Gå til innhold
Hundesonen.no

Yodel har blitt mamma!

Caroline

Recommended Posts

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Tusen takk alle dere-

Er på sykehuset nå- og kommer nok til å være her noen uker framover.

Sindre haddde egentlig termin 21.12, og valgte derfor å komme ut 6,5 uke før termin.

Det skjedde ikke helt uten dramatikk, og involverte både sykebil, blålys, lungemodningssprøyter og sprøyter for å motvirke fødsel/ stoppe rier.

Sistnevnte viste seg å kun forsinke "livmorhalsåpningen"- ikke rier, hvilket resulterte i at jeg ble liggende med INTENSE og SVÆRT smertefulle rier i over 50 timer før Sindre endelig så dagens lys- Fast bestemt på å komme ut NÅ.

Han er helt frisk og rask, sunn og god -og verdens herligste selvførgelig!

Fødselsvekta var 2264 g og han var 44 cm lang.

Nå skal vi bare kose oss litt framover :)

Håper å være utskrevet til Hamar, men har innsett at jeg kan se langt etter NORDV utstillingen i Danmark til helgen *lol*

Yodelmannen har tenkt til å lage en egen side til vidunderet på hjemmesiden vår sånn etterhvert tror jeg. Orker ikke noen fotobøtte seans nå. Ganske sliten og mørbanket fortsatt ...

Skrevet
Sistnevnte viste seg å kun forsinke "livmorhalsåpningen"- ikke rier, hvilket resulterte i at jeg ble liggende med INTENSE og SVÆRT smertefulle rier i over 50 timer før Sindre endelig så dagens lys- Fast bestemt på å komme ut NÅ.

50 timer med store intense smerter.. huff a meg føler virkelig med deg på den altså, men så verdt det når lillegutten endelig kom ut tenker jeg?? ;)

Gleder meg til å se bilder av ham og grattis så mye igjen. :)

Skrevet

Huff da. Det hørtes ut som en hard fødsel. Godt at det gikk bra til slutt, og at det kom ut en nydelig menneskebaby:D

Gratulerer så masse!

Skrevet

Gratulerer med babyen! Godt det gikk bra da, selv om han ville komme altfor tidlig :)

Skrevet

Hørtes ut som en hard fødsel, men så bra at han er i god form og det går fint med dere nå :icon_confused:

Vi venter i spenning på bilder av den lille når du er klar for det.

Skrevet

Grattis :)

Guri hørtes ikke særlig godt ut med de 50 timene, men regner med at det var verdt det :icon_confused:

Gleder oss til bilder av lille Sindre :whistle:

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille! Slenger meg på de andre som sier at det høres ut som en hard fødsel, håper det går bra med dere alle fremover :icon_confused:

Skrevet

Hard fødsel var det, ja- men det er allerede glemt kan jeg love dere! Han er bare verdens herligste!!

Yodelmannen har rota litt med hjemmesiden vår, ser jeg- så der ligger det nå bilder for skuelystne. Han skal få sin helt egen side der etterhvert, selvom han slettes ikke er noen basenji-

til gjengjeld er han til de grader vårt "oppdrett", da *lol*

Takk igjen for alle gratulasjoner :icon_confused:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...