Peers Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2008 Jeg er spent på bilder! Neste gang håper jeg forresten at det blir treff en dag vi kan også
Blondiemamma Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2008 treiiiige Fotoknudsen..... Det er overført 36 av 94 bilder..... Og det var bare første mappa liksom ... Typen har IKKE gått bananas med kamera i dag nei
Gina&Corin Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2008 Du kan legge inn bilder på facebook og gjøre det på samme måte der som på fotoknutsen. Venter på bilder jeg
Gina&Corin Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2008 Bilder fra 12 oktober 08 Jentene mine "Onkel" Roy og Gina:) (Typen til Tonje/Blondiemamma)
Kira Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Koselig da Ser for meg at vi ikke passer helt inn i den gruppa der...
molly Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Takker for hyggelig treff, selv om vi ikke gikk selve turen sammen med dere. Moro å treffe nye soniser (eller "doggiser"?) og hundene deres. Gleder meg til bilder!
ida Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Takk for en koselig tur, selvom turfølget vårt ble det faste "gamle". Vi traff jo dere andre til slutt. Tror Scilos ville skli rett inn i den gjengen, så han blir gjerne med dere neste gang.
Blondiemamma Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Endelig ferdig med å laste opp bilder.. Her kommer et drøss: Lill på veien til hundetreffet: Gina, Saeta og Villa hilser på hverandre: Blondie i farta: Bonnie: Blondie, Ivy og Gina: Caroline og hundene: Blondiemamma og gina&corin: Møkkete sa du? Blondie skulle hoppe over en bekk og plunpa rett uti Corin og Blondie: Mere bilder følger når jeg kommer hjem fra jobb
Blondiemamma Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Blondie får en på tygga av Bonnie Bessie med hundene: Blondie rister seg: Ivy vakre Et mindre vakkert bilde av Gina Sorry Rita, klarte ikke dy meg.. Ivy close up: Søte, lille Gina: Villa og Saeta: Lill og Ivy: Hundene leker: Snorre og Saeta: Snorre i farta: Bonnie kom, vi skulle gå DENNE veien..
tm100021 Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Herlige bilder! Tusen takk for turen dere!
Gina&Corin Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Det var en koselig tur, takk til dere alle. Så fine bilder Tonje He he morsomt det av Gina, så små gal ut der he he.. Og Blondie løper så ørene står rett opp Du må sende meg noen av Roy og Gina som jeg tok av dem Snille "onkel" Roy I dag har jeg kjøpt meg skikkelige gode tur sko så nå kan vi gå masse i skogen
LeneG Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Hehe... Kule bilder av Bonnie og Blondie. Blondie trivdes med å leie Bonnie
Blondiemamma Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Hehe... Kule bilder av Bonnie og Blondie. Blondie trivdes med å leie Bonnie Første dvergschnauzeren i Norge som er blitt førerhund
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar