen meg det skulle blitt litt av et syn og kaos av å bruke noe sånt. Jeg tror bikkja heller hadde dødd enn å bruke posedo. Hun er verdens særeste på hvor hun gjør sitt fornødende - kun på gress, til nød på singel. Snø er greit, heldig vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne "hjemmelagede" varianten?

En historie fra en bekjent for en del år siden: Hunden hadde stjålet en kondom og spist den. Det oppdaget ikke eier før hunden bæsjet og alt kom fiks ferdig innpakket ut igjen, til stor forlystelse for de som sto rundt da de oppdaget hva posen egentlig var :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne "hjemmelagede" varianten?

En historie fra en bekjent for en del år siden: Hunden hadde stjålet en kondom og spist den. Det oppdaget ikke eier før hunden bæsjet og alt kom fiks ferdig innpakket ut igjen, til stor forlystelse for de som sto rundt da de oppdaget hva posen egentlig var :blink:

Genialt! :P Anbefales det den med jordbærsmak eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alt bestilt meg et par stykker.

Har og ært og snoka på finn etter noen som gir vekk tredemølle, så nå har jeg fått tak i to av dem også.

Man får jo kjøpt tispetruser og hannhundbukser, men har funnet ut at tna lady fungerer veldig bra det også.

Så nå er det herlig å ha hund.

Jeg kan ligge på sofae og se hundene løpe på tredemølla og drite i en pose og pisse i en bleie.

Men sånn seriøst: Det er fler og fler som kjøper tredemølle til hundene sine da. Det er visst veldig populært blandt enkelte kretser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...