Drama Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Hei! Er ny på forumet og kan starte med å introdusere min Alaskan Malamute valp, Lycan! Hans fulle navn er Najanin's Stormfront Lycan, og ble 9 uker idag. Han er en skikkelig hannhund med masse nysjerrighet og sterke meninger. Her er noen bilder tatt idag (sorry for dårlig kvalitet) Vil legge til flere bilder etter hvert som han vokser til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 åå så søt! :rolleyes2: skal han brukes til noe spesiellt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Så søt! :rolleyes2: Velkommen hit ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Vakker! :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Helladussen så nydelig han er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Nydelig! :rolleyes2: Alaskan Malamute har lenge stått på ønskelisten, men jeg må nok vente til det passer seg å ha en slik hund Herlig var han i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drama Skrevet 25. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Takker åå så søt! :rolleyes2: skal han brukes til noe spesiellt? Har tenkt og kanskje bruke ham i utstilling, men mest som familiehund og turkamerat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Så skjønn han var;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 For en søting! :rolleyes2: Foreldrene til venninnene mine har ei tispe. Hun drepte også mininatyren til venninna mi Sosialiser han godt med andre hunder, så du slipper et uhell hvis det løper bort en liten tass når han står i feks hundegården sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Neimen huffda :rolleyes2: Fin var han værtfal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Så fin :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Åh så søøt! Malamute er så flotte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kohe Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Så enormt søt liten malamute valp! Gratulerer! Han må møte Ancho snart! :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Så fantastisk herlig! :rolleyes2: Planen min er å skaffe meg en malamute når jeg har mulighet til det (altså er det flere år til). Gleder meg til å se flere bilder. Skriv også gjerne litt om hvordan han utvikler seg. Vil gjerne vite så mye som mulig om rasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drama Skrevet 26. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Han må møte Ancho snart! Ja, gleder meg enormt til å se hvordan han reagerer på Ancho! Gleder meg til å se flere bilder. Skriv også gjerne litt om hvordan han utvikler seg. Vil gjerne vite så mye som mulig om rasen Skal poste flere bilder etter hvert og skrive om hvordan det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Så vanvittig nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Han var utrolig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 ååh gud for et pent eksemplar av verdens vakreste rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Utrolig søt liten tass Jeg hadde også malamute for 6år siden, desverre hadde han en medfødt nyrefeil og døde bare 3år gammel... Flotte hunder til tur/trekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kohe Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 De 2 nye bildene var bra! Var moro i dag, han er blitt så flink på innkalling. Flotte Lycan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 For en flott valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 nydelig vofse <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Så nydelig han er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Så flott han var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kohe Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Lycan er så rå! Må ta mer bilder snart og legge ut, han har vokst ganske mye allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar