Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?

Silje

Recommended Posts

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Nå har jeg fått enda en voksen på den ene profilen min. Og enda flere kjønnsmodne babyer. Og gjett hvilken profil jeg fikk hann på, og hvilken jeg fikk hunn på? JADDA..! Nettopp det. Enda en hann på den med MASSE hanner, og enda en hunn på den med masse hunner. Bare se her og her.

Skrevet

Hallo, alle sammen :) Noe (eller noen, jeg husker ikke, jeg var trøtt) overbeviste meg om å skaffe meg egg i går..! Så da kan jeg vel joine dere her, vel? :)

Skrevet

Klart du kan det, vel! :) *klikke på alle eggene til Sju*

*og komme på at f*en, jeg skulle jo ta bilder av tegninger og greier. Jeg må vel slepe meg opp av sofaen da*

Skrevet

Slep deg opp av sofaen du, så kan jeg ta en klikkerunde i mellomtiden :) Hvor mange ganger om dagen kan man klikke? En?

Noen må sette sammen en nybegynnerguide til meg :)

Skrevet

nå har jeg ikke tilgang på data på 16 dager, hvordan skal det gå med eggene mine ? : (

får bare fjerne dem fra sonen og la dem være?

Skrevet
Fikk et høstegg igår :) : .gif

Åh, tøft!! Jeg vil også haaa. :/ Hvis du får egg etter det, som er sånn som den eller en annen årstid, kan jeg få bestille et sånt av deg da? :P Du kan få åssn drage du vil av meg, i forhold til hva jeg har da. :D Eller noe sånt.

*ut og jakte egg*

Ehm, nei, spise først, SÅ jakte egg. :)

Skrevet

Jeg har blitt avhengig... må gå på skolen for å sjekke eggene mine he he he (en viss hund har tygd istykker kabel til pc)

... ja skulle jo lese her og da. Eksamen i morgen :S

Skrevet

Hvorfor greier jeg ta feilt egg hele tiden. Jeg jakter på svarte og greier klikke på grå hele tiden <_<

Skrevet
Åh, tøft! Jeg vil også haaa. :/ Hvis du får egg etter det, som er sånn som den eller en annen årstid, kan jeg få bestille et sånt av deg da? :) Du kan få åssn drage du vil av meg, i forhold til hva jeg har da. :D Eller noe sånt.

*ut og jakte egg*

Ehm, nei, spise først, SÅ jakte egg. :ahappy:

Hvis du forklarer meg hvordan jeg gir vekk egg så kan du få hvis jeg får flere "årstid egg" :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...