Rottisembla Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Nice! Nå gleder eg meg skikkelig til Embla sitt kjem. Men er bestillt idag og tok ca 14 virkedager før det blei sendt og 6-10 dager før det beli mottatt utenfor USA Men får vel smøre meg med tålmodighet:D Siter
Carina Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Ååå, jeg MÅ bare få meg en korthåret hund, er så utrolig mye kule halsbånd her! Siter
ElinT Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Ååå, jeg MÅ bare få meg en korthåret hund, er så utrolig mye kule halsbånd her! Hehe, jeg har ikke vett til å la vær å kjøpe fancy dyre halsbånd selv om jeg har langhårete hunder jeg De er fine å se på når de henger på knaggen i gangen da- det er stort sett bare da de synes Siter
Mailin Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Ååå, jeg MÅ bare få meg en korthåret hund, er så utrolig mye kule halsbånd her! Du skal ikke få deg en da (sort, korthåret sak?) Siter
Carina Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Du skal ikke få deg en da (sort, korthåret sak?) I wish.. Siter
Ross Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 oyyy.. de var kjempe fine.. sånn vil jeg å ha;) Siter
Stine Pernille Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Ååå, jeg MÅ bare få meg en korthåret hund, er så utrolig mye kule halsbånd her! Hehe, jeg har ikke vett til å la vær å kjøpe fancy dyre halsbånd selv om jeg har langhårete hunder jeg De er fine å se på når de henger på knaggen i gangen da- det er stort sett bare da de synes Jeg og vil!! Men er ikke litt fint at manken blir trøkket ned inn i et halsbånd. Og halsbåndet er det jo ikke sjans å se engang. Gidd ikke prøve, så holder meg til det utslitte halsbåndet vi har, enn så lenge. Menne, tisper har jo litt mindre pels enn hannhunder, så kanskje jeg får kjøpt noen fine halsbånd når nestemann kommer i hus Siter
swimzy Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Skrevet 13. Februar 2009 dere har såå råkule halsbånd...Odin skal få noen slike halsbånd etterhvert...og dollarkursen er jo ikke så høy nå, rett i underkant av 7 kr, så det blir jo ikke såå dyrt heller! Siter
Gjest Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Skrevet 13. Februar 2009 Det ER en høy dollarkurs, den har jo vært nede på 5,20-ish, og ligger vanligvis på 6-ish Norske krona blir svakere mot storvalutaen nå i nedgangstider. Siter
Rottisembla Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Skrevet 17. Mars 2009 Det har annkommet:D har ikkje bikkjedyret i den umiddelbare nærhet men her er bilder av bare halsbåndet:) Siter
Josephine Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Skrevet 17. Mars 2009 Skikkelig fint det halsbåndet til rottisembla Siter
ToneS Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Skrevet 17. Mars 2009 Fint det var! Liker godt blått og brunt sammen slik Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2009 Stilig! Er så gøy når folk legger inn bilder i tråden her, så ser man hvordan det virkelig ser ut *snart bestille flere* Siter
Gåsa Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Skrevet 17. Mars 2009 Kjempe fint!Må nok se til bestille defra jeg også,har jo halsbånd dilla!Men,sele fra Vibri blir nok kjøpt først. Siter
Rottisembla Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Skrevet 17. Mars 2009 Må jo legga inn bilde av halsbåndet på og:D Er litt bredt endå, men ho skal jo voksa litt til så det blir bra Siter
Wanderlust Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Skrevet 17. Mars 2009 Det har annkommet:D har ikkje bikkjedyret i den umiddelbare nærhet men her er bilder av bare halsbåndet:) Fikk ikke lyst på sånt halsbånd med rosa tekst nei Siter
Rottisembla Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Skrevet 17. Mars 2009 Fikk ikke lyst på sånt halsbånd med rosa tekst nei Sånn flaks at du ikkje har lyst på det og eg har iallefal ikkje funnet mange fleire halsbånd eg vil bestilla etterkvart eg heller men så var det penger ja ( Nei de har vi ikke sett) Siter
Wanderlust Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Skrevet 17. Mars 2009 Sånn flaks at du ikkje har lyst på det og eg har iallefal ikkje funnet mange fleire halsbånd eg vil bestilla etterkvart eg heller men så var det penger ja ( Nei de har vi ikke sett) Sånn siden jeg ikke skal ha, vet du om de hadde det i en smalere model? Siter
Peers Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Skrevet 17. Mars 2009 Extra sitt: Stilig! Overraskende fargevalg da Siter
Marthe Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Skrevet 17. Mars 2009 Stilig! Overraskende fargevalg da Ja, ikke sant? *ler* Siter
Rottisembla Skrevet 18. Mars 2009 Rapporter Skrevet 18. Mars 2009 Sånn siden jeg ikke skal ha, vet du om de hadde det i en smalere model? Det har dei Dette er det det nest breieste, så er noko for einkvar smak Siter
sham Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Skrevet 13. Juni 2009 Hei:) Vet dette er en gammel tråd, men håper noe ser d;) Har bare et spm. Jeg bestillte noen halsbånd fra collarmania også ble jeg litt usikker ang betalingen. Jeg valgte vist money order (giro), også står d at det må bli betalt innen 7 dager, hvis ikke vil ikke halsbåndene bli sendt. men får jeg da giro i posten før disse 7 dagene har gått eller hvordan er d? Noen som vet. Ble plutselig litt usikker her;)Jeg får ikke forandret på d nå siden jar allerede lagret! Håper på svar! Siter
Recommended Posts