atlegb Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Hei! Jeg er en gutt på 27 år. Samboeren min er en Dobermann-gutt på 11 uker i skrivende stund. I hovedsak en familiehund, men skal også brukes til div spor og tjeneste med tid og stunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Hei, og velkommen! Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlegb Skrevet 14. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Takk for det! Legger ved litt bilder av go'klumpen.. Hei, og velkommen! Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Bæh, så søt! Jeg er litt forelska i brune dobermann'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Velkommen Flott hund du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Brun dobermann Nydelig valp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlegb Skrevet 14. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Tusen takk for koselige kommentarer! Legger inn noen flere bilder jeg.... Han er forresten utrolig snill, har tissa inne 7 ganger siden jeg henta han og har ikke rukket å ødelegge noenting. Men jeg passer jo på gutten som en hauk, vil ikke ha ei spinnvill drittbikkje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Herregud så søt da! Flere bilder Og velkommen hit:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlegb Skrevet 14. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Ett par bilder til.. Må ta flere bilder i nærmeste framtid, for denna gutten vokser noe voldsomt! Legger også til ett bilde av en voksen brun dobbergutt. Gleder meg til gutten min blir stor jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Velkommen hit! Fin dobermann ! edit: skrivefeil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Velkommen! Så moro at flere dobermann eiere kommer hit! Det er ikke så mange av oss her. Gutten din var knallsøt! Det finns ikke noe søtere enn dobbisvalper! Kos deg mye med han, for vips så er han stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Søt valp! Ser ut som han har litt for stort skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puzn81 Skrevet 16. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2008 Helt nydelig dobbis! Velkommen skal dere være begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlegb Skrevet 16. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2008 Kan jo trygt si at skinnet er for stort! Han går over to skritt før skinnet følger med... haha... Søt valp! Ser ut som han har litt for stort skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abroz Skrevet 17. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2008 Så vakker valp! Velkommen og grattis med den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ella8pv Skrevet 17. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2008 Oh man, for en søtis! Jeg liker de brune godt, altså. Den voksne var jo urflott også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar