Gå til innhold
Hundesonen.no

Unødvendige kommentarer?


HippiPippi

Recommended Posts

  • Svar 311
  • Created
  • Siste svar
Jeg lurer på om jeg er medlem av noen klikk jeg...?

Hvis ikke innfører jeg sporenstrekt Sonen-gruppe "for oss som er klikkeløse". Det ville løst det hele automatisk.

Forøvrig er det jo litt komisk at "de hårsåre"s oss vs dem-greie er ganske så klikkete i seg selv. :)

OHOHOH!! Får jeg være med dere å leke?? :ahappy::):lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har arrangert klikkekurs.

Jeg vil være med. Nybegynnerkurs. Jeg er skikkelig dårlig. Skjønner jo ikke helt når andre klikker engang. Men Såpa er kul å klikke litt med. Særlig når hun er full. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med. Nybegynnerkurs. Jeg er skikkelig dårlig. Skjønner jo ikke helt når andre klikker engang. Men Såpa er kul å klikke litt med. Særlig når hun er full. :ahappy:

Nåeh snakker vi ikke lenger om "Såpa" og "fyll" eller andre ord som ligner eller betyr det samme, i samme setning, ikkesaaaant? Ellers sender jeg Jentekampelgen Perle på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med.

Flott! Det blir tøft, men vi støtter hverandre uansett!

(Fniser tilbaketrengt og hysterisk av "Marihøna" :ahappy: ).

Tøyser du med Lille Myr? Det var da det verste! *snøft!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Det blir tøft, men vi støtter hverandre uansett!

Tøyser du med Lille Myr? Det var da det verste! *snøft!*

Lille Myr? Har du et sumpmiljø der nede altså :ahappy: *mener å huske dette er snakket om tidligere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Myr? Har du et sumpmiljø der nede altså :lol: *mener å huske dette er snakket om tidligere*

Frekkas! I følge fastlegen er alt A-OK med Lille Myr! Hun er akkurat slik hun skal være for tenk!

Jeg fikk faktisk høre en gang (av legen altså): "Her ser jo alt veldig bra ut!". Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare, men jeg tror det ble en "øhh, takk?".

Lille Myr er 20 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkas! I følge fastlegen er alt A-OK med Lille Myr! Hun er akkurat slik hun skal være for tenk!

Jeg fikk faktisk høre en gang (av legen altså): "Her ser jo alt veldig bra ut!". Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare, men jeg tror det ble en "øhh, takk?".

Lille Myr er 20 20.

Nå kjenner jeg at det blir ørlite granne for mye informasjon. *droppe å lese denne tråden når Lill, soppen og mari har skrevet* Og hvordan i ******* (parden my language) endte denne tråden opp med snakk om sumpen til Mari...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan i ******* (parden my language) endte denne tråden opp med snakk om sumpen til Mari...

Jeg vet ikke helt, men jeg skulle som deg gjerne sett at den heller sporet tilbake til sutring.

Alt er bedre for alle involverte liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...