Wanderlust Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Der kom det noen bilder ja Jeg kan også tenke meg å være med på nytt treff om det passer
molly Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Fine bilder! Det var en laaaang helg ja *ler* Blir det nytt treff snart også kanskje? Utrolig deilig med skikkelig langhelg... *flir* Bare synd det ikke var fri fra jobb og... Kjempefine bilder! Likte dette godt, jeg. Søte hundene Det var noen av disse bildene ja... Turtelduene hang jo mer eller mindre sammen hele tiden... Ja superweekend hihi! Nytt treff høres bra ut. Jeg blir ihvertfall med om tidspunktet passer. Kjempefine bilder Molly. Du får jo med hele hunden jo Haha.. Hele hunden ja... Av sånn ca 75 bilder så burde hele hunder være med på noen i hvert fall... Men takk... Jeg vil gjerne være med på treff igjen... Snorre er sånn halvveis friskmeldt (med litt godvilje), men har bade- og herjeforbud. Men om vi kan gå tur i stedet, da blir det gjerne ikke LIKE MYE herjing i hvert fall...? Det er veldig fint å gå tur i skullerudskogen også, særlig om vi har med guiden Ida...
LeneG Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Jeg vil gjerne være med på treff igjen... Snorre er sånn halvveis friskmeldt (med litt godvilje), men har bade- og herjeforbud. Men om vi kan gå tur i stedet, da blir det gjerne ikke LIKE MYE herjing i hvert fall...? Det er veldig fint å gå tur i skullerudskogen også, særlig om vi har med guiden Ida... Det høres fint ut . Vil guiden Ida være med da?
Wanderlust Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Hvor ligger denne Skullerudskogen? Evt hvordan kommer man seg dit?
LeneG Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Hvor ligger denne Skullerudskogen? Evt hvordan kommer man seg dit? Ved å sitte på med meg
Wanderlust Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Ved å sitte på med meg Du er så snill
LeneG Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Selvfølgelig Også liker jeg selskapet
Tollern Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Hei! Har en toller hann på 3år, som er veldig myk. Hvis det er mulig så kunne vi tenkt oss å blitt med på et treff. Når og hvor treffes dere?
molly Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2008 Det høres fint ut . Vil guiden Ida være med da? Det tror jeg helt sikkert... Må bare gjøre henne oppmerksom på det. Hvor ligger denne Skullerudskogen? Evt hvordan kommer man seg dit? Denne skullerudskogen ligger vel omtrent langs med Skraperudtjern, så du har nesten vært der. Hei! Har en toller hann på 3år, som er veldig myk. Hvis det er mulig så kunne vi tenkt oss å blitt med på et treff. Når og hvor treffes dere? Det er bare hyggelig... Hva med søndag førstkommende, og hva med klokka 12? Sender en sms til Ida jeg, så kanskje hun kommer på her og...
Peers Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2008 Til helgen er jeg opptatt dessverre, så om det blir treff da får vi heller være med en annen gang
ida Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2008 Titt tei. Det er seminar og loppemarked denne helgen, men søndag etter klokka tre kan jeg være med på tur! Tenker i såfall at prinsessa blir hjemme...
LeneG Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2008 Søndag ETTER 15.00 hørtes bra ut. Jeg skal på 40års-lag på lørdag
-Vilde- Skrevet 7. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2008 Jeg kan hvis det blir søndag etter 15.00
Tollern Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2008 Høres bra ut! Er kjent i området jeg også, har vokst opp på Bogerud. Bare gi beskjed om når og hvor så kommer vi
Peers Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2008 Hei Ida Vi kan muligens søndag etter 15, men det spørs litt... Ser det an, og kommer om vi kan
molly Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2008 Kan vi ikke si søndag kl. 15 da? Møtes på parkeringa til Skullerudstua??
Wanderlust Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2008 Passer dårlig etter kl 3, men da slenger vi oss med neste gang
LeneG Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2008 Kan vi ikke si søndag kl. 15 da? Møtes på parkeringa til Skullerudstua?? Greit det Kan en moderator forandre underskriften på overskriften (litt dumt forklart ) til søndag den 12 okt?
Peers Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2008 Greit det Kan en moderator forandre underskriften på overskriften (litt dumt forklart ) til søndag den 12 okt? Skal ordne det
Tollern Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2008 Hei! Det blir ikke noe treff på oss i dag. Her har omgangsyken kommer i løpet av natten
Blondiemamma Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2008 Vi kommer med full bil.. Jeg og Blondie, Lill med Ivy (Collievalp) Gina&Corin med japansk spisshund tispe og Pomeranian tispe
Kira Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2008 Jeg vil også være med Jeg får satse på at det blir nytt treff når sambo er hjemme også, orker ikke reise på slikt alene med udyret
Peers Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2008 Hvor mange kom? Jeg rakk det ikke dessverre...
Blondiemamma Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2008 Vi ble delt inn i to grupper på en måte.. jeg, typen, Lill, gina&corin, Bessie og Caroline gikk sammen med 7 hunder. Vi kom litt sent, så Ida, datteren til Ida og Molly hadde gått i forveien. men vi traff hverandre på Skullerud stua etter endt tur og lot hundene leke Driver å laster opp bilder nå, så kommer snart bilder
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar