Gå til innhold
Hundesonen.no

Tråden for bilderedigering

Mirai

Recommended Posts

• Svar 346
  • Created
  • Siste svar
Guest LeenaM
Skrevet

Kan noen prøve å redigere bildet mitt? Jeg vil at neglene skal ha samme farge som de har og resten skal være svart/hvitt eller grått, da.. Hadde vært veldig snilt! :P

e8ohs0.jpg

Skrevet

Tore: Takk! Jeg uttrykte meg skikkelig teit, jeg vil ikke ha ramme rundt bildene, men sette de i en fysisk ramme :P

Og ja, det er tatt med dårlig dritt kamera det nedeste.. Jeg prøver støtt å fortelle det til mamma :P Men er det mulig å få vekk de røde øynene på bebisen?

Skrevet

jeg prøvde, men det ble ikke fint. neglelakken som var utenfor neglene ble svart...

jeg er ikke flink på photoshop, så jeg vet ikke hvordan du kan få det FINT

Guest LeenaM
Skrevet
Bilde litt ofr skarpt i overgangene og tegnet utenfor neglene så det blir ikke noe særlig...

*klippe bort bilde*

Tusen takk! :) Det ble bedre enn at jeg skulle prøvd iallefall. Hadde bare blitt originalen det, hehe..

• 2 weeks later...
Skrevet

En større utfordring enn mange av de tidligere bildene her, om det er noen som orker å prøve.

Er det noe håp for disse bildene?

164.jpg

157.jpg

152-1.jpg

Hadde satt kjempestor pris på det om noen kunne hjelpe meg her...

Skrevet

hadde vært kjempe takknemlig hvis noen kunne fikse på øyet hans, og muligens den grusomme bakgrunden (hvis det går an da) :)

kongla_med_ny_grime.JPG

litt av det samme problemet her :) blitsøyer, mørkt og dårlig bakgrund...

mobilbilder.jpg

Noen som får til å bytte bakgrund?

Meg_og_Kita_koser_14_uker.jpg

Så til slutt vil jeg se om noen kan gjøre no fint med meg og søstra mi :D

f_ll_003.jpg

Skrevet
En større utfordring enn mange av de tidligere bildene her, om det er noen som orker å prøve.

Er det noe håp for disse bildene?

http://i209.photobucket.com/albums/bb222/lindamanin/164.jpg

http://i209.photobucket.com/albums/bb222/lindamanin/157.jpg

http://i209.photobucket.com/albums/bb222/l...manin/152-1.jpg

Hadde satt kjempestor pris på det om noen kunne hjelpe meg her...

Veldig ødelagt av hard komprimering og dårlig scanning...

Menmen...

Skrevet

Herregud så utrulig bra, tusen hjertelig takk. De er uansett mye bedre enn før.Nå ble jeg virkelig glad. Tusen takk. Er så utrulig takknemlig for hjelpen her Tore, får ikke sagt hvor glad jeg ble nå, og i morgen så vil det også være en svært glad gammel sjømann når jeg kommer med disse bildene. Tusen takk!!

Skrevet

Hei! Har noen bilder jeg tror kunne blitt enda bedre. Har bare et middelmådig kompaktkamera så bildene blir deretter. Greinen under haken til hunden på det nederste er ganske forstyrrende synes jeg. Men jeg har ikke kunnskap nok til å få den bort.. På det øverste vet jeg ikke helt hva som er feil, men noe er det hehe. Kanskje det er noe med lyset og det at hunden er midt i fokus?

CIMG5086.jpg

CIMG5094.jpg

Jeg hadde blitt veldig takknemlig om noen ville redigert de litt :whistle:

Skrevet
Hei! Har noen bilder jeg tror kunne blitt enda bedre. Har bare et middelmådig kompaktkamera så bildene blir deretter. Greinen under haken til hunden på det nederste er ganske forstyrrende synes jeg. Men jeg har ikke kunnskap nok til å få den bort.. På det øverste vet jeg ikke helt hva som er feil, men noe er det hehe. Kanskje det er noe med lyset og det at hunden er midt i fokus?

Jeg hadde blitt veldig takknemlig om noen ville redigert de litt :blink:

Kloning suger jeg på, men jeg prøvde å fikse litt på det øverste bildet. Valpen er nokså utbrent på den ene siden, og formatet og plasseringen av valpen i bildet gir ikke så mye frihet, så da blir det egentlig mest smak og behag. Men er er et forslag, i det minste:

CIMG5086.jpg

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig takknemlig om noen ville redigert de litt :blink:

Kjapp kloning. Gress er jo ikke det letteste å få bra raskt, men ble ikke så galt

Skrevet
Hei flinke redigerings doggiser! Jeg skulle gjerne ha fått redigert dette bildet slik at jeg kan printe det ut og ramme det inn. Slik det er nå, er det ikke så bra, og jeg skulle gjerne ha fått fjernet bakgrunnen på et vis og justert fargene litt. Hvis det i det hele tatt går da..

Er det noen som kunne ha hjelpet meg med dette? *englefjes* :)

redigering.jpg

Hvis noen vil ha det større, bare bi ifra så sender jeg det.

Prøvde meg på bilde ditt jeg, litt kjapp redigering. Var ikke det enkleste men ble nå en forandring :)

Ser at jeg har glemt å fjerne litt skygge på gulvet fra stolen..

dobberw.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har nylig vært gjennom det samme med min tispe på snart 9 år. Hun var for det meste i sengen sin den første uken, så vi gå henne våtfor og vann ved sengen (hun nektet å spise tørrfor, så hun fikk vårfor i ca 10 dager). hun beveget seg litt mer etter 7 dager, men ble ikke seg selv før stingene ble tatt av
    • Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...