Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke blogger er det å velge i mellom?


LindaM

Recommended Posts

Mulig dette var feil plassering, men men :P

Overskriften sier vel alt?

Hvilke blogger er det å velge i mellom, Og hvilken burde jeg velge?

Jeg skal skrive masse, og også legge inn masse bilder!

Jeg vil gjerne ha det sånn at det er sånn 'kalender' eller hva nå enn jeg kan kalle det, og ikke sånn at de forsjellige postene kommer under hverandre :lol:

Ville blitt veldig glad om noen ville hjelpe meg med dette :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd Wordpress, Blogtown og Blogspot. Blogspot liker jeg ikke... Bruker Blogtown på hundebloggen og Wordpress på den andre bloggen min.

Hos wordpress har du valget mellom å velge en av malene deres, eventuelt å bygge opp en helt egen en via en egen server. Om man vil bygge en egen må man benytte wordpress.org. Jeg hadde blogg der før, men har mistet passordet, og gidder rett og slett ikke å styre med det igjen for øyeblikket :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykker.com er vel det samme som wordpress, bare på norsk? Jeg opplevde iallefall Trykker.com til å være rimelig ustabilt og tregt. Blogtown liker jeg ikke, verken utseende messig eller adressen bloggene får. Blogspot liker ikke jeg heller, dessuten synes jeg det ofte går tregt der. Jeg har bruk wordpress lenge, og har ingenting å klage på. For å få mer variasjon og større valgfrihet i oppsett og malene, så anbefaler jeg å kjøpe webhotell og domene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blogger på vg. (www.vgb.no/26650)

Jeg har prøvd på worpress, blogspot, forfatterbloggen, egen hjemmeside (noe halvhjertet alt dette), og vil man ha lesere uteom venner og familie er dette stedet. Men innleggene kommer etter hverandre da, og det er heller ingen kalender. Egner seg fint for fotoblogging da.

Men... jeg tror kanskje wordpress.com passer deg bedre utifra det du skriver, kalender, mulighet for flere sider, en del layoutmuligheterm og ekstrating. Jeg har også blogg der, men fant ut av at det er ikke noen vits i å spre seg for tynt liksom, når det er så bra på vg.

Trykker.com er vel det samme som wordpress, bare på norsk? Jeg opplevde iallefall Trykker.com til å være rimelig ustabilt og tregt. Blogtown liker jeg ikke, verken utseende messig eller adressen bloggene får. Blogspot liker ikke jeg heller, dessuten synes jeg det ofte går tregt der. Jeg har bruk wordpress lenge, og har ingenting å klage på. For å få mer variasjon og større valgfrihet i oppsett og malene, så anbefaler jeg å kjøpe webhotell og domene.

Litt ot, men er noe jeg lurer på ang. wordpress. Må man betale for å få større valgfrihet i oppsettene? Altså bortsett fra at man må kjøpe domene og webhotel, noe jeg har fra før. Er det vanskelig? Fant liksom ikke ut hvordan man gjorde det, må man betale noe til wordpress?

*dobbelpost, mod Anette*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...