Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Bjerke


Guest Jonna

Recommended Posts

Guest Jonna

Da er jeg vel første man hjemme jeg da :lol:

Lp debyen vår er gjennomført og Talli var veldig unghund. Hun gikk meget bra... også koblet hun ut litt, også gikk hun bra osv osv.

Men når hun viser at hun kan er det veldig bra :lol: Desverre ble det dk i noen øvelser og dermed lav poengsum. Det ble 157poeng, bare 3 poeng fra 1.premie. Det som var trist var at det var dk på ligg fra holdt og det er 0.. Med 5 der hadde vi hatt det.

Gratulerer kjempe mye til Maren med Yippi!! Men det kan hun fortelle mer om selv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar
Guest Jonna
Kan du ikke bare si det da?? :lol:

Synd med Talli, 3 poeng er ikke mye forskjell!

Nei jeg syns hun skal få gleden av det selv :lol: Du kan jo tenke deg fram til resutatet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken fikk 1AK 4AKK med CK. Første gangen hun startet i åpenklasse (burde vel egentlig startet i unghund, menmen..) og hadde ikke så mye pels sammenlignet med de endel eldre tispene i ringen. Nå er hun ikke i pelskondisjon heller, så det gikk som det gikk, men fornøyd med CK da :lol: Frøken var såå glad i dommeren, hoppa opp på skulderen hennes for å få kos :blush: Fikk fin kritikk også :lol:

Har noen bilder fra idag, men bare fra papillonringen, vet ikke om det er så interessangt for resten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg vel første man hjemme jeg da :lol:

Lp debyen vår er gjennomført og Talli var veldig unghund. Hun gikk meget bra... også koblet hun ut litt, også gikk hun bra osv osv.

Men når hun viser at hun kan er det veldig bra :lol: Desverre ble det dk i noen øvelser og dermed lav poengsum. Det ble 157poeng, bare 3 poeng fra 1.premie. Det som var trist var at det var dk på ligg fra holdt og det er 0.. Med 5 der hadde vi hatt det.

Gratulerer kjempe mye til Maren med Yippi! Men det kan hun fortelle mer om selv :lol:

Gratulerer! Men hva betyr dk....? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken fikk 1AK 4AKK med CK. Første gangen hun startet i åpenklasse (burde vel egentlig startet i unghund, menmen..) og hadde ikke så mye pels sammenlignet med de endel eldre tispene i ringen. Nå er hun ikke i pelskondisjon heller, så det gikk som det gikk, men fornøyd med CK da :lol: Frøken var såå glad i dommeren, hoppa opp på skulderen hennes for å få kos :blush: Fikk fin kritikk også :lol:

Har noen bilder fra idag, men bare fra papillonringen, vet ikke om det er så interessangt for resten :lol:

Grattis! Ikke noe dårlig resultat det der! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin debut! :lol:

Chili og jeg fikk 181 poeng og ble nummer 2 i klassen. Jeg er fornøyd med dagen, men synes dommeren var litt snill med oss. På innkalling skulle vi fått 0(hun ble med da jeg gikk), men fikk 7. Ikke at jeg skal klage da, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marco ble 1jk, 2jkk. Han var stort sett en jeg vil ikke hund i dag =P "jeg vil ikke stå stille", "jeg vil ikke trave pent, jeg vil galoppere" Men derimot veldig interessert i de løpske svenske lapphundene på sidelinjen. Jaja, en skikkelig pubertsbombe er ute å går! Men var en helt grei debut for man si :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det felles katalog for i dag og i morgen? Er nysgjerrig som bare det (er på jobb og skal derfor ikke dit..) på endel av rasene nemlig...! :lol: Skrik ut om noen kan sende meg en PM! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Gratulerer med fin debut! :lol:

Chili og jeg fikk 181 poeng og ble nummer 2 i klassen. Jeg er fornøyd med dagen, men synes dommeren var litt snill med oss. På innkalling skulle vi fått 0(hun ble med da jeg gikk), men fikk 7. Ikke at jeg skal klage da, hehe.

Grattis til deg også!

Og alle dere andre, ikke dårlig å få CK i papillon ringen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei for ingen andre fikk det nemlig :lol:

Men dommeren delte ikke ut et eneste HP! :lol: Var liksom ingen mellomting nesten, enten fikk du blå ellers fikk du CK med noen få unntak.

Ja :lol: Papillon bildene vil jeg gjerne se, du har ikke noen phalene bilder å a? :lol:

Phalenene var ferdig når jeg kom, så ingen phalenebilder :closedeyes:

Dobbeltpost mod. Einstein&Charlie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei for ingen andre fikk det nemlig :lol:

Men dommeren delte ikke ut et eneste HP! :lol: Var liksom ingen mellomting nesten, enten fikk du blå ellers fikk du CK med noen få unntak.

Grattis med CK Kristin! Det er jo ikke dårlig :lol:

Legg ut kritikken til Frøken da? Vil se :closedeyes:

Det er heller sjeldent dommerne deler ut HP etter min erfaring. De fleste utstillingene vi har vært på har det kun blitt delt ut HP 2 ganger. Ellers er det liksom blå, rød eller CK :lol: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikken hennes:

Good size. Nice head. Corr eyes and ears. Good neck. Nice chest, good topline, corr set tail, good eng of qva (????), nice in move. Very friendly temp. The coat should be better prep for show.

Pelsen hennes er ikke i uts. kondisjon med andre ord.. Noen som vet hva "good eng of qva" betyr? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei for ingen andre fikk det nemlig :lol:

Men dommeren delte ikke ut et eneste HP! :lol: Var liksom ingen mellomting nesten, enten fikk du blå ellers fikk du CK med noen få unntak.

Viss du ble nr 4 i klassen må jo de forran dere og fått ck?!?!

Gratulere med flott resutat til både deg og dere andre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra papillonringen:

13-2.jpg

30-1.jpg

31-1.jpg

32-1.jpg

Gleniren White Tie'n'tails "Fabian". 2BHK med Cert og Res. Casib og ny norsk champion :lol:

20-1.jpg

Inkies Going To Be A Troublemaker "Alex". Husker ikke helt hva han fikk..

18-1.jpg

Akilles Casanova Ex for Nicasa "Ex". Fikk CK tror jeg. Halvbroren til Frøken.

25-1.jpg

Nuch NORD JV-06 Tiililita's Aragon "Aragon". Ble 4 eller 5BHK med CK. Halvbror til Frøken det og.

16-2.jpg

17-2.jpg

Ch Ecstasy De Costalina. Import fra Belgia. Fikk CK.

Orker ikke å legge ut resten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg bare fortelle at Talli var veldig flink! Kjapp og fin hund som kan om hun vil! :lol: (jeg har masse bilder)

10 møtte i Lp1 idag. Banen var på et område med masse huller og groper, som kom som en like stor overraskelse på alle deltakerene, i det man var midt under lineføring (man så de ikke før man datt nedi). Allikevel klare flere hunder seg veldig bra. I alt seks førstepremier der alle var over 170 (174?) poeng.

Yippie var teit på fellesdekk. Hun skal egentlig ligge flat-dekk (hodet ned i bakken), men innen jeg hadde gått i fra og stillt opp på andre siden av ringen, var hodet oppe. Og det luktet veeeeldig godt i lufta. Ikke noe på poengtrekk for dette, men allikvel noe jeg må trene mer på.

Resten av programmet gikk veldig bra for oss! Noe småplukk er det det jo alltid (flytter på en fot når jeg kommer tilbake til hunden etter stå under mars, og dobbeltkommando før dekk i fra holdt, fordi Yippie trodde det var bli jeg mente..).

Vising av tenner 10

Felles dekk 2 min 10 Fint ned-dekk i flat dekk, men reiste opp hodet innen jeg hadde gått fra henne

Lineføring 9,5 Jeg gjør den siste vendingen rask -> Y kommer litt langt unna

Fri ved foten 9,5 Siste helt om og holdt: skeiv sitt

Dekk i fra holdt 8,5 dk ved start, Y trodde det var bli

Innkalling fra sitt 10 Bra!

Stå under mars 9 Flytter en fot når jeg går inntil for å avslutte

Fritt hopp over hinder 9,5 Skeiv sitt (avsluttning)

Helhetsinntrykk 9,5 Dommeren: "Det er første gang jeg kun trekker fordi du ikke fikk 10 i alle øvelser"

SUM: 189,5 poeng

1. Plass, sølvmerket (som jeg glemte å ta med) og opprykk til LP2

Klikk på bildet for å se flere bilder:

IMG_1590_wm-1.jpg

EDIT: link til bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...