Gå til innhold
Hundesonen.no

Collar mania tråden - Bilder og erfaringer derfra


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pappa var på besøk i dag, og hadde med seg de nye halsbånde jeg bestilte til Casper i sommer (og som jeg fikk sendt hjem til foreldrene mine, korttenkt nok.) Det var kult! Kjipe blitzbilder, men her

Så var de kommet da!!! Så sinnsykt fornøyd!!! ?

Snille SandyEyeCandy bestilte halsbånd for meg fra Minx, og det var vel ikke helt som jeg trodde Men jeg digger det Men det er kanskje ikke så brukandes som jeg hadde sett for meg Det passer nok

Posted Images

Meg og...

Akkurat hva er det dere lurer på?

Kan jo prøve å forklare da. Først må dere finne ut hva slags type dere skal ha (skinn, nylon, stoff). Skal dere ha fks., stoff (fabric overlay, det jeg har), ser dere på galleriene over forskjellige farger og sånn, og noterer dere hva det stoffet heter (comic book captions 1354 fks)

Hvis dere ser litt ned på siden, er det et "Order form", der dere kan fylle ut hva dere ønsker av materiale. Om dere vil ha halvstrup heter det "chain martingale", eller om dere bare vil ha vanlig D-ring, clips etc. Dere kan se bilder under "hardware choices".

Fyll ut størrelse og sånn, hva slags for inni dere vil ha, satin, stoff, ikke noe ekstra etc.

Kanskje litt rotete forklart, men er lettere å forklare hvis dere sier akkurat hvor dere står fast :lol:

Har også bestilt derfra,og er kjempefornøyd.. Det eneste er at hvis hunden drar fælt, kan stoffet i særlig martingalen bli slitt.. Har deres nylon bånd på innsiden av stoffet??

Jeg har satin i mine to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg fikk mitt i dag. Har tatt litt lang tid siden jeg bestilte, men dama sente mail og beklaget seg å slo av 20% på summen =)

Var noe jeg ikke helt skjønte av alternativene, men syns det ble bra. Bare la merke til bak som det skulle være limegreen men det ser mere ut som turkis. Men absolutt fornøyd!

Noen som har måtte betale toll?

IMG_1960red.jpg

IMG_1958red.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg. Vart vel 343,- NOK for selve båndet, med frakt utenom.. Ikke tollpliktig sto det på frakseddelen.. Hu hadde skrevi annen verdi ute på pakken. Derfor jeg ikke betalte noe toll tror jeg..! Ikke det at det gjør meg noe altså. :icon_confused:

Bare lurte på om noen hadde opplevd det samme.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herremin, det er vanskelig å bestemme seg!

Sitter å ser der inne nå.. Vurderer julegaver derfra.. :rolleyes2: Blandt annet til Maja fra meg.. :)

Ok, spørsmål.. Når det står: 2" Ribbon Overlay Collars

betyr det at den er 2 inches bred, lang eller ??

edit: la til noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat hva er det dere lurer på?

Kan jo prøve å forklare da. Først må dere finne ut hva slags type dere skal ha (skinn, nylon, stoff). Skal dere ha fks., stoff (fabric overlay, det jeg har), ser dere på galleriene over forskjellige farger og sånn, og noterer dere hva det stoffet heter (comic book captions 1354 fks)

Hvis dere ser litt ned på siden, er det et "Order form", der dere kan fylle ut hva dere ønsker av materiale. Om dere vil ha halvstrup heter det "chain martingale", eller om dere bare vil ha vanlig D-ring, clips etc. Dere kan se bilder under "hardware choices".

Fyll ut størrelse og sånn, hva slags for inni dere vil ha, satin, stoff, ikke noe ekstra etc.

Finner ikke noe order form jeg. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herremin, det er vanskelig å bestemme seg!

Sitter å ser der inne nå.. Vurderer julegaver derfra.. :) Blandt annet til Maja fra meg.. :)

Ok, spørsmål.. Når det står: 2" Ribbon Overlay Collars

betyr det at den er 2 inches bred, lang eller ??

edit: la til noe

Det betyr at den er 2" BRED...like bred som Chickas litt lengre opp i tråden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey.. Når det står: Exact Neck Size

Er det hvor lang rundt halsen hunden er, eller er det hvor "høy" halsen er? (noen som skjønte hva jeg mente? :) )

Siden halsbånd ligger rundt halsen og ikke langs halsen, så gjetter jeg vilt på at det er rundt, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden halsbånd ligger rundt halsen og ikke langs halsen, så gjetter jeg vilt på at det er rundt, jeg :)

Takk :)

Hehe, regnet med det, men siden jeg har litt iq-sperre så kan man aldri være sikker.. :D ( Og siden det er en del der om hvor bredt det skal være så tenkte jeg at kanskje... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte bare omregningen på tlf min.. :lol: Jeg målte rundt halsen på bikkja noe som ble 20 inches tror jeg... Og bestilte x large som var 19 - 22. Passer perfekt og mye og gå på. Hvis noen ska ha noe til jul så er det på tide og bestille snart.. sku egentlig ha vært bestilt alt også.. Er en del ventetid.

Jeg er utrolig fornøyd med mitt selv om jeg omtrent ikke skjønte bæra.. Så det kommer til og bli flere derfra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det er ventetid? Står det på siden eller? Spør bare fordi jeg aldri har fått noe skriftlig fra damen eller noe...

Tuppetroll, fikk du rabatt med en gang du bestilte eller fikk du mail om det? Vet du hvor mye man må bestille for å få rabatt, og hvor stor er den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...