Gå til innhold
Hundesonen.no

Enda en valpetråd :)

Ingidano

Recommended Posts

Skrevet

Lykke til!

Jeg er i akkurat samme båt som deg! Jeg skal kjøpe valp fra kennel skvå, dalmatiner er rasen. Vi venter også på løpetid, og om alt går bra får jeg valp i april/mai neste år ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Begynner å bli overbevist om at tispa holder igjen løpetida med vilje :rolleyes: Og mens eg fortsatt venter i spenning prøver eg desperat å unngå å gå bananas i nermeste dyrebutikk, trenger i grunnen ikkje mer utstyr, men det hadde jo vert kjekt med litt nytt.. Og det selv om eg ikkje vet hvilken størrelse en eurasier skal ha... :lol:

Skrevet

Ha ha ha kjenner til den :lol: Gikk banans i dyrebutikken dagen etter jeg hadde vært hos oppdretter jeg, måtte vente en måned til jeg kunne hente ham, pga mattilsynet. Så da gikk tiden med innkjøp av diverse unyttigheter. Ante ikke hvilken størrelse han skulle ha heller.

Skrevet

Å, her var det ein oppdrettar som eg kjente til! :lol: Har møtt mora(Celia?), og Albert var berre den godguten :P Mora mi fallt skikkelig for han, og ville gjerne ha ein Eurasier. Det er ein kjempefin rase :P

• 2 weeks later...
Skrevet

næ så spennende:D er selv i samme båt:P venter på at den lille valpen min skal bli født;) heldigvis ikke lenge igjen nå.

blir født i løpet av en uke, har termin den 16.:lol: følger spent med på hjemmesiden til oppdretter for å se når temperaturen synker=)

dere må legge ut bilder av nurka deres når de blir født da!

Skrevet

Eneste fordelen med å måtte vente så lenge er at eg rekker å spare opp igjen pengene eg hadde satt av til valp, men som plutselig måtte brukes på dyrlege på gamlehunden...

Spennende ja, hopper høyt i sofaen av forventning hver gang det kommer en mail fra oppdretteren :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...