Gå til innhold
Hundesonen.no

Petra Mopsefrøken!

Synnikken

Recommended Posts

Skrevet

Heisann

På fredag reiser min søster for å hente det nye tilskuddet :P

Petra skal hun mest sannsynlig hete, hun kommer helt ifra Tjekkia for at vi skal dra inn litt nye linjer her til lands :P

Spennende! Hun er en ekte Michelin jente (valkete!)

Hun skal mest sannsynlig hete Petra!

Bilder:

post-3498-1226443265_thumb.jpg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Frøken dingsen vår er 10 uker når vi får henne

Hadde engentlig lagt med to bilder til men i trøttheten igår ville de ikke være med.. :P

Kopiavvrhkfeny004.jpg

Ca 5 uker.

KopiavKIWIzLobkovickchvinic8tyden00.jpg

Ca 8 uker.

Vi er ikke 100% sikre på navnet enda da. Men vi får se om det passer henne når vi møter henne :P

Takk folkens! :P Vi gleder oss masse!

Skrevet
Ser forresten det er en mops på 14 mnd på finn som skal selges.. Heter Petra den også :x

uff, nei..Da må vi nesten bytte navn.. :x

Hehe, Vi lurte på Astrid, Sigrid og Odny..

Også Petra.. Men vi får se...:x

Skrevet
Petra er kult navn:D

Odny er morsomt, men ikke like kult.

Tenker på dalmatiner når jeg hører Dorthe jeg da.

Jeg og, da mammavovveen til en venninne av meg sin dalmis heter Dorthe. :x

Skrevet
Kjempesøt :x

Driver du mopseoppdrett? Siden du sier at du skal hente inn nye linjer?

Jess, det gjør vi.. :x

Hadde første kullet vårt i sommer. :x

Skrevet
Gosj, da har du jo bilder av meg også! :x

Blir spennende å få lille Petra (som forøvrig var et kjempemorsomt navn) hjem nå da! Forventer masse bilder her :x

Jeg har ett lite lass med bilder av henne.. Skal bare adde de på photobucket'en min! ^^

Jess, jeg har bilder av deg også. Å siden dette er min tråd, så Ot'er vi den litt..

Hvorfor skal du ikke ha valper på Sita?

Skrevet

I overkant med skjønnhetsfeil på henne gitt.. Men hun har et herlig gemytt og en fantastisk treningsiver da :x Det var uansett aldri tanken å skulle ha valper - vi har overhodet ikke peiling på slikt. Sita er første hunden vår, og stort sett tiltenkt som familiehund bare.

Skrevet
I overkant med skjønnhetsfeil på henne gitt.. Men hun har et herlig gemytt og en fantastisk treningsiver da :x Det var uansett aldri tanken å skulle ha valper - vi har overhodet ikke peiling på slikt. Sita er første hunden vår, og stort sett tiltenkt som familiehund bare.

Skjønnhetsfeil? :x

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...