Snoffe Skrevet 6. November 2015 Rapporter Share Skrevet 6. November 2015 47 minutter siden, Raksha skrev: Takk Finere når han er et par kg lettere, så vi jobber med saken. Jeg leste igjennom hele tråden for noen dager ssiden, men har ikke klart å stoppe å tenke på han Nesten så jeg vurderer en saluki liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 6. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2015 11 minutter siden, Snoffe skrev: Jeg leste igjennom hele tråden for noen dager ssiden, men har ikke klart å stoppe å tenke på han Nesten så jeg vurderer en saluki liksom Oi, litt over gjennomsnittet forelska du ha Herlig. Tar det som et kompliment til gutten min jeg, han er en fin sjel han. Og jeg anbefaler salukier, syns det (hvertfall mine to, som er totalt motsettninger) er utrolig enkle og ukompliserte om man skal ha sånn type hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 6. November 2015 Rapporter Share Skrevet 6. November 2015 16 minutter siden, Raksha skrev: Oi, litt over gjennomsnittet forelska du ha Herlig. Tar det som et kompliment til gutten min jeg, han er en fin sjel han. Og jeg anbefaler salukier, syns det (hvertfall mine to, som er totalt motsettninger) er utrolig enkle og ukompliserte om man skal ha sånn type hund. Liker jo veldig godt den enkle og ukompliserte whippeten Får se om typen er med på en så stor hund, når jeg en gang begynner å mase om en hund til Kasko og Hottie er flotte de også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Tjukka i farta Den alltid like elegante Lukisen... Hottie soler seg Ok han er litt vakker han og da. Kassebass 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eloise Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Aww, sjekk den duskehalen på bilde 3. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. November 2015 Rapporter Share Skrevet 12. November 2015 Litt? Lupin er ikke bare litt vakker, han er nydelig! Ellers beundrer jeg trioen din som vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2015 20 timer siden, Eloise skrev: Aww, sjekk den duskehalen på bilde 3. Kasko sin? Den så jeg ikke før du skrev det. 4 minutter siden, Th3a skrev: Litt? Lupin er ikke bare litt vakker, han er nydelig! Ellers beundrer jeg trioen din som vanlig. Takk for skryt Var hos vet. i dag, og heldigvis er de ikke myndefolk så selv om jeg døde litt da jeg satt han på vekta så var det ingen moralpreken å få. Bare skryt av hvor blid og god han er Folk er ikke vant med mynder som logrer med HELE seg og vil bli bestevennen din på sekundet du sier "hei". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 12. November 2015 Rapporter Share Skrevet 12. November 2015 Og jeg som trodde jeg var den eneste som hadde en rund saluki :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. November 2015 Rapporter Share Skrevet 12. November 2015 Fine bilder av fine vofser! Kjenner til det der, jeg selv er litt flau over småtykk grey, men ingen andre ser det og syns fortsatt det er en slank hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2015 59 minutter siden, KristinR skrev: Og jeg som trodde jeg var den eneste som hadde en rund saluki :O Åneida, er det noen trøst så har jeg to! Vi jobber med saken altså. 52 minutter siden, Djervekvinnen skrev: Fine bilder av fine vofser! Kjenner til det der, jeg selv er litt flau over småtykk grey, men ingen andre ser det og syns fortsatt det er en slank hund Takk. Haha ja ikke sant. Basenjien er også litt lubben, han kan de fleste se at er litt lubben, men ikke veldig mange som ser at salukiene er på slank med god grunn. Nå kommer vintern her da så vi får litt gratis der. Lupin blir stiv i bekkenet og ene skuldra sånn omtrent på denne tiden hvert år. Skuldra skadet han for tre år siden, og er normalt helt fin, men den stivner litt på høst/tidlig vinter. Samme med bekkenet, det har han ikke skadet da. Men det blir litt stivt og ømt. Fått knekt og massert opp det i dag, så håper han holder seg fin igjen nå Vi er fryktelig bortskjemte med å ha veterinær som er utdannet innen kiropraktikk og litt sånn div. så hun fanger opp ting mye tidligere enn mange andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 12. November 2015 Rapporter Share Skrevet 12. November 2015 4 minutter siden, Raksha skrev: Åneida, er det noen trøst så har jeg to! Vi jobber med saken altså. Takk. Haha ja ikke sant. Basenjien er også litt lubben, han kan de fleste se at er litt lubben, men ikke veldig mange som ser at salukiene er på slank med god grunn. Nå kommer vintern her da så vi får litt gratis der. Lupin blir stiv i bekkenet og ene skuldra sånn omtrent på denne tiden hvert år. Skuldra skadet han for tre år siden, og er normalt helt fin, men den stivner litt på høst/tidlig vinter. Samme med bekkenet, det har han ikke skadet da. Men det blir litt stivt og ømt. Fått knekt og massert opp det i dag, så håper han holder seg fin igjen nå Vi er fryktelig bortskjemte med å ha veterinær som er utdannet innen kiropraktikk og litt sånn div. så hun fanger opp ting mye tidligere enn mange andre. "Ikkemyndefolk" syns at Ladyen min er perfekt. Men hadde du spurt myndefolk ville de nok grint på nesen ja. Hun er jo så vanvittig sulten Og så løper hun sjelden på tur. Skal helst gå bak meg og være påhengsmotor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2015 9 minutter siden, KristinR skrev: "Ikkemyndefolk" syns at Ladyen min er perfekt. Men hadde du spurt myndefolk ville de nok grint på nesen ja. Hun er jo så vanvittig sulten Og så løper hun sjelden på tur. Skal helst gå bak meg og være påhengsmotor. Haha ikke sant. Mine løper da, hvertfall litt, de har bare fått litt for lite av det og litt for mye mat. Da blir det bare sånn. Skjerpings på meg, jeg klager jo på at samojeden til svigers er galfeit, så har jeg tre som er for tunge selv? Det går ikke det. Men så er det meg og slanke hunde da, sist jeg hadde slanket kasko, så fikk jeg "kjeft" av @Yodel for å ha slanka for mye Riktignok noen år siden da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. November 2015 Rapporter Share Skrevet 13. November 2015 Fine trioen din. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 13. November 2015 Rapporter Share Skrevet 13. November 2015 Sånn ut fra bildene ser ikke Lupin sånn superfeit ut da, hva veier han egentlig? Om det kan trøste er søsteren bittelitt rund nå hun også. Det kom da hun var rekonvalesent etter ulykken sin og da var det viktigere for meg at hun faktisk spiste godt og ble frisk enn at hun skulle holde vekten. Nå er hun supersprek igjen og trimmer som bare det sammen med Laffen og Calle så det går nok naturlig av etterhvert. For Lupins del er det jo viktigere at du fokuserer på vondtene enn vekten, så lenge den ikke bikker over til å bli et problem for vondtene, men det tror jeg ikke. Tenker han bare har polstret seg litt jeg, til den kalde tiden som kommer *fnis* Og så er det veldig hyggelig å lese alle de fine kommentarene om Lupin, selv om han ikke er min er det jo jeg som har laget han og da blir man glad for sånt 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2015 Takk han er en tvers gjennom god den hunden (de to andre og, men litt mer om og men med dem) Vekta stoppet på 29,1... Vil ha han ned på 25-26. Så litt mer enn bare ekstra isolasjon *flau * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 13. November 2015 Rapporter Share Skrevet 13. November 2015 Salukier altså Om du noen gang befinner deg i oslo området sammen med hundene, så tror jeg at jeg må stjele dem litt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 15. November 2015 Rapporter Share Skrevet 15. November 2015 Jeg har sagt det før og sier det igjen; en vakker dag, DA blir det saluki på a mor. Fine gjengen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2015 På 13.11.2015, 17.13.51, Cavalierflat skrev: Salukier altså Om du noen gang befinner deg i oslo området sammen med hundene, så tror jeg at jeg må stjele dem litt Det må vi klare å få til 14 timer siden, Banshee skrev: Jeg har sagt det før og sier det igjen; en vakker dag, DA blir det saluki på a mor. Fine gjengen Det tror jeg hadde vært en perfekt match ! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2015 Snø! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2015 Glemte et bilde 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 17. November 2015 Rapporter Share Skrevet 17. November 2015 Vi skal oppover i din retning og teste snøen i helga. Satser på at det fortsatt er fottur-mengde snø og ikke skitur-mengde snø der oppe... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2015 Foreløpig er det fotturmengde hvertfall forolhogna dere skal til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. November 2015 Rapporter Share Skrevet 17. November 2015 Nemi er misunnelig på det lille av snø trioen din får kose seg i! Her på Kolbotn er det bare glatte veier og gjørmete grøftekanter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2015 5 minutter siden, Th3a skrev: Nemi er misunnelig på det lille av snø trioen din får kose seg i! Her på Kolbotn er det bare glatte veier og gjørmete grøftekanter... Trioen hilser og sier at for lekre lyse damer (ok, Lupin sier... ) så er jordet absolutt mulig å teste ved en passende anledning. Han er en enkel sjel han Lupinen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 18. November 2015 Rapporter Share Skrevet 18. November 2015 Ikke noe feil med bilder av vakre hunder som får løpe på snødekte jorder :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts