Iago Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Hvem skal for å se på? Hvem skal stillle? Skal noen delta AG eller LP? vet det er leeenge til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Blondie skal stilles i juniorklassen, så vi kommer hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Jeg vurderer det, men først må hun stilles på noen mindre utstillinger og så må jo selvfølgelig pelsen være bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Blir nok bare Talli jeg stiller i år. Da går hun i unghund klassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Har faktisk meldt på allerede Det skal sies at det er deltakerbegrensning i agilityen, så førstemann til mølla, derfor tidlig påmelding. Og bare sånn for artighetens skyld, så har jeg meldt på Kokos i utstilling også :P Blått må jeg ha, så like greit å prøve på et sted jeg allerede er lell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Har faktisk meldt på allerede Det skal sies at det er deltakerbegrensning i agilityen, så førstemann til mølla, derfor tidlig påmelding. Og bare sånn for artighetens skyld, så har jeg meldt på Kokos i utstilling også :P Blått må jeg ha, så like greit å prøve på et sted jeg allerede er lell. Tøff på et sted med så stor påmelding da! Kommer vel antakelig selv, hvem og hva er såklart høyst usikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Så om noen kunne tenke seg å stille Kokos, så får de si ifra - jeg skal nemlig se nordisk mesterskap i agility Jeg vil vel påstå det er en større prestasjon om den hunden får blått(selv om hun stiller i bruksklasse), enn en annen som får NV-08 tittel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Med mindre noe drastisk skjer, så skal vi stille, ja. Utstillingen er på blokka, men jeg melder ikke på enda. Hunden er tross alt fremdeles i utvikling, og kan potensielt ha en stygg fase da. Selv om det ikke passer med mine planer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Kan noen fortelle meg hvorfor livet er så urettferdig?! 4 perfekte dommere samme dag som jeg stiller, hvorav 1 cert dommer, men ingen dømmer flat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Jeg har faktisk ikke bestemt meg enda. Det blir vel nokså vanskelig å kjøre Stavanger-Hamar på den tiden (pga værforhold) har jeg hørt rykter om. Men tog er ikke helt uaktuelt. Blir såfall til at jeg stiller Aron i unghund klasse. Han er alltid i pels, så det slipper jeg å bekymre meg over Regner med folk har bestilt hotell for lenge siden, så er vel meget tvilsomt det er noen ledige rom i område? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Regner med folk har bestilt hotell for lenge siden, så er vel meget tvilsomt det er noen ledige rom i område? Jeg bestilte for noen uker siden på Scandic, de hadde endel ledig der sa de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Jeg er der hele helga. Troor kanskje jeg velger å melde på Vegas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Jeg skal også, tror sheltien går på søndag i år. Hvilken dag går golden Martine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Jeg skal uansett oppover for å titte, og det er godt mulig at jeg melder på Norma også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Jeg skal også, tror sheltien går på søndag i år. Hvilken dag går golden Martine? Søndag Det er rimelig fort gjort, rett inn og rett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 4. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Det hadde vært gøy å stille Kokos, men jeg har ikke så mye erfaring. Og vi skjenner ikke hverandre akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Jeg bestilte for noen uker siden på Scandic, de hadde endel ledig der sa de. Og skal du ha hund på rommet tar de 500,- for hele helgen For jeg sjekket i dag. Rica tar forøvrig 150,- vet ikke med first victoria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Skal selvfølgelig dit. Skal stille en hannhund, og rekner med jeg stiller Bella og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Tror ikke jeg skal. Symra begynner å trives på utstilling nå, men store innendørs utstillinger er ikke helt hennes stil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Jepp, jeg skal dit, og om Pondus gjør det bra på utstillingene her hjemme melder jeg han på til hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Ja, vi skal selvsagt. (Sier jeg, som da vil være over 8 mnd. på vei...) Har nok med oss Dennis, Mille og Luna. Muligens Echo også, vi får se. Ellers får vi "Finne- besøk" den helgen, da noen venner fra Finland kommer med 4 stk Basenjier de skal stille der. De (og alle vovvene selvsagt) skal bo hos oss hele helgen, så det kan bli folk... eh.... hunde-somt Basenjien går forøvrig på fredagen i år. Ingen andre som skal dit da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Jeg skal dit på fredag, men bikkja blir nok ikke stilt før på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 5. August 2008 Rapporter Share Skrevet 5. August 2008 Drar nok nedover, men usikker på om jeg tar med voffsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decarabia Skrevet 5. August 2008 Rapporter Share Skrevet 5. August 2008 For første gang på 6 år skal jeg ikke stille i hamar:P Er ingen dommere der som synes noe om de type hundene jeg har, og så mye penger har jeg ikke at jeg melder på for å få blått eller værre. Hehe. Skal dit å se da kanskje steppe inn om noen trenger noe hjelp:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 5. August 2008 Rapporter Share Skrevet 5. August 2008 99% sikker på at vi kommer. Bestilte hotell for flere måneder siden, for sist måtte vi bo i Lillehammer... og gubben var ikke helt fornøyd med å sitte i en hotellobby på Hamar og vente på at mor skulle bli ferdig på styremøte Så nå har jeg booket et dobbeltrom på Choice Hotel Astoria... Som er 3 min kjøring fra Skipet... Om frøken Roma er tilbake i pels til da (noe jeg håper siden hun er i full røyting om dagen) så stiller jeg henne i Championklassen, og Gigi får vel seg noen runder i juniorklassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar