Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettleser

Aussieglis

Bruker du Internet Explorer?  

79 stemmer

1. 1. Bruker du Internet Explorer?

• HELL NO
      47
    • Ja.
      32

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er nysgjerrig bare. :D Fant ut at hjemmesiden min ser ut som en dass i IE, men er det virkelig noen som bruker IE enda - sånn bortsett fra oppdretteren min? :icon_redface:

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Brukte FF tidligere, men måtte skifte til IE fordi vel.. noe fucket noe helt sinnsykt med pc'en min. Og da pc'en min ble i så godt humør etter skiftet, så lot jeg den bruke IE videre jeg :icon_redface:

Skrevet

En gang Opera - alltid Opera! Nesten skuffa over hvor få prosent som bruker Opera. Jeg bruker kun IE og FF til å sjekke hvordan hjemmesiden min ser ut der :console:

Skrevet
Jeg er nysgjerrig bare. :console: Fant ut at hjemmesiden min ser ut som en dass i IE, men er det virkelig noen som bruker IE enda - sånn bortsett fra oppdretteren min? :)

signerer, selv om nåværende ikke blir så ille (bortsett fra skrifta som blir schvææær) i forhold til gamle. Sverge til firefox :)

Skrevet

Jeg bruker Firefox. Det burde være en selvfølge for alle som er interesserte i at nettleseren tåler å være oppe lenger enn et kvarter før den bryter sammen (i motsetning til Explorer), eller for de som syns det er hyggelig å ha en nettleser som er såpass mye brukt at folk faktisk tar hensyn til den når de koder sider (i motsetning til Safari og Opera). :console:

Skrevet
Firefox

Den eneste nettleseren som viser kildekode slik det er skrevet...

Er det sant? Det visste jeg ikke. Vet du noe om hvordan Opera er når det gjelder det? Min erfaring er at websider vises likt i Opera og FF.

Bare nysgjerrig ...

Skrevet

Finnes det annet og kan man bytte??? :console::) hehe

Neida, har vel hørt at det finnes andre.. Har hørt om både Opera og FF... Men hva er poenget med å bytte?? Hva er forskjellen liksom? :) :closedeyes:

Skrevet
Finnes det annet og kan man bytte??? :):) hehe

Neida, har vel hørt at det finnes andre.. Har hørt om både Opera og FF... Men hva er poenget med å bytte?? Hva er forskjellen liksom? :console: :closedeyes:

Både Opera og FF er mye raskere enn IE. Test på raskhet. 

Og mye, mye mer, men jeg har ikke satt meg inn i detaljene.

Jeg vil anbefale deg å bytte :P

Skrevet

Nå får jeg sponk bare av å åpne IE. Det går såååååååå treigt!! Er jo helt sykt. Og dessuten er det så ikke-brukervennlig, syns jeg. Alt er så "velplassert" og enkelt i FF, mens alt blir så komplisert og treigt i IE.

Kunne aldri tenkt meg til å bytte tilbake!! Tror ikke jeg hadde gjort det for betaling engang.

Leser på nett at det er vanlig at wordpress-sider ser fucked ut i IE... Så der har man enda et poeng: Bytt til firefox så dere kan komme inn på siden min :console:

Skrevet

FF. IE brukes kun til å sjekke hjemmesider i (om jeg husker...) og vise enkelte sider som ikke fungerer skikkelig i FF.

Skrevet

Brukte IE før, byttet til Opera for litt over et år siden og så til Firefox rett før jul, tror jeg. På skolen må vi bruke IE og jeg irriterer meg sånn over at jeg ikke kan velge det bort! Er så vant til å bruke FF nå og tror neppe jeg hadde greid å gå tilbake til IE :console: Er veldig glad i Opera også og bruker det innimellom, bare på gøy.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hva gjør man om det ikke går? Og hvor lenge prøver man å få det til å funke? 
    • Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...