Gå til innhold
Hundesonen.no

Egg i signaturer!?

Silje

Recommended Posts

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Oi, oi, oi! Nå er det snart På den lilla og grønne! :rolleyes2:

Håper virkelig jeg får hull før det blir natt! :D

Skrevet
Fant ikke vampyrdragen likevel jeg? hvor er den?

http://dragoneggs.leadhoster.com/index.php...amp;ucat=3&

Sånn ser vampyr egg og drage ut. Du finner alle typer egg og drager på denne sida - http://dragoneggs.leadhoster.com/

Har hatt en klikkerunde jeg også... kanskje jeg får nye babyer i morra... :D

Edit: Synes det tar laaaaaang tid før disse babyene blir voksne altså.... ikke lett å planlegge avl med så trege babyer :rolleyes2:

Skrevet

Jeg har lyst på vampyregg!

Men nå er jo alle plassene tatt opp da, max fire... orker ikke lage en til konto.

Den lille dragen var en jente :D Så nå har jeg en sort voksen hanne, og en liten jente (Som heter Lola Pagola, min første avlshun)

Jeg vil at de grønne skal klekke nåååå!

Skrevet

kan du ikke få et egg til når den ene er voksen da? Du kan ha max 4 egg eller 5 babydrager, såvidt jeg har forstått, tror jeg. :D når de er voksne kan du få flere.

*edit: nå har jeg 4 egg og 3 babydrager, + 6 voksne på profilen min. Så du kan ha 4 egg uansett, visst. :rolleyes2:

Den ene dragen min fikk 2 egg når jeg avla på den, da fikk jeg bare beholde ett. :D meen, går fint det, for jeg kan jo holde øye med det andre egget ved å gå inn på avkommene til dragene mine. :whistle: Håper den overlever, da. :lol:

Skrevet

Ja det er slik jeg har forstått det og, at man kan beholde ett egg. Men forsinner den når den blir voksen da? Og hvis jeg beholder det egget kan jeg jo ikke beholde noen neste gang?

Skrevet
Hva er vitsen med drager som ikke kan avles på da?

Jeg selger'n! (adopterer den vekk)

Åh, jeg vil ha'n! :D Prøv å finn ut åssen jeg kan få'n da? :rolleyes2:

Fant ny morsom side(tror jeg): www.huehorse.com :D

Næh, den var ikke så gøy likkavel. Men www.howrse.com er morsom! :whistle:

Skrevet
Klikkklikk

Edit: Hjeelp :D På det grønne egget mitt så står det: "The shell of the egg seems soft, as though there's something wrong with it."

Da må du gå inn på actions også Hide en liten stund! :rolleyes2:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...