Gå til innhold
Hundesonen.no

Nam! Klementin er godt!


Meg

Recommended Posts

Meg?? :wub:

Ja, jeg tror at du er direkte helsefarlig for hundene altså... :closedeyes: :o

Bridie får til tider HEL klementin, MED skall... Hu bruker lang tid på å spise, og det er klementin over halve stua etterpå. Men hu syns det er godt da, på en merkelig måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper liker godt klementing, smakte sin første i går.... det er så mye "første gangen" for han nå. Så tar jeg en klementin, får han gjerne en båt.

Han liker appelsin godt og.

ja hva er det han IKKE liker liksom...

Forresten, jeg skjønner ikke forskjellen på mandarin og klementin... har mye mer lyst til å kalle det mandarin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper liker godt klementing, smakte sin første i går.... det er så mye "første gangen" for han nå. Så tar jeg en klementin, får han gjerne en båt.

Han liker appelsin godt og.

ja hva er det han IKKE liker liksom...

Forresten, jeg skjønner ikke forskjellen på mandarin og klementin... har mye mer lyst til å kalle det mandarin.

mandarin selges ikke lenger i Norge. så det du kjøper er klementin. Har hørt at om det er steiner i klementinen så skyldes det at det ikke er en "ren" klementin, men en hybrid med en annen sitrusfrukt (krysspolinering??).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn på siden av topic, men...

Har opplevd at enkelte av klementinene virkelig stinker, er ei ubestemt lukt, kanskje litt sånn parfymeaktig, og så smaker de ikke like godt. Har kjøpt flere poser, og det har vell hvert kanskje 2-3 av klementinene som har hatt denne lukten. Skulle gjerne hatt en klementinspisende hund å gi disse til, men her i huset er bikkja veldig kresen i matveien <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandarin selges ikke lenger i Norge. så det du kjøper er klementin. Har hørt at om det er steiner i klementinen så skyldes det at det ikke er en "ren" klementin, men en hybrid med en annen sitrusfrukt (krysspolinering??).

Men hvorfor selges det ikke i norge lenger? Hva er forskjellen på smaken egentlig?

*livetsstoremysterium* :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...