Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei alle sammen!


pippin

Recommended Posts

Hei!

Jeg heter da Hanne og har en enorm interesse for dyr. Jeg har for øyeblikket to ildere ved navn Milo og Haki.

Ellers har jeg håp om å få en liten Siberian Husky tispe eter jul. Håper det blir slik at vi får oss det...Har hatt lyst på hund siden jeg be født omtrent og har gode kunnskaper om dyr generelt.

Takk for meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempemoro..! Og så er de så søte.. :P Finner på mye rart.. Beste kjæledyr jeg har hatt til nå ihvertfall.. :lol: Utrolig koslige å ha gående rundt på stuen mens man slapper av litt foran tven eller no.. Anbefales på det sterkeste for de som vil ha en litt blanding mellom hund og katt og mår..? :P

Synes ikke de lukter noe heller.. Begge er kastrert da.. ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så spennende med ilder! :P Har lurt på hvordan det er å ha som kjæledyr. Hvordan oppfører de seg innendørs? Går de løs hele tiden inne? Er de renslige? Kan man ha dem løse ute uten at de stikker av?

Hilsen nysgjerrig :P

De er både rolige og veldig lekne.. de skal utforske ALT.. :lol: Jeg har omgjort et skap til et ilderbur jeg da..

helebur.jpg

Veldig praktisk.. :P Har de mye løs i stua ja.. da leker de med hverandre, utforsker ting.. Så legger de seg til å sove sammen eter hvert.. Har ei hengekøye under bordet.. den er de veldig glad i.. :P Har de i buret når jeg vil ha litt "fri"

Jeg tørr ikke å ha de løse ute.. har ånd på de.. men det finnes eiere som klarer helt fint å ha de løse ute uten å ha bånd på de..

Og de er renslig.. de går på do på lik linje med katt.. i et kattedo.. Noen uhell skjer innimellom.. men de er flinke.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja jeg har laget hull i hvert hjørne på hyllene.. Slik ser det ut :P

hakitrapp.jpg

Fungerer kjepebra.. ikke noe problem for de å komme seg opp og ned.. :P

Synes det fungerer mye bedre enn et gitterbur.. Lett å vaske over alle etagene :P Mye billigere også.. kostet rung 700 for hele buret og 150 for to hyller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er veldig glad for det tror jeg.. ;) Liker at de skal ha litt god plass å røre seg på når de ikke er ute.. Nå sover de veldig lenge om dagen da.. Og lengre blir det når vinteren sakte men sikkert kommer.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...