Guest Jonna Skrevet 17. November 2008 Rapporter Share Skrevet 17. November 2008 Grattis med søte bebiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Skrevet 17. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2008 Så sover man søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 17. November 2008 Rapporter Share Skrevet 17. November 2008 Snuskepjusk! Kommer alle til å bli i Norge? (I såfall er vel antallet krommiser i Norge mer enn fordoblet med dette kullet kanskje?) Håper å få se noen av dem i ringen etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. November 2008 Rapporter Share Skrevet 17. November 2008 Gratulerer så mye med valper! Legg gjerne ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 18. November 2008 Rapporter Share Skrevet 18. November 2008 Gratulerer så mye med valper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 18. November 2008 Rapporter Share Skrevet 18. November 2008 Gratulerer så meget med norges første Kromfohrländerkull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 Gratulerer så mye! Vet ikke om jeg har sett en kromfohrlander i Norge før jeg. Tror jeg møtte et par i Sverige på en utstilling der for noen år siden. Så morsomt med ett kull i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Skrevet 21. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 6 dager gamle H1 Winterblue's Aragorn H2 H3 T1 Winterblue's Angelina T2 T3 T4 T5 Winterblue's Almita Hele gjengen: Ett til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Skrevet 21. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Snuskepjusk! Kommer alle til å bli i Norge? (I såfall er vel antallet krommiser i Norge mer enn fordoblet med dette kullet kanskje?) Håper å få se noen av dem i ringen etter hvert! De som er bekreftet solgt vil bli i Norge, men har også forespørsel fra Danmark og Polen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 22. November 2008 Rapporter Share Skrevet 22. November 2008 Så fine de er. Almita er favoritten! Håper de vil bli i Norge alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Jeg syns T3 kan flytte til Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Gratulerer med valper! Også så spennende med en så sjelden rase:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Likte utseende på denne rasen..koselige og pene,og sjarmerende! Lykke til med de små trollene:-)Veldig fine farger på dem små knøttene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Skrevet 26. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2008 Tusen takk alle sammen! Nye bilder kommer når gluggene åpnes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2008 Tusen takk alle sammen! Nye bilder kommer når gluggene åpnes! Gleder meg! Syns T3 var spesiell jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2008 Stilige tegninger på h3 likte ham altså. Søte alle sammen, blir gøy med flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Skrevet 3. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2008 Får vel oppdatere litt! Her er gjengen blitt to uker gamle. Nå har alle åpnet øynene og så smått begynt å bevege seg rundt omkring på alle fire. Winterblue's Aragorn: Winterblue's Apollo: Winterblue's Aladdin: Winterblue's Angelina: Winterblue's Aminda: Winterblue's Abigail: Winterblue's Aiyana: Winterblue's Almita: Kommer tilbake med flere oppdateringer og bilder etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Happyface Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2008 Så søte Jeg likte spesielt Abigail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 14. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2008 Herlige de er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 16. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2008 Meldt meg inn på forumet Gleder meg til bilder..... (uff, jeg burde seriøst hatt et stort hus på landet.. Nå er tallet opp i fire hunder jeg "må" ha Blondie, en sort/sølv dvergschnauzer, en datter etter fremtidig kull på Blondie, og en Kromfohrlander ) Spørs hvor glad typen kommer til å bli med årenes løp Det går ikke an å få en s/s på Blondie da? Så har du bare 3 du må ha? Får vel oppdatere litt! Her er gjengen blitt to uker gamle. Nå har alle åpnet øynene og så smått begynt å bevege seg rundt omkring på alle fire. *bilder* Kommer tilbake med flere oppdateringer og bilder etter hvert Så fine! Winterblue's Almita er min yndling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Skrevet 16. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2008 Almita er en virkelig herlig liten valp! Full av liv og hun er omgjengelig og kontaktsøkende. Jeg kommer til å beholde Angelina selv og Abigail flytter til Danmark. Så langt ser det ut til at de andre blir værende i Norge. Oppdaterte bilder kommer plutselig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 17. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 Sier jeg til Abigail... Snufs.. Nå har ikke jeg peil på denne rasen da.. Men hvordan blir pelsen på valpene? Strihår? glatthår?.. googlet litt bilder å der så jeg blandt annet glatthår og en enda lengre versjon? (er pappaen også strihår så blir vel valpene også det?) *grave* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Skrevet 17. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 Sier jeg til Abigail... Snufs.. Nå har ikke jeg peil på denne rasen da.. Men hvordan blir pelsen på valpene? Strihår? glatthår?.. googlet litt bilder å der så jeg blandt annet glatthår og en enda lengre versjon? (er pappaen også strihår så blir vel valpene også det?) *grave* Joda, det finnes to varianter. Strhår og glatthår. Disse blandes ikke i avl. Glatthårsvarianten er det færrest av. Det finnes bare en av varianten i Norge i dag. Jeg tror vi kanskje var 7-8 stykker av strihårsvarianten før dette kullet, så vi er ikke mange. Pelstype og lengde varierer litt innenfor rasen, men den største forskjellen er nok pelsstellet. Rasestandarden sier ikke noe om trimming av pels, men dette må gjøres dersom man har tenkt å gjøre det bra på utstilling. Forskjellen mellom riktig kortnappede hunder og de med naturlig eller lite nappet pels er stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar