Gå til innhold
Hundesonen.no

Unødvendige kommentarer?


HippiPippi

Recommended Posts

Guest Belgerpia
Ikke jeg heller.... Blir mindre og mindre.. Var så glad da jeg fant dette forumet. Et forum man kan legge ut bilder i, og som virket litt seriøst. men det virker jo som folk kun er ute etter de harde diskusjonene her og ikke vil ha noen rååååsa tråder som de kaller det.. jaja.. JEG synes det hvertfall er koselig med rååååsa tråder også, som folk ikke henger hverandre ut på.. Og JA, jeg liker faktisk å høre at hunden min er søt jeg, selv om det kanskje kommer fra en person som ikke har min rase som favorittrase. Er mange hunder jeg ikke kunne tenke meg å hatt selv, men som jeg synes er fine og sjarmerende. .Egentlig synes jeg de fleste hunder er fine :) Men jeg forstår at for enkelte så gjelder kun enkelte raser..

......og noen av oss har faktisk ett liv utenom å sitte på internett, å skulle svare i alle tråder der folk vil bli puset med ville kreve full tids innsats (jupp, det er akkurat så mange totalt uinteressante innlegg på sonen) og det har i alle fall ikke jeg tid til.

Dessuten så er 80% av alle bildene som postes her enten av så dårlig kvalitet at man nesten ikke ser bikkjedyret eller tatt i en sånn vinkel at bikkja ser nermest vannskapt ut, og sorry - viser ikke bildet en pen hund eller er ikke bildet bra så gidder jeg da vitterligen ikke å bruke tid på å hverken lese tråder eller kommentere - for hva skal jeg skrive?

Jeg vil ikke navngi noen her, men hvis du leser en del av trådene i diverse diskusjoner vil du jo se det! Det er de som vet best og mest om det meste. Og som har liten forståelse for andres meninger.

*ler* av en eller annen grunn så har jeg på en måte lest denne uttalelsen før, fikk skikkelig sånn Deja vu på en måte - det finnes vel en tråd der andre sa om trent det samme... og det var vel sånn cirka i den tråden SGT ble skapt *fnise*

Veldig, veldig enig her! Tenk de som er nye på sonen, skriver et innlegg og blir halshogd av diverse personer fordi h*n utrykte seg litt feil.. Ment sånn skjer jo på sonen, her er det tydligvis kultur for å være uhøflige mot nye medlemmer.

.......og det er jo helt klart ikke noe feil på andre...........

So do I.

Altså- jeg synes helt ærlig at dere syter noe innmari. Hvis man ikke tåler diskusjon og konstruktiv kritikk har man ingenting å gjøre på et diskusjonsforum, punktum. Tråder lever sitt eget liv etter de er opprettet, og det er også sånn man får gode diskusjoner. Hvis man spenner av seg piggene, åpner øynene og prøver å ta innover seg det som blir skrevet - for somregel er det velkomponerte og kloke svar skrevet av folk som har mye å fare med - vil man kunne lære og utvikle seg masse.

Æ'kke det farlig de'a?

Ja, eller så kan det være det at hun oppfører seg som en 5åring som ikke har fått vilja si?

"Dere få'kke lov å gi meg råd i MIN skrytetråd, jeg vil bare høre hvor fint karet mitt er, og jeg sier det til moderatoren om dere ikke gjør som jeg vil" *trampe i beina*

Herremin :rolleyes:

*fnise*

okeeeei. for dette var ikke personangrep eller?........ jeg ser veldig godt hvem av oss som er 5 åringen her, og det er ikke meg for å si det sånn

Neeeei - var det vel ikkeeeee...... - personangrep og ufin oppførsel gjelder bare en vei det......

Nå var det et eksempel, og det du gjorde med å svare på den måten du svarte nå, var jo bare å bekrefte akkuratt det jeg mener. At noen sonen folk er så jævli ekle med anre å på sånne sarkastiske måter. Jeg blir kvalm

Og sånn cirka nå så er det vel på tide å gå litt i seg selv eller?

Det er noe som sier at man skal være med andre som man vil at andre skal være med seg - og det gjelder samtlige av dere som syter og klager her inne.

Det er ikke greit for enkelte her inne å svare i tråder, eller gi råd - men det er ok for sytekoret å rakke ned på hauger med mennesker som samlet har en kompetanse på hund som overgår det meste?

Hva er feil med det bildet liksom?

Nei - Siri sier det - sonder terrenget før dere kaster dere uti ting. Greit å ha en føling på hvor mye folk faktisk kan og veit, hvordan folk diskuterer osv. før man hiver seg utpå.

Neida, det finnes ikke dumme spørsmål - men det handler om å stille spørsmålene i rette fora - vil man vite noe om kvaliteten på bur så spør man en forhandler. Vil man ha meninger om burbruk, ja - så kan man spørre på diskusjonsforum.

Ett eksempel til - er bikkja syk og man ønsker svar på hva som feiler den så går man til veterinær - ønsker man tips til alternativ behandling av en spesifikk diagnose så kan man spørre på forum.

You see??

Og igjen........... gå litt i dere selv, jeg skjønner at det er vanskelig å se det - men dere oppfører dere akkurat like ufint som det dere beskylder andre for å gjøre..... kanskje en ide å endre den biten også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 311
  • Created
  • Siste svar

Konklusjon etter siste innlegg: da er det vi som reagerer på ting som er de håpløse, uhøflige, og er uten kunnskap overhodet, mens dere er uten feil og behøver ikke gå i dere selv i det hele tatt?

Rare greier dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler IKKE om hvem som er "SGT", "Den Indre Krets", "Den Harde Kjerne" (kommer mange festelige navn ut av disse trådene da!). Det handler om HVA vi skriver, HVORDAN vi legger det frem, og om vi klarer å lese det andre skriver uten å ta alt i verste mening.

Nemlig - det er vel her det skorter hos dem som føler seg "slaktet". De ser ikke selv hvordan de presenterer problemstillingene sine, ei heller hvordan de svarer når de får motbør. Det er endel strålende eksempler i denne tråden, f eks, synes jeg. :)

Forrige gang vi hadde en slik tråd, så var det også spørsmål om hvem som var de "slemme". Jeg må si at siden den gang har jeg selv også blitt litt mindre hårsår og prøvd å LÆRE istedet for å hyle tilbake, og det er faktisk ikke sånn at selvom noen klarer å overkjøre deg med argumenter, meninger og diskusjonsteknikk så er de dumme. Det kan faktisk rett og slett hende (og det stemmer i de fleste tilfeller) at de har mer erfaringer, kunnskap, bedre diskusjonsteknikk og meninger enn deg. Get over it! Bruk det til egen fordel istedet, sist så vi jo flere eksempler på folk som tok ting til seg i en burtråd og til og med ble fornøyd etterpå.

Interessant og moden observasjon, IW. :)

..og "Tips oss" knappen kan selvfølgelig brukes, men ikke trykk fanatisk på den fordi man TROR at noen er så innmari ekle.

Men du vet, selv de paranoide kan bli forfulgt!

Ja, dette blir jo helt umulig! Forstår jo nå at dette kan man bare gi opp, det er ingen som engang PRØVER å forstå hva vi mener.

Feil konklusjon: "Vi" er ganske enkelt ikke enige med "dere".

Og igjen........... gå litt i dere selv, jeg skjønner at det er vanskelig å se det - men dere oppfører dere akkurat like ufint som det dere beskylder andre for å gjøre..... kanskje en ide å endre den biten også...

Egne og andres øyne, bjelke og flis... Say no more, BP!

Konklusjon etter siste innlegg: da er det vi som reagerer på ting som er de håpløse, uhøflige, og er uten kunnskap overhodet, mens dere er uten feil og behøver ikke gå i dere selv i det hele tatt?

Kort fortalt; ja!

Rare greier dette her.

Syns du også det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rare greier! Og hvis vi nå tar oss tid til å lese igjennom denne tråden en gang til, så vil vi jo se at den gir et godt svar på akkurat det vi prøver å formidle!

Jeg håper (og tror) at svaret ditt på nest siste sitat (min konklusjon) ikke var ment alvorlig. For hvis det er slik så er jo dette et lukket forum som kun kan besøkes av de spesielt utvalgte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rare greier! Og hvis vi nå tar oss tid til å lese igjennom denne tråden en gang til, så vil vi jo se at den gir et godt svar på akkurat det vi prøver å formidle!

Også kan du ta deg tid til å lese gjennom denne tråden, så får du se hva "vi" prøver å formidle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rare greier! Og hvis vi nå tar oss tid til å lese igjennom denne tråden en gang til, så vil vi jo se at den gir et godt svar på akkurat det vi prøver å formidle!

Åh?

Jeg håper (og tror) at svaret ditt på nest siste sitat (min konklusjon) ikke var ment alvorlig. For hvis det er slik så er jo dette et lukket forum som kun kan besøkes av de spesielt utvalgte!

Vel, skal vi tro dere, så er jo dette et "lukket" forum som bare besøkes av spesielt interesserte likevel. What's the difference?

Ja, det er jo ikke vanskelig å se! Men det finnes MANGE tråder her inne!

Så du ser poengene og skjønner hva vi har å formidle? Hva er problemet ditt da? At det er MANGE tråder her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo ikke vanskelig å se! Men det finnes MANGE tråder her inne!

Jo, det er vanskelig å se, for trådstarter har sletta nesten alle innleggene sine og ødelagt tråden, ene og alene fordi at hun ikke fikk svarene hun ville ha - noen var faktisk frekke nok til å dele av sin kunnskap og gi gode råd istedetfor å dåne over hvor søtt akvariet hennes var. DET er uhøflig det, på alle måter..

Akkurat den tråden er ekstrem, men jeg tør påstå at "vi gamle" (og slemme) her inne har lest sånne tråder utallige ganger før. Du f.eks, ble fornærma over at noen ikke var enig med deg om båndtvang.. Hvorfor? Om du vet at dine hunder har det utmerket, hvorfor bry seg om at noen mener det er feil å ta hensyn til at det faktisk finnes en lov som sier at hunder skal gå i bånd?

Det er det samme med burtråder. Om du har lest her en stund, så vet du at det er en brannfakkel. Det er flere av oss "gamle og slemme" som har hatt et hundeliv lenger enn hva enkelte av de andre debattantene har levd, vi husker at det var fullt mulig å oppdra valper og ha hund uten å ha bur i huset. Det er ikke for å være "ekkel" med burbrukeren vi argumenterer mot brubruk, det er - fortsatt - for å advare om at burbruk blir mer og mer omfattende, og svært ofte lite gjennomtenkt. Folk prøver ikke engang å la være å bruke bur, fordi at noen oppdrettere og en haug med dyrebutikkansatte sier at man ha bur.. Gjett hvorfor dyrebutikkansatte sier sånt? Kan det være fordi de har økonomisk interesse av det?

Og når det da hostes opp ymse uttalelser fra "store" hundefolk, som f.eks Hallgren, som sier at burbruk ikke er sunt for hunder, da er man ekkel da, for da er det ikke synsing noe mer, og veldig vanskelig å argumentere i mot.

- Og merkelig nok, så virker det å gidde å argumentere i tråd etter tråd mot burbruk, for det er fler og fler som lar være å bruke bur, fordi disse trådene faktisk får de til å tenke over om de virkelig trenger bur i huset eller ikke..

Og det er det som er problemet, ikke sant? Ikke det at "vi gamle og slemme" er gamle og slemme, men at det er vanskelig å argumentere for hva en sjøl mener når folk er så ondskapsfulle at de kan begrunne hva de mener på en ordentlig måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som rimelig ny her har jeg lest gjennom masse tråder for å bli litt kjent, kan til dels skjønne dette med "den harde kjerne", men at de skal være gjennomgående ekle og nedlatende har jeg sett mindre til.

Synes heller det er en del overmodige og eplekjekke, fjortis innlegg som blir besvart av kunnskapsrike og erfarne folk- som igjen får de eplekjekke til å hyle/surve om hvor teite de "andre" er.

Har vært en del på andre forum og jeg kan virkelig ikke se den helt store forskjellen på dette "onde" forumet kontra andre.

Er det noe jeg har gått glipp av ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjon etter siste innlegg: da er det vi som reagerer på ting som er de håpløse, uhøflige, og er uten kunnskap overhodet, mens dere er uten feil og behøver ikke gå i dere selv i det hele tatt?

Rare greier dette her.

:) Du må lese noen eldre tråder her inne.

Jeg startet selv en nokså lignende tråd for en stund siden og da var faktisk den harde kjerne enig med meg (jeg skal definere den harde kjerne etterpå). Den gikk på en nedlatende tone i forhold til praksis og teori. Jeg fikk knallnok av å bli druknet i fine ord og endte med å føle meg som en dott i forhold til de som hadde lest seg ihjel fremfor å trene hund. MEN jeg fikk motbør av den andre delen av den harde kjernen her. Jeg ble ikke puset med for å si det slik.

Første delen av den harde kjerne er; Lotta, Belgerpia, 2ne, Siri + en del av de eldre brukerne.

Andre delen av den harde kjerne er; de som øser ut av seg fine ord med formål av å drukne motparten. Altså de jeg referer til i min tråd.

Det jeg vil frem til er at de eldre brukerne her også får deng av den andre motparten som også er eldre brukere.

De som forsvinner mistenker jeg er av den yngre garde som ikke får hårene strøket riktig vei, som ikke er vant til å få seg en smell, eller de som rett og slett ikke klarer å lese annet enn motangrep i innlegg fra noen som blir annsett for å være kranglete. Ja, det blir brukt en del sarkasme her, men det skjer først etter ørten gode innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og da kan man jo spørre seg hvem som er barna og hvem som er barnehagetantene... :rolleyes:

Kan du slutte å ta ordene ut av "munnen" på meg eller *flirer*

Ja, dette blir jo helt umulig! Forstår jo nå at dette kan man bare gi opp, det er ingen som engang PRØVER å forstå hva vi mener.

Joda, men prøver dere å forstå hva vi mener?

(Ellers så ergrer jeg meg over disse rosa kommentarene altså. Hvorfor har folk blitt helt rosagale?)

Fordi endelig har folk skjønt greia, rosa er kult! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

:) *denge litt på Margrete*

AU! :):):)

Altså, nå syns jeg dere er slemme med hverandre, jenter! Kan ikke alle bare være venner da? Det skader vel ikke å være litt hyggelig og høflig, vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AU! :):):)

:)

Altså, nå syns jeg dere er slemme med hverandre, jenter! Kan ikke alle bare være venner da? Det skader vel ikke å være litt hyggelig og høflig, vel? :)

Sånn, bedre nå ? :)

*er ikke genetisk disponert for å være snill, jeg...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på noe jeg glemte å skrive i sted:

Gudene vet hvor mange ganger jeg har følt meg oversett og ignorert! Vel, det er nok fordi jeg ikke har noe interesant å si, eller fordi det ikke er nødvending å svare på det. Den som teier samtykker sier jeg bare :)

Slik som overser komentarene til 2ne og Siri, slikt fjoll da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Sånn, bedre nå ? :)

*er ikke genetisk disponert for å være snill, jeg...*

MYE bedre! :)

Jenter, nå fjoller dere, og det skal man ikke i denne tråden..

Nei, det er unødvendig, syns jeg!

Slik som overser komentarene til 2ne og Siri, slikt fjoll da!

Nå syns jeg du er slem.. Det er dårlig gjort å overse kommentarene mine, jeg syns ikke jeg får nok oppmerksomhet jeg, så nå gidder jeg ikke å være her mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er unødvendig, syns jeg!

Det syns jeg og, alle er så teite når de holder på sånn...

Nå syns jeg du er slem.. Det er dårlig gjort å overse kommentarene mine, jeg syns ikke jeg får nok oppmerksomhet jeg, så nå gidder jeg ikke å være her mer! :)

NEEEEI 2ne! Ikke dra da, pliiiiiz, det blir ikke noe moro her uten deg! Vi er så glad i deg, og jeg lover å kommentere på alt i alle trådene dine sånn at du ikke føler deg oversett mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg nå prøve å gjøre dette litt klarere, så ingen hele tiden skal misforstå: Jeg mener absolutt ikke at alle "etablerte" her inne er håpløse og ikke tar seg godt av nykommere. Jeg har lest såpass mange tråder at jeg vet at mange gode råd er gitt av folk som kan sine ting. Men noen ganger er det nesten deprimerende å lese innleggene nettopp pga. en ganske pågående tone, og med kommentarer som kan få de fleste til å steile. Men det betyr jo ikke at dette er helt svart hvitt, dere mot oss, liksom. Mye klokt er blitt skrevet her i den tiden jeg har vært medlem, og jeg har lært en hel del, selv om jeg ikke er nykommer med hund. Har hatt hund i 25 år.

Jeg etterlyser kun en litt mere hyggelig tone, og en liten forståelse når nye kommer inn og gjerne vil ha svar på sine spørsmål. Men selvsagt skal høfligheten gå begge veier! En nykommer som oppfører seg lite bra er absolutt ikke noe bedre!

En liten smule respekt hadde vært greit, selv om man er dundrende uenig med den som spør.

Jeg er med i etpar andre forum der dette blir lagt vekt på, og det funker helt bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er dette ganske lurt å få vite, det ville jo være synd om alle fiskene du har brukt penger på skulle falle død om?

*klippetiklipp*

(Ellers så ergrer jeg meg over disse rosa kommentarene altså. Hvorfor har folk blitt helt rosagale?)

Jeg vil gjerne se en fisk falle død om! :) De fiskene vi ikke fikk til i sin tid (og dermed ble akvariekarrieren fryktelig kort), svømte mer og mer sidlengs og rart for så å enda opp flytende i vannskorpa, eller halvspist av sine medfisker (utrolig dårlige kamerater) på bånn. I grunnen var det ikke så hyggelig for oss å ha fisk (man ønsker da ikke å ta livet av akvariefisk, heller), så hvis noen den gangen kunne ha tipset meg om hva vi kunne fått til å trives i en bolle med all verdens av tilbehør, men ikke så mye plass, hadde vi kanskje hatt den enda!

Rosa symboliserer sonens nye trend. Vi skal alle være enige hele tiden og alt er bare såååå koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg nå prøve å gjøre dette litt klarere, så ingen hele tiden skal misforstå: Jeg mener absolutt ikke at alle "etablerte" her inne er håpløse og ikke tar seg godt av nykommere. Jeg har lest såpass mange tråder at jeg vet at mange gode råd er gitt av folk som kan sine ting. Men noen ganger er det nesten deprimerende å lese innleggene nettopp pga. en ganske pågående tone, og med kommentarer som kan få de fleste til å steile. Men det betyr jo ikke at dette er helt svart hvitt, dere mot oss, liksom. Mye klokt er blitt skrevet her i den tiden jeg har vært medlem, og jeg har lært en hel del, selv om jeg ikke er nykommer med hund. Har hatt hund i 25 år.

Jeg etterlyser kun en litt mere hyggelig tone, og en liten forståelse når nye kommer inn og gjerne vil ha svar på sine spørsmål. Men selvsagt skal høfligheten gå begge veier! En nykommer som oppfører seg lite bra er absolutt ikke noe bedre!

En liten smule respekt hadde vært greit, selv om man er dundrende uenig med den som spør.

Jeg er med i etpar andre forum der dette blir lagt vekt på, og det funker helt bra! :)

Du får virkelig ha meg unnskyldt; men HVORFOR er det så om å gjøre å holde tonen på et så mildt nivå at selv ikke de paranoide føler seg forfulgt? Og HVORFOR er det så viktig å pakke alt inn i bomull å være rååååsa hele tiden?

Spiller det noen rolle om en internettdebatt får temperaturen opp og om man kommer i skade for å kalle en spade for en spade?

Jeg er overbevist om at cyberspace er full av fora hvor de som vil (og det vil ikke jeg) kan få kalle en spade for et "manuelt graveredskap" og dyremishandling for "velvilje og/eller manglende erfaring" - så hvorfor ikke holde seg der?

Og, sånn siden jeg begynner å bli littegranne irritert på tytinga om "høflighet", "vennlighet" og "imøtekommenhet" - hvem i huleste er det som har gitt "dere" fasiten på hvordan slikt tar seg ut???

Og gudgimegstyrke - det er ikke enkelt å be folk dra til h***vete på en slik måte at de gleder seg til turen - men jeg jobber med saken, og regner med at enhver vil oppleve det som riktig "hyggelig" - siden nå det plutselig er blitt et overordnet mål i seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Som rimelig ny her har jeg lest gjennom masse tråder for å bli litt kjent, kan til dels skjønne dette med "den harde kjerne", men at de skal være gjennomgående ekle og nedlatende har jeg sett mindre til.

Synes heller det er en del overmodige og eplekjekke, fjortis innlegg som blir besvart av kunnskapsrike og erfarne folk- som igjen får de eplekjekke til å hyle/surve om hvor teite de "andre" er.

Har vært en del på andre forum og jeg kan virkelig ikke se den helt store forskjellen på dette "onde" forumet kontra andre.

Er det noe jeg har gått glipp av ? :)

Det er mye det samme inntrykket jeg sitter med. Selvfølgelig skal man ta i mot nye og være hyggelig. Og kanskje trenger man litt "tabbekvote" i starten til man kommer inn i hvordan diskusjonsverdnen fungerer, og kanskje bør de som har vært her en stund ha litt tolmodighet med de nye, men får man mange som argumenterer mot seg bør man kanskje sette seg ned og tenke gjennom meningene sine, hvordan man legger frem ting, hvordan man la fem startinnlegget i diskusjonen osv. Kanskje skal man inrømme at denne gangen hadde de rett, denne gangen har jeg noe å lære? Eller kanskje kommer man frem til at de andres meninger ikke stemmer over ens med noe du kan stå bak. Det er lov å ha forskjellige meninger, men det er lov å ta til seg lærdom også. Det er mange kunnskapsrike personer bak mange av nickene her og jeg vil faktisk påstå at det er noe å lære for alle. Men skal det være lærerikt kan det ikke bare bli et vise-bilder-forum.

Jeg syns folk skal være litt forsiktig med å rope personanngrep og at folk er slemme. Personanngrep vil si at man anngriper person og ikke sak. At man får mange sterke argumenter mot sin sak er (oftest) ikke personanngrep.

Men er det personanngrep, så er tips-oss-knappen der for en grunn. Rapporterer dere inn personanngrep e.l. så er det en moderator som ser på det så fort som mulig.

Grunnen til at jeg liker meg her på hundesonen er at det, fra tid til annen, er en del interessante diskusjoner her. Iblandt kan det bli litt høy temperatur og jeg syns det er flott jeg, så lenge man ikke begynner med usakligheter og personanngrep. Det kan være hyggelig med min-hund-tråder og bilder, jeg syns det er veldig stas med fine biler jeg, men hvis folk blir fornærma for at ikke alle gidder å se på bildene deres og kommentere hvor fine de er og hvor søt hunden er så har de et problem. De som er interessert i det gjør det, de som ikke er interessert finner diskusjoner de er interessert i. Man blir vel ikke irritert eller fornærma på den bilgale arbeidskollega sin for at h*n ikke er interessert i å diskutere hund? Jeg er ikke interessert i å se på bilder av alle hundene her på sonen, og da gjør jeg ikke det. Noen ser jeg på uten å kommentere og noen ytterst få kommenterer jeg. Og jeg har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt. Vi har da alle starta diskusjoner som omtrent ikke får oppmerksomhet og diskusjoner som har tatt andre vendinger enn vi mente og kanskje ønska? Dette er faktisk et offentlig forum og man må regne med å få litt motbør iblandt.

Jeg kom på noe jeg glemte å skrive i sted:

Gudene vet hvor mange ganger jeg har følt meg oversett og ignorert! Vel, det er nok fordi jeg ikke har noe interesant å si, eller fordi det ikke er nødvending å svare på det. Den som teier samtykker sier jeg bare :)

(...)

Sant, sant. Hihi regner med at alle som ikke kommenterer MIN mening er enige med MEG :) Neida, men det skjer da alle at man føler sitt innlegg oversett, men når man har vært på sånne forum en stund så tar man seg ikke så veldig nær av det. Verden kretser desverre (?) ikke bare rundt meg...

Skal innrømme at jeg begynner å bli rimelig lei rosa jeg og...

Edit: la til noe til slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige. Hva er en "generelt hyggelig tone"? Ikke alle føler at de trenger å pakke inn meningene sine, og da kommer det kanskje ut mer rett frem. Betyr ikke at personen hater deg innpå forumet for resten av medlemstiden.

Det er jo mer urettferdig å kreve at alle skal svare med jevn tone når alle er så forskjellige! Litt som å rekkekommandere et hundekurs med flere hundre deltakere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...