Gå til innhold
Hundesonen.no

VIBRI bånd


Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

hei!Ser du har skiftet hvor du skal kjøpe nå tenkte bare si at jeg har bestillt 2 ganger fra vibri og sluppet toll..Ser de båndene er veldig like så du blir nok fornøyd!

Jeg er super fornøyd men,synes det i skinn er penest og holder seg finest da.Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bestil fra Kifani,og er fornøyd...

Legg ut bildet av sluttresultatet da...

Det skal jeg gjøre :whistle: Jeg har sendt mail til hun som lager de, og jeg kunne gjerne komme hjem til henne for å prøve bånd og se på farger, så da regner jeg med at vi tar en tur en dag og titter :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!Ser du har skiftet hvor du skal kjøpe nå tenkte bare si at jeg har bestillt 2 ganger fra vibri og sluppet toll..Ser de båndene er veldig like så du blir nok fornøyd!

Jeg er super fornøyd men,synes det i skinn er penest og holder seg finest da.Lykke til med valget!

Dobbeltposter her men.... Ja jeg også liker skinn best, men det var en VISS prosforskjell på Vibri og Kivani båndene da :whistle: Og så er det jo kjekt når damen bare bor en time fra meg og har sagt at jeg gjerne får komme til henne for å prøve båndene og se på stoffer og farger :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp,er jo det men,jeg synes virkelig de lever opp til prisen sin :).Det koster jo endel for litt fine andre halsbånd og disse kan jo du velge alt selv på!Jeg er ialefall meget fornøyt,super service,skikkelig kvalitetsbånd!

Men,skjønner jo klart er lettere når bor i nærheten så du kan dra prøve osv,sikkert kjempe fine de også!Vet av en hund som har en sele fra vibri også,utrolig fin den også.Hehe,dette var vel dagens reklame

:closedeyes:

Nok en gang lykke til med vaget!Nydlig rase du har forresten vet av en hvit jeg også med,stå ører(så sjarmerende da gitt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RENATE A

hei, du ville se halsbånda mine..

jeg har prøvd å laste opp bildene, men datan vil ikke..

men sjekk ut bloggen min, står under reklame for Kifani...

bloggadresse: http://prikkeprinsessa.blogspot.com/

Oj...du har mer shopping dilla en meg du!! :icon_confused: 4 halsbånd!! De var kjempe fine :)

Hvordan er kvaliteten på det "silke" båndet rundt? "fliser" det seg opp fort?

Jeg har nemlig en hund som driver å trener til VM i rulling ;) og halsbåndene får ganske hard medfart når hun ruller seg på harde underlag... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silkebånd? Er litt usikker...

Det store hovedbåndet er jo bevernylon og tåler jo mye, båndet i midten som blir brodert på er jo nylon(ala bilsele) så det tåler også mye...

Synes bånda tåler mye, men det som ryker først vil jeg tro er broderiet..

å ja jeg har shoppedilla, men nå skal jeg holde meg til over jul- håper jeg... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Åååå nomin det blir fint på Blondie ;) Gleder meg til å se bilde, for du kan ikke snyte oss for bilder nå altså :D

Så kvaliteten bra ut? Har sååå lyst på et til Chicka, sort og grått med refleks ;)

Kvaliteten er kjempebra. Freya sitt er brukt ca hver dag i et års tid, og det er ingen slitasje på det i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det båndet til Orry da vi var på treff en gang, og det er bare knallfint :):D

Takk! :whistle: Egentlig har jeg lyst på det samme til Norma, bare med annen farge på skriften og noe annet enn stjerner, men Kifani er jo billigere... Jeg må gruble litt på dette gitt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Det ble jo kjempestilig på henne! Kjenner det brenner i lommeboka nå...Jeg vil også ha!

239 kr kom det på totalt med frakt og greier.. Regningen kom sammen med båndet i posten i dag.. Er ikke gærent det synes jeg! Med tanke på at et godt bånd i dyrebutikken fort koster 150-200 kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...