Gå til innhold
Hundesonen.no

Unødvendige kommentarer?

HippiPippi

Recommended Posts

• Svar 311
  • Created
  • Siste svar
Jeg lurer på om jeg er medlem av noen klikk jeg...?

Hvis ikke innfører jeg sporenstrekt Sonen-gruppe "for oss som er klikkeløse". Det ville løst det hele automatisk.

Forøvrig er det jo litt komisk at "de hårsåre"s oss vs dem-greie er ganske så klikkete i seg selv. :)

OHOHOH!! Får jeg være med dere å leke?? :ahappy::):lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har arrangert klikkekurs.

Jeg vil være med. Nybegynnerkurs. Jeg er skikkelig dårlig. Skjønner jo ikke helt når andre klikker engang. Men Såpa er kul å klikke litt med. Særlig når hun er full. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med. Nybegynnerkurs. Jeg er skikkelig dårlig. Skjønner jo ikke helt når andre klikker engang. Men Såpa er kul å klikke litt med. Særlig når hun er full. :ahappy:

Nåeh snakker vi ikke lenger om "Såpa" og "fyll" eller andre ord som ligner eller betyr det samme, i samme setning, ikkesaaaant? Ellers sender jeg Jentekampelgen Perle på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med.

Flott! Det blir tøft, men vi støtter hverandre uansett!

(Fniser tilbaketrengt og hysterisk av "Marihøna" :ahappy: ).

Tøyser du med Lille Myr? Det var da det verste! *snøft!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Det blir tøft, men vi støtter hverandre uansett!

Tøyser du med Lille Myr? Det var da det verste! *snøft!*

Lille Myr? Har du et sumpmiljø der nede altså :ahappy: *mener å huske dette er snakket om tidligere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Myr? Har du et sumpmiljø der nede altså :lol: *mener å huske dette er snakket om tidligere*

Frekkas! I følge fastlegen er alt A-OK med Lille Myr! Hun er akkurat slik hun skal være for tenk!

Jeg fikk faktisk høre en gang (av legen altså): "Her ser jo alt veldig bra ut!". Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare, men jeg tror det ble en "øhh, takk?".

Lille Myr er 20 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkas! I følge fastlegen er alt A-OK med Lille Myr! Hun er akkurat slik hun skal være for tenk!

Jeg fikk faktisk høre en gang (av legen altså): "Her ser jo alt veldig bra ut!". Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare, men jeg tror det ble en "øhh, takk?".

Lille Myr er 20 20.

Nå kjenner jeg at det blir ørlite granne for mye informasjon. *droppe å lese denne tråden når Lill, soppen og mari har skrevet* Og hvordan i ******* (parden my language) endte denne tråden opp med snakk om sumpen til Mari...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan i ******* (parden my language) endte denne tråden opp med snakk om sumpen til Mari...

Jeg vet ikke helt, men jeg skulle som deg gjerne sett at den heller sporet tilbake til sutring.

Alt er bedre for alle involverte liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...