Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Bjerke


Guest Jonna

Recommended Posts

Guest Jonna
Først må jeg bare fortelle at Talli var veldig flink! Kjapp og fin hund som kan om hun vil! :lol: (jeg har masse bilder)

SUM: 189,5 poeng

1. Plass, sølvmerket (som jeg glemte å ta med) og opprykk til LP2

Kjempe grattis igjen :lol: Blir spennende å se fortsettelsen!

Syns jeg så noen vifte med ett kamera utenfor ringen som også siktet på meg :rolleyes: Men vi gleder oss til bilder vi, det er så skjelden jeg har av hundene og meg!

edit: jeg tror faktisk vi skal i samme ring i morgen og jeg! Da skal jeg ta med kamera om været holder *ond latter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Jeg stilte kun en hund i dag, KBHV-07 Rimabra's Ringleder, hun slo til og tok Cert (sitt 11., men første store) og cacib og ble BIR :lol: weee!

Bjerke28.06.08.jpg

Meg og BIR Rimabra's Ringleader(22mnd.), Dommer Agneta Kappers, og Anette(muffins tror jeg hun heter her inne) med BIM (halvbror til R.Ringleader) Rimabra's Walk on the top for us(10mnd.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kjempebra resultat med Yippie! :lol:

Og WheatenMali, ser jo nesten ut som alle kineserne du stiller enten får cert eller blir Bir eller Bim, hvordan klarer du det? :lol:

hehe, har bare en supergod oppdretter som lager lekre hunder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg så noen vifte med ett kamera utenfor ringen som også siktet på meg :rolleyes: Men vi gleder oss til bilder vi, det er så skjelden jeg har av hundene og meg!

Jeg og Caroline viftet med kameraene våres :lol: Skal legge ut bilder i morgen.

Du var faktisk den eneste jeg fikk tatt bilde av og jeg vet ikke om det ble noe bra :lol:

Edit: Glemmer jo og gratulere alle med flotte resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen. I morgen skal jeg prøve å få med litt mer enn agility. Fikk egentlig ikke med meg så mye av det heller. Det er da så mange trivelige mennesker og hunder på slike plasser. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har bare en supergod oppdretter som lager lekre hunder :D

Jeg er enig med Kristine.. Oppdretter`n er super og lager LEKRE kinesere... :D

Jeg ble såååååå stolt av bebisen min i går.. Han har nå 3 små cert og 1 stort cert i en alder av 10 mnd og 5 dager. :D

Og på Bjerke var vi nesten mest påmeldte med 69 stykker... :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Da er vi først tilbake i dag også :D

I dag var det utstilling med Talli og jeg er veldig fonøyd. Vi ble 2.btk med Ck, måtte se oss slått mot en 3 år gammel tispe. Men vi fikk en knall kritikk.

Jeg hadde ikke så store forhåpninger da dommeren er kjent for å være streng på AK, og han sendte den ene Aussien etter den andre ut med blå og uten Ck :D

Kritikken:

Bra størrelse, meget elegant, velformet hode, bra uttrykk, god reisning. Utmerket rygg, bra bryst dybde, meget bra kropp-passende benstamme, velvinklet. Utmerkete bevegelser. Velvist.

1-kval, 1-konk, Ck, 2.btk.

Dommer: Per Svarstad.

Jeg skulle liksom ta bilder i dag jeg, men det ble 2 stk bilder før en som var intressert i AK som jeg bare har mailet med tidligere kom. Og da pratet og pratet jeg istedet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke så store forhåpninger da dommeren er kjent for å være streng på AK, og han sendte den ene Aussien etter den andre ut med blå og uten Ck :D

Dommer: Per Svarstad.

Er Per Svarstad kjent forå være streng? :D

Jeg har gjort det knallbra for han før, med både cert, bir og gruppeplassering, så det var moro å høre! :D

Grattis med flott resultat! Så du hvordan det gikk med Maren og Yippie?

Grattis til dere andre også, med flotte resultater i går. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Er Per Svarstad kjent forå være streng? :D

Jeg har gjort det knallbra for han før, med både cert, bir og gruppeplassering, så det var moro å høre! :D

Ja han har dømt endel AK i Sverige og er ganske nøye der, og resultatene fra dem gangene tyder også på at CK og HP sitter litt langt inne.

Så du hvordan det gikk med Maren og Yippie?

Det gikk bra :D Dem var en av dem få juniorene som ikke fikk blått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg har bare lekt handler i dag jeg......... - men jeg må ha vært veldig veldig flink *ler*

Vakre Sky - Woodshine's Sky at Sundown (datter av kongen selv faktisk) fikk Ck, Cert, 1BTK, CACIB, BIR!!!

.....og dermed ble frøken spinnvill også Norsk Utstillingschampion, og det med bare fjoner på kroppen (det er barnslig å ha pels om sommeren).

Er superfornøyd, Sky er liksom lille "trollet" til "tante grusom" - og vi har hanket inn ett og annet cert ved tidligere anledninger den go'jenta og jeg. Endelig satt stor-certet der - og denne gangen også med en smule konkurranse.

Ellers vil jeg sende grattiser til alle andre som har gjort det bra i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Vakre Sky - Woodshine's Sky at Sundown (datter av kongen selv faktisk) fikk Ck, Cert, 1BTK, CACIB, BIR!!

.....og dermed ble frøken spinnvill også Norsk Utstillingschampion, og det med bare fjoner på kroppen (det er barnslig å ha pels om sommeren).

Grattis :D

Hun er vel på en måte litt "din" da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare lekt handler i dag jeg......... - men jeg må ha vært veldig veldig flink *ler*

Vakre Sky - Woodshine's Sky at Sundown (datter av kongen selv faktisk) fikk Ck, Cert, 1BTK, CACIB, BIR!!

Grattis. :D Men skal du ikke stille i gruppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med alle gode resultater.

Eneste resultatene jeg fikk, var fra shoppingboder og med kameraet. Noen bilder ligger her.

(Jeg misstenker noen bilder å være litt lyse, men jeg sliter med maskina og fargegjengiving her, og finner ikke ut hvordan jeg skal justere det enda.... :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Grattis. :D Men skal du ikke stille i gruppen?

Jeg måtte på jobben, og siden dyret bare har fjoner på kroppen så har hun vel i grunnen ikke spesielt mye i gruppen å gjøre - så da finner vel eieren en annen handler tenker jeg. Det går så bra så - hun er ikke vanskeligste hunden å stille bare man får fart nok på henne så hun får vist bevegelsene......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kommet hjem, hadde med en dalmis hannhund på sin første utstilling, han endte med blå men med en super kritikk og hun skrøt masse av hodet hans og at det var champion kvalitet bare han ble litt tryggere så man fikk sett bevegelsene bedre så jeg er egentlig kjempefornøyd og det var morro å stille igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...