Ingvild Skrevet 8. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2005 www.nsb.no - der finner du alt du trenger når det gjelder tog, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 8. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2005 Jeg stiller i alle fall på lørdag, mer vet jeg ikke Men om bikkja er nedrøyta og blødende, så må det revurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 8. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2005 Hadde Oscar vært 4 dager eldre så hadde jeg kommet. :roll: 4 DAGER liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 9. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2005 lurer på om jeg skal stille eller ikke. sender omregistreringspapira i mårra, men rekker de å komme tilbake før utstillinga? trenger jeg de for påmelding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 lurer på om jeg skal stille eller ikke. sender omregistreringspapira i mårra' date=' men rekker de å komme tilbake før utstillinga? trenger jeg de for påmelding?[/quote'] De er jo ganske treige da... men du trenger bare å skrive regnr hennes. hun er jo registrert i Sverige så. og hvis du melder deg på elektronisk så må du krysse av hvilket land som hun opprinnelig er registrert i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Er det noen som vet når på fredagen det starter i Vikingskipet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Aner ikke.. men tror ikke vi kommer da.. Vi må jo bare kjøre rett etter skolen, og får sikkert ikke dratt før sånn halv fire hjemmefra. Så må vi hente Kristina, og det tar vel alt i alt tre timer for oss å komme oss opp dit. Spørs om noen er interessert i treff på kvelden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Vi må også dra etter skolen på fredag Så vi kommer vel frem på kvelden/natta en gang.. Kjipt.. Vil se agiiiliiiityyyyyyy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Kommer med tog kvart på fire jeg. Er villig til treff på fredagskvelden jeg, spørs bare åssen det er med de som faktisk skal stille ut. Hunder som har lekt med Tinka har en tendens til å få en del sikkel på seg, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Mona kan leke, hun skal ikke stilles Hehe.. Men hvis vi ikke er oppe før sju-åtte blir det kanskje seint? :? Syns vi må få med litt fler.. eller, deet kan jo bli hyggelig med bare deg, Kristina og meg da Og Anders, hehe... Han vurderer om han skal ta med whippeten til søstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Hehe, blir det ikke trangt nok med dere tre og Lunah og Mona i bilen da? Er enig i at det kanskje blir litt seint. Tror det blir til at jeg tar bussen opp til hotellet, sjekker inn og setter av bagasje, og drar ned til Vikingskipet igjen. Vil gjerne se så mye lydighet og agility som mulig, også vil jeg se Cita og Benedicte i aksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 jeg og vil!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 NÅR er lydigheten og AGen? Er alt sammen på fredag? Hehe... Neida, vi tar Lunah i bagasjen, eller baki liksom, og så tenker jeg at jeg og Kristina kan bytte på å dele baksetet med Mona, for hun er vant til å ligge der. Blir nok litt trangt, men vi overlever, det er ikke så langt. 22 mil eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Her er programmet: http://www.nkk.no/cmnkk/file/download/file...Pdf/hamar09.pdf Er lydighet og agility på lørdagen også, men det er mest på fredagen. Håper jeg får med meg en del av det. Om noen skulle vite når på dagen det begynner så er det bare å skrike ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Jeg vil se Astrid og Benedicte i klasse to begge to Håhå. Så kanskje de kan få en slutt på knivingen sin Eller... ja, du vet. Hehe. Også vil jeg se Eliten, og de beste i agility Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Hahaha, vi må filme dem og legge ut filmen her etterpå. Så kan folk selv bedømme hvilken hund som går best. Neida. Har også lyst til å se agility, men det er jo norgesmesterskap i agility på lørdagen så det ordner seg nok. Med mindre de starter klokka sju på morran, det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Ja! Det skal vi seriøst gjøre.. jeg skal ta med meg kamera, både foto og DV. Hihi. Vel, norgesmesterskap i agility trekker vel en del folk, så tror neppe det er på morran ulvehundene er sikkert på morran de skal på søndagen, er alltid klokka ni eller ti..piss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundeboms Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Hahaha, vi må filme dem og legge ut filmen her etterpå. Så kan folk selv bedømme hvilken hund som går best. Neida. Har også lyst til å se agility, men det er jo norgesmesterskap i agility på lørdagen så det ordner seg nok. Med mindre de starter klokka sju på morran, det gidder jeg ikke. jeg åsså...., må se agility... det er morro;).... hmmm...håper det er mange søte hunder og jenter der da, gå rundt å bare se i tre dager, bør d f... meg være masse å se på.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 jeg åsså...., må se agility... det er moro;).... hmmm....håper det er mange søte hunder og jenter der da, gå rundt å bare se i tre dager, bør d f... meg være masse å se på.. hehe Ja, vi får jo sett de beste i agility da, siden det er på lørdag og vi garantert rekker det Er sikkert noen søte jenter der også :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Labradorene er også på søndagen, så de må jeg få med meg. Vurderer å helgardere meg når det gjelder kamera. Digitalt kompaktkamera, filmbasert speilrefleks og digitalt videokamera. Eller, det orker jeg ikke. Kommer jo til å ha mer enn nok med å håndtere dyret mitt, om jeg ikke skal begynne med tre kamera i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Jeg har Anders jeg, som kan holde noe for meg Du kan sikkert låne han litt, han har sikkert ingenting imot å holde Tinka litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Jeg og viil!! tar det lang tid å ta toget til hamar da? fra Verdal' date=' og hvor langt er vikingskipet fra stasjonen?. liker ikke å reise alene heller. er elendig på å kunne veien #-o :roll:[/quote'] http://turl.no/oo Her er et kart fra stasjonen til Vikningskipet. Kan du ikke bare spørre om noen kan hente deg med bil på stasjonen? På www.nsb.no er det veldig lett å finne ut hvor langt tid det tar og bestille. kan jo bare ringe turistinformation. Taxi er også mulig, kan ikke bli så dyrt siden det er så nærme. Håper du finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 takk takk, meg og vei og sånne ting passer ikke sammen. nei blir nok ingen tur til hamar har ikke råd nå, tørr ikke ta toget alene. eller reise nedover alene heller.hvorfor er det nesten ingen hundeintresserte i verdal og i nærheten hihi jaja får vel overleve, får ta meg noen turer til trondheim, når det er sånne opplegg der i stedet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 juuuuulie: atte jeg kan jo møte dere ett eller anna sted da. er ikkeno vits å komme innom å hente meg. hvilken vei kjører dere? så kan jeg bare stille meg opp på den plassen som passer best for dere. Mamma driver forresten å skal presse meg til å ta tog - tror hu er litt bekymra for kjøringa til anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 10. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2005 Æsj, jeg vil også være der hele helja.. Min kjære mor og noen hun kjenner skal dra på søndag. Men jeg vil jo se på lydigheten og alt det der.. blæh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar