Ingidano Skrevet 20. November 2008 Rapporter Skrevet 20. November 2008 Da har eg endelig komt så langt at eg står på valpeliste Det blir en Eurasier, fra kennel Carve Canem. Akkurat nå går eg bare og venter på at tispa skal få løpetid Kanskje det kommer ett nurk i huset i april?
Snute Skrevet 20. November 2008 Rapporter Skrevet 20. November 2008 Lykke til ! Både med ventetiden og valpen
ToneS Skrevet 20. November 2008 Rapporter Skrevet 20. November 2008 Gratulerer..! Lykke til med ventetiden, også må vi få se bilder når nurket er født..
Anita F Skrevet 20. November 2008 Rapporter Skrevet 20. November 2008 Lykke til! Jeg er i akkurat samme båt som deg! Jeg skal kjøpe valp fra kennel skvå, dalmatiner er rasen. Vi venter også på løpetid, og om alt går bra får jeg valp i april/mai neste år
Ingidano Skrevet 20. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2008 Takk for hilsener Kommer nok til å være lettere nervevrak fremover, mye som kan skje nå
Tyfonia Skrevet 20. November 2008 Rapporter Skrevet 20. November 2008 hentet nurket mitt i dag etter å ha ventet siden 4. mai... sover sammen med meg under et pledd på sofaen for øyeblikket
Ingidano Skrevet 29. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2008 Begynner å bli overbevist om at tispa holder igjen løpetida med vilje Og mens eg fortsatt venter i spenning prøver eg desperat å unngå å gå bananas i nermeste dyrebutikk, trenger i grunnen ikkje mer utstyr, men det hadde jo vert kjekt med litt nytt.. Og det selv om eg ikkje vet hvilken størrelse en eurasier skal ha...
Lola Pagola Skrevet 29. November 2008 Rapporter Skrevet 29. November 2008 Ha ha ha kjenner til den Gikk banans i dyrebutikken dagen etter jeg hadde vært hos oppdretter jeg, måtte vente en måned til jeg kunne hente ham, pga mattilsynet. Så da gikk tiden med innkjøp av diverse unyttigheter. Ante ikke hvilken størrelse han skulle ha heller.
Ingidano Skrevet 29. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2008 Bra det ikkje bare er meg. Har klart å holde meg unna så langt... Men kjenner eg meg sjøl rett går det vel ikkje lang tid før eg sprekker
Susanne&Tapper Skrevet 29. November 2008 Rapporter Skrevet 29. November 2008 Å, her var det ein oppdrettar som eg kjente til! Har møtt mora(Celia?), og Albert var berre den godguten Mora mi fallt skikkelig for han, og ville gjerne ha ein Eurasier. Det er ein kjempefin rase
Ingidano Skrevet 29. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2008 Celia er mor ja. Ho skal ikkje bruke Albert denne gangen, men en hanne fra Danmark
armagnac Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 næ så spennende:D er selv i samme båt:P venter på at den lille valpen min skal bli født;) heldigvis ikke lenge igjen nå. blir født i løpet av en uke, har termin den 16. følger spent med på hjemmesiden til oppdretter for å se når temperaturen synker=) dere må legge ut bilder av nurka deres når de blir født da!
Ingidano Skrevet 14. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 Bilder kommer det nok. Men venter enda på løpetid... Ser ut til å trekke ut i langdrag dette
Djervekvinnen Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Skrevet 14. Desember 2008 Spennende. Ja jeg vet AKKURAT hvordan det er å vente så lenge. Har også måtte gå å vente på løpetid, og så til valpene skulle komme. Det tar laaang tid, men spennende uansett
Ingidano Skrevet 15. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Desember 2008 Eneste fordelen med å måtte vente så lenge er at eg rekker å spare opp igjen pengene eg hadde satt av til valp, men som plutselig måtte brukes på dyrlege på gamlehunden... Spennende ja, hopper høyt i sofaen av forventning hver gang det kommer en mail fra oppdretteren
Ane&Kaiza Skrevet 16. Desember 2008 Rapporter Skrevet 16. Desember 2008 Gratulerer, du er heldig! kos deg i valpetida;)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar