Gå til innhold
Hundesonen.no

VIBRI bånd


Recommended Posts

Takker og bukker :P Veldig fornøyd :P

(og så får dere se på båndet da, og ikke det møkkete, bustete bartedyret mitt :P orket ikke å bade dyret bare for et par bilder sin skyld :rolleyes: )

Blondie er da alltid søøøt!! :lol:

Hvor stor er hun egentlig? Høyde og kg??

Har veldig lyst på rødt og sort halsbånd til Chicka, syntes det passer bra til hennes sorte pels, men det må vente til matmor får litt mer kronasjer på konto, selvom hun opererer med veldig fine priser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar
Blondie er da alltid søøøt! :P

Hvor stor er hun egentlig? Høyde og kg??

Har veldig lyst på rødt og sort halsbånd til Chicka, syntes det passer bra til hennes sorte pels, men det må vente til matmor får litt mer kronasjer på konto, selvom hun opererer med veldig fine priser :P

hehe.. Takk for det :P

Blondie er ca 31 cm i skulderhøyde og veier vel rundt 5 kg.. :P

Tror Chicka hadde blitt knallfin i rødt ja.. Rødt på svart er jo innmari fint.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No ligger halsband frå Kifani på ønskelista mi til jul, sidan Nica øydela halsbandet sitt i går. Men eg lurer på om ein kan sjå dei forskjellige symbola ein kan få på halsbandet ein plass, eller om det er kun dei som er på den "modell"-sida? (Der bildene av alle halsbanda er.)

Kan ein bestemme farge på desse symbola sjølve? Og kva stoff er inni halsbanda? (Kva kan man velge mellom?) - Eg kan ikkje finne nokon side som har ein oversikt over valga ein har. Skal ein sende dei ein mail for å få dei?

Unnskyld viss eg "kuppar" tråden din Blondiemamma ...

Edit: Kva fargar synst dykk passar ein toller? Eg ser litt på modell 86 "Julia", men det blir kanskje litt kjedelig med brunt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No ligger halsband frå Kifani på ønskelista mi til jul, sidan Nica øydela halsbandet sitt i går. Men eg lurer på om ein kan sjå dei forskjellige symbola ein kan få på halsbandet ein plass, eller om det er kun dei som er på den "modell"-sida? (Der bildene av alle halsbanda er.)

Kan ein bestemme farge på desse symbola sjølve? Og kva stoff er inni halsbanda? (Kva kan man velge mellom?) - Eg kan ikkje finne nokon side som har ein oversikt over valga ein har. Skal ein sende dei ein mail for å få dei?

Unnskyld viss eg "kuppar" tråden din Blondiemamma ...

Edit: Kva fargar synst dykk passar ein toller? Eg ser litt på modell 86 "Julia", men det blir kanskje litt kjedelig med brunt ...

Du får båndet helt som du selv vil, så send henne en mail og spør henne du :) Jeg tror ikke hun har noen egen side med symbolene på, så du må nok bare se på bildene av de andre modellene.. Du kan i hvertfall velge mellom fleece, bevernylon og en del andre zebra stoffer, tiger stripet osv (men de er vel og så i fleece?)

Ikke helt sikker på farger til en toller.. men svart er jo alltid en bankers.. Og kanskje grønt?

Julia båndet er jo 3 cm bredt. Det er samme størrelse som Blondie har.. Jeg ville vel kanskje gått for en 4 cm til en såpass stor hund som en toller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send ho en mail å hør- jeg har spesialbestilt,og hun sier at det ikke var noe problem..

Jeg bestilte adventsbånd til tuppa mi, i lilla med englesymbol på- kjempestilig..

Ang toller- grønt er jo veldig fint da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det halsbandet Nica har no er ikkje meir enn 2-3cm trur eg. Blir ikkje 4cm litt stort til kvardags? Tenkte litt på grønt, brunt eller lilla :) Hmm ... Trur eg har komt fram til alt eg vil ha bortsett frå symbol og farge :) Men takk for svara her, så skal eg sende kifani ein mail :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...