høy-fart Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Er det noe her som kan fortelle meg hvordan jeg får satt navnet mitt på et bilde? Har sett meg mektig lei av at de som "låner" bilder fra bloggen min ikke oppgir meg som fotograf! Tuuusen takk for svar!
Mirai Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Du bruker en eller annen form for bildebehandlingsprogram, eks. Paint eller Photoshop, og så skriver du på bildet. Gjerne noe annet enn liten tekst nede i hjørnet, det er lett å fjerne.
høy-fart Skrevet 6. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2008 Jeg har photoshop elements, men hvor finner jeg den funksjonen da? Er beklageligvis noe grønn!
Mirai Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Jeg er ikke kjent med Elements, dessverre. Det er en versjon av PS jeg aldri har prøvd ut. Ser det sånn ut? I tilfelle ser du hvor du skal klikke http://www.perfectmedicalpresentations.com/Cool12.jpg
høy-fart Skrevet 6. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2008 Ser jammen ut til at det virket gitt! TUSEN TAKK :-)
Mirai Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Se der ja Så prøver du deg bare frem, etterhvert som du bli litt kjent i programmet kan du også legge en gjennomsiktig signatur tvers over bildet f. eks.
Debbie Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Så bra, nå kan du komme å lære meg det..
Lola Pagola Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Dette må da være Zumo? hilsen prikkeprinsessebloggleser
høy-fart Skrevet 7. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2008 Dette må da være Zumo? hilsen prikkeprinsessebloggleser Hehe, det stemmer på en prikk :-)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar