Meg Skrevet 1. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2008 endelig er det klementintid! Og jommen meg synes hundene det også... båtene går ned på høykant.. Ny type godis! Det er vel ikke farlig for hundene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2008 Vet om flere som gir appelsin ol. til hundene, og tror ikke det er skadelig. Min hund fordrar ikke sitruslukta og nyser masse :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klementin Skrevet 1. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2008 Meg?? :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puzn81 Skrevet 1. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2008 Min også er veldig glad i mandariner og klementiner, så her i gården blir det sånn en-på-meg-å-så-en-på-deg opplegg :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 1. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2008 Gubben sier fysj, mens valpis prøver å forsyne seg selv fra posen. Bare så synd at skallet er så ekkelt... Hun sikler mens jeg skreller av skallet, får hele i et jafs og mumser så safta spruter. Mandariner er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 1. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2008 Norma elsker klementiner (men hva er det nå den hunden IKKE liker... ), så det blir noen båter på henne innimellom. Orry derimot liker ikke frukt, og spesielt sitrusfrukt er ekkelt synes han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2008 Meg?? Ja, jeg tror at du er direkte helsefarlig for hundene altså... :closedeyes: Bridie får til tider HEL klementin, MED skall... Hu bruker lang tid på å spise, og det er klementin over halve stua etterpå. Men hu syns det er godt da, på en merkelig måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2008 Bea elsker klementiner og appelsiner.. sikler som en gal mens jeg skreller.. også får hun gjerne smake en båt eller to. Skikkelig snadder synes hun! Men det synes hun jo om det meste.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenS Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2008 Shako bare rynker på nesa når jeg viser han en klementin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2008 Casper liker godt klementing, smakte sin første i går.... det er så mye "første gangen" for han nå. Så tar jeg en klementin, får han gjerne en båt. Han liker appelsin godt og. ja hva er det han IKKE liker liksom... Forresten, jeg skjønner ikke forskjellen på mandarin og klementin... har mye mer lyst til å kalle det mandarin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aisa Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2008 Er ikke klementin litt større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 2. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2008 Casper liker godt klementing, smakte sin første i går.... det er så mye "første gangen" for han nå. Så tar jeg en klementin, får han gjerne en båt. Han liker appelsin godt og. ja hva er det han IKKE liker liksom... Forresten, jeg skjønner ikke forskjellen på mandarin og klementin... har mye mer lyst til å kalle det mandarin. mandarin selges ikke lenger i Norge. så det du kjøper er klementin. Har hørt at om det er steiner i klementinen så skyldes det at det ikke er en "ren" klementin, men en hybrid med en annen sitrusfrukt (krysspolinering??). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2008 Bioflavonoider i skallet ftw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tapper Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2008 Jeg tviler på at Tapper liker klementiner, han er ikke så glad i slike ting. Enda godt er det, for jeg vil ikke dele klementinene mine med noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2008 Diesel spiste appelsin som valp.. Nå bare fnyser han av sitruslukten Klementiner spiser han som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
busy Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2008 Litt sånn på siden av topic, men... Har opplevd at enkelte av klementinene virkelig stinker, er ei ubestemt lukt, kanskje litt sånn parfymeaktig, og så smaker de ikke like godt. Har kjøpt flere poser, og det har vell hvert kanskje 2-3 av klementinene som har hatt denne lukten. Skulle gjerne hatt en klementinspisende hund å gi disse til, men her i huset er bikkja veldig kresen i matveien <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2008 mandarin selges ikke lenger i Norge. så det du kjøper er klementin. Har hørt at om det er steiner i klementinen så skyldes det at det ikke er en "ren" klementin, men en hybrid med en annen sitrusfrukt (krysspolinering??). Men hvorfor selges det ikke i norge lenger? Hva er forskjellen på smaken egentlig? *livetsstoremysterium* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar