Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?

Silje

Recommended Posts

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jeg har en liten dinosaur, men det tar litt tid før den vokser opp tydeligvis:( ...venter og venter!

Flinke dere er til å klikke på eggene! Har dere gått klikkerkurs eller? HAHA!

haha!!

BTW, ufattelig søt liten blå drage du har! Ser ut som en liten Yoshi jo!

her er min scroll

xxx/user/psycholynx

Skrevet

Ååååh! *trampe på pcen*

Jeg trykka først feil på et sånt lyseblått/mørkeblått egg, sånn som blir tohodet drage, det ville jeg egentlig ikke ha. Og så fikk jeg ikke abandone det fordi jeg ikke har hatt det lenge nok. Og så finner jeg et GULLEGG, og klikker på det, men så har jeg ikke plass pga det fordømte blåe egget jeg ikke ville ha! *frese høylytt*

Og ikke minst så har jeg bare jentedrager på den ene kontoen min, og bare guttedrager på den andre kontoen min. (nesten bare iallefall).

Nå skal jeg gå og legge meg, for jeg er syk og trøtt og sur på hele eggerøra. :whistle:

Skrevet

Ohh, tydligvis mange mørkegrønne egg ute og går. Jeg skulle se sånn bare for morroskyld (liksom) på abandoned også var det totalt 30 egg, 1 var rosa, 1 var lysegrønt og 28 var mørkegrønne <_<

Skrevet
Ååååh! *trampe på pcen*

Jeg trykka først feil på et sånt lyseblått/mørkeblått egg, sånn som blir tohodet drage, det ville jeg egentlig ikke ha. Og så fikk jeg ikke abandone det fordi jeg ikke har hatt det lenge nok. Og så finner jeg et GULLEGG, og klikker på det, men så har jeg ikke plass pga det fordømte blåe egget jeg ikke ville ha! *frese høylytt*

Og ikke minst så har jeg bare jentedrager på den ene kontoen min, og bare guttedrager på den andre kontoen min. (nesten bare iallefall).

Nå skal jeg gå og legge meg, for jeg er syk og trøtt og sur på hele eggerøra. :whistle:

har nesten bare jenter på begge kontoene jeg da <_<

Skrevet
Jeg har fått en bebis i natt jo! :sleep:

Klikk på meg da folkens :o Jeg klikker tilbake! :sleep:;)

*klikke-klikke-klikke-klikke osv..*

Men du har jo skjult alle sammen jo? :P Får ikke klikket da, får ikke se dem. :P

Klikke gjerne på den røde babyen min, folkens, den trenger noen klikk for å få vinger, den har bare 7 clicks. :P

Edit: Er den lilla som bare har 7 klikk, men den røde trenger det like mye. :P

Skrevet

Men de blir vel syke fordi de har feil forhold i antall clicks og views? Se etter hva de har for mye/for lite av da, så skal vi se om ikke vi får fikset det der vettu. :sleep: :sleep:

Skrevet

Men altså, jeg lurer på en ting her... Ettersom det er så mange av eggene våre som er syke.. JEG tror det er sånn at det beste for eggene våre er om vi innimellom går inn på scrollen til folk (altså her: xxx/user/psycholynx ) og der inne klikker på View på alle drager/egg... DA får de Clicks, om jeg har forstått rett. Og kanskje de ikke blir syke? Eller tar jeg feil mon tro...

Jeg skal uansett slenge ut link til scrollen min i signaturen, så kan dere gjerne gå inn der for å klikke på alle. Det er vel strengt tatt enklere enn å klikke på eggene hver for seg også, eller??

Skrevet

Det var kjempelurt! :sleep: Skal jeg også gjøre. Og ja, det er jo mye lettere. :sleep:

F**n i svarte møkkasikring, nå gikk strømmen. ;) Jeg orker IKKE å stå opp for å opp og si ifra til sjefen og dem.

Nei, nå får jeg se og sove litt, tror jeg, prøve å bli frisk. :o

Skrevet

Så mye dere snakker altså! Jeg får begynne og snakke mer jeg og ! :sleep:

Edit: 4 nye dragebebiser! :sleep: Det er bare og trykke :o

Skrevet

Folkens, husk at det ikke er plass til to linjer med drager i signaturen!

Og har dere f. eks denne dragen: rU97.gif så er det ikke plass til to linjer, da har dere kun èn linje til rådighet. Sjekk gjerne hvor stor plass signaturen deres tar før dere legger den ut, så slipper dere å få den fjernet.

Her ser dere et vanlig banner, og det er altså inni her dere må få plass til det dere vil ha av drager/egg i signaturen:

bannerstr.jpg

Skrevet
Hvordan ser dere at eggene deres har blitt syke?

Tatt en klikkerunde

Når du trykker på view så står det at skallet er mykt eller at det er sykt helt nederst :sleep:

Argh.. Nå er alle babydragene mine syke..

Noen som vet hvor lang tid det tar før de er i farta igjen?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...