TollerRetriver Skrevet 23. August 2008 Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 10uker Hadde aldri klart å si imot det blikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 23. August 2008 Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 Her er min valp :happy: Hun heter Chantie, og er født 23.05.08, så hun ble 13 uker i går Jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 23. August 2008 Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 Får en liten aussie gutt om 6 dager, gleder meg skikkelig! Han heter Kenzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 26. August 2008 Rapporter Share Skrevet 26. August 2008 Får en liten aussie gutt om 6 dager, gleder meg skikkelig! Han heter Kenzo Oj, så skjønn Hvor kommer han fra? Vi hentet oss en valp idag. Pumi tispe. Heter Comma Født i juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 26. August 2008 Rapporter Share Skrevet 26. August 2008 Vikki er australsk gjeterhund født i januar. Kan: Sjarmere de fleste (elsker mennesker!) + litt mer ca 8 uker Nydelig! Ligner på Jatzy hehe. Hvilken kennel er hun i fra? :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mari_anne_aas Skrevet 26. August 2008 Rapporter Share Skrevet 26. August 2008 Nydelig! Ligner på Jatzy hehe. Hvilken kennel er hun i fra? :closedeyes: Takk Hun kommer fra Sea Perto (mor Mynta far Billy) Hvor er Jatzy fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 26. August 2008 Rapporter Share Skrevet 26. August 2008 Lille My, Dvergpinscher: Lille My og kullsøsknene, 4,5 uker gamle: 6 uker gammel: 14 uker gammel: Lille My går på tur med mamma Milli: 16 uker gammel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 26. August 2008 Rapporter Share Skrevet 26. August 2008 Oj, så skjønn Hvor kommer han fra? Han kommer fra Kennel Colored Melody, det blir så spennende! I morra starter vi sør over:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twigi Skrevet 27. August 2008 Rapporter Share Skrevet 27. August 2008 Som ny på forumet tenkte jeg å introdusere mitt lille nurk som vi fikk 2.juli 2008. Han er en Golden Retriever og kommer fra Sandefjord. Stamboknavn er: Shamvic's Kvattro - men kalles tildaglig Turbo. Fantastisk liten kar som ble født 6.mai 2008. Han kan "sitt", "dekk", "gi labb", "high five" (høyre og venstre), "sitte bamse" og tildels "kom" når vi har godbit i hånda Sommerbilde av Turbo Vist frem av oppdretter, ca 6uker gammel: Turbo ca. 6uker Ca. 9uker gammel Turbo 9 uker Ca. 11uker Turbo 11 uker For flere bilder, sjekk hjemmesiden hans! Den er under oppdatering, men det er noen bilder der. Turbo's hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 27. August 2008 Rapporter Share Skrevet 27. August 2008 Takk Hun kommer fra Sea Perto (mor Mynta far Billy) Hvor er Jatzy fra? Hun er fra Aussie Gården (mor Chilli far Benny). Hun er født 06/03-2008. Bilder av dyret mitt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 27. August 2008 Rapporter Share Skrevet 27. August 2008 Så mange herlige aussier Tipper du gleder deg civga! Har så lyst til å dra å snuse på dem før de reiser til sine nye hjem men gubben jobber hele tiden og jeg har ingen til å kjøre meg <_< Det går litt bensin å kjøre til meløy også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Talus Skrevet 28. August 2008 Rapporter Share Skrevet 28. August 2008 Vi hentet oss en valp idag. Pumi tispe. Heter Comma Født i juni Litt av en hjerteknuser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 28. August 2008 Rapporter Share Skrevet 28. August 2008 Litt av en hjerteknuser! Takk Det er virkelig fart og humor i den lille "bølla" også. Minner endel om aussien vår da han var valp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 28. August 2008 Rapporter Share Skrevet 28. August 2008 Som ny på forumet tenkte jeg å introdusere mitt lille nurk som vi fikk 2.juli 2008. Han er en Golden Retriever og kommer fra Sandefjord. Stamboknavn er: Shamvic's Kvattro - men kalles tildaglig Turbo. Fantastisk liten kar som ble født 6.mai 2008. Han kan "sitt", "dekk", "gi labb", "high five" (høyre og venstre), "sitte bamse" og tildels "kom" når vi har godbit i hånda *klipp* Så søt, og født samme dag som mi jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 28. August 2008 Rapporter Share Skrevet 28. August 2008 Oj, så skjønn Hvor kommer han fra? Vi hentet oss en valp idag. Pumi tispe. Heter Comma Født i juni Gratulerer med nyyyydelig liten krølltopp frøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 28. August 2008 Rapporter Share Skrevet 28. August 2008 Gratulerer med nyyyydelig liten krølltopp frøken Takk takk. du blir nok kjent med henne ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneC Skrevet 29. August 2008 Rapporter Share Skrevet 29. August 2008 Gratulerer Tonje! Regner med jeg får sett henne en del når jeg flytter hjem til våren Denne lille tøtta er Isis, 12 uker gammel sheltie som er det nye håpet her Her leker hun pirayah, litt yngre og med en bad ear day... Hun kan ingen kommandoer annet enn kom, men har fin flyt på frivillige bakoverdekk, sitt, håndtouch også er vi i startfasen med burleker (nei, det er ikke å sperre henne inne i et bur i 8 timer, men at når vi trener, så løper hun kjapt inn i burt sitt etter hennes økt og slapper av og ikke bråker mens eldstemann går sin økt, dessuten gjør det det så mye lettere å trene inn frisignal). Vi leker masse og er overalt for å miljøtrene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 29. August 2008 Rapporter Share Skrevet 29. August 2008 Hellenussen! Pumivalpen er jo bare usannsynlig nydelig Det er virkelig en rase jeg har fått øynene opp før. Jeg er jo fan av krøllerter, så at en pumi skulle havne hos meg en eller annen gang i løpet av livet er ikke helt utenkelig (det er i alle fall lov å drømme litt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 29. August 2008 Rapporter Share Skrevet 29. August 2008 Takk takk. du blir nok kjent med henne ganske snart Kjempehyggelig å møte lille Comma, hun er kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 29. August 2008 Rapporter Share Skrevet 29. August 2008 Får en liten aussie gutt om 6 dager, gleder meg skikkelig! Han heter Kenzo Gud for en skjønn valp! Hvor er den fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 29. August 2008 Rapporter Share Skrevet 29. August 2008 Gud for en skjønn valp! Hvor er den fra? Colored melody. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floke Skrevet 4. September 2008 Rapporter Share Skrevet 4. September 2008 Her er Bacon (vel, det er kalle-navnet hennes frem til eg klare komme på ett fint norrønt navn til ho.) Ho er født 03.07.08 og kom i hus igår kveld :angry: *love* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 4. September 2008 Rapporter Share Skrevet 4. September 2008 Så søt, og født samme dag som mi jo :angry: Usannsynlig nydelig liten sak.Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 5. September 2008 Rapporter Share Skrevet 5. September 2008 Oi, jeg gleder meg til "Valpene 2009"! Der kommer jeg mest sanysnelig til og legge ut bildar av min kommende valp! Mange nydelige valper her inne :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 5. September 2008 Rapporter Share Skrevet 5. September 2008 Oi, jeg gleder meg til "Valpene 2009"! :angry: Der kommer jeg mest sanysnelig til og legge ut bildar av min kommende valp! Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar