Jump to content
Hundesonen.no

Ønsker du deg Muck Boots?

Guest Gråtass

Recommended Posts

Guest Gråtass

Løp og kjøp på felleskjøpet, de har tilbud nå. Jeg betalte kr 598,- for Tay modellen. Det er den grønne som ser omtrent ut som en slagstøvel(midt på leggen høyde), men med god grov såle. De har også lav ankel modell og høy ridestøvel aktig modell på min lokale FK ihvertfall. De hadde ikke inne min str men ble bestillt og kom ca en uke senere til samme lave pris.

Jeg har tidligere sjekket pris rundt, det billigste tilbudet jeg fikk på Tay var 798,- på messetilbud hos Zolos.

Så endelig etter flere års misunnelse på andre, så syntes jeg at jeg kunne ta meg råd til muck boots :blink:

Jeg har allerede Derwent HI og Conway, men kunne tenke meg et par til med mer sklisikker såle (kløner trenger det når det nærmer seg vinter...). Takk for tipset, satser på at FK har de jeg er ute etter eller eventuelt kan bestille :blink:

Og jeg har da (etter lett påvirkning av Marit) ønsket meg sånne i bursdagsgave! Tipset om tilbud på FK og greier! Går ikke AN å gjøre det lettere for folk å finne bursdagsgave enn det vel?? Blir skikkelig skuffet om jeg ikke får sånne nå faktisk! :blink::blink:

Jeg har faktisk hatt mine i snart 3 år og jeg har brukt di på omtrent hver skogstur siden (og di blir det mange av når du bor i skogen liksom) Sommer som vinter...

Nå har di blitt litt slitte inni og jeg vet allerede hva jeg ønsker meg til jul. I :blink: muck boots..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...