Gå til innhold
Hundesonen.no

Vargfjells Jailbird


JailyTina

Recommended Posts

Nåmmen! :ahappy: Har du sett noe så nydelig! ;)

Lykke til med henne, håper du blir heldigere nå enn med Mikey... ;)

Takk! Ja det håper jeg å.... ;)

----

I dag har vi hatt valpetreff og truffet 3 av søsknene hennes. Det var kjempe moro å se hvor store alle sammen hadde blitt! ;)

Et bilde fra treffet av Jaily og søsteren Joy Nemi får jeg vel legge ved. Tok nesten 300 bilder... :icon_confused:

post-1741-1222001042_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...
Får håpe hun vokser inn i ørene sine etterhvert *fnis*. Herlige valper både Jade og Jaily, for ikke snakke om Onkel Dolf'ern som barnevakt..

Hehe... Ja, det er noen av "Vargfjeller'ne" som har litt vel store ører selv som voksne så jeg krysser fingrene for at Jaily vokser ordentlig inn i sine! :) Dolf er fortsatt den store guden for begge de små rampetassene. Så lenge han er i nærheten er det da absolutt ikke nødvendig å gjøre annet enn å følge nøye med på han. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin er hun! Har du merket noe mer av den negative opplevelsen hun hadde med den tispen?

Nja... Hun takler ikke å møte eieren av tispen. Da bjeffer og knurrer hun for harde livet (eieren er broren til typen så han er jo innom fra tid til annen).. Hun forbinder tydeligvis hans stemme og lukt med vondt. Det er jo litt kjipt, men det kunne jo vært verre. I forhold til andre hunder er hun ganske reservert, men det er hun generelt mot det meste egentlig.

Det er ikke sjeldent at hun nibjeffer på andre hunder, men det gjør også søsteren hennes uten at hun har hatt samme opplevelsen så er ikke så sikker på at det skyldes bittet. Begge er sånn at de bjeffer masse på avstand, men er kjempe happy så fort de får hilse. Ikke usikre eller noe sånt.

Konklusjonen blir vel at noen følger har det fått, men ikke så store som det kunne blitt heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tida flyr og Jaily har nå blitt litt over 7 måneder gammel! Hun vokser og gror, har fått sin første løpetid, lærer nye ting utrolig fort (men har selvsagt veldig selektiv hørsel ;) ) og gjør dagene morsomme. :P Men nå som hun har kommet opp i 30 kg klarer jeg nesten ikke å skjønne at hun var en knøtt liten klump den dagen vi hentet henne. Det virker så fjernt! :lol:

Jailyhytta2.jpg

Jailyhytta3.jpg

Jailyhytta4.jpg

Koooosemoooooose!

Jailyhytta5.jpg

Jailyhytta6.jpg

Jailyhytta7.jpg

Jailyhytta1.jpg

Best å passe på bagasjen. Da er en sikret å bli med hjem igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo kjempe flott!

Jeg lurer på om kanskje Jaily har en kull søster som heter Justy (Just In Time...), ei sort tispe som holder til i Arendal ?

Det er ei vi trener bruks sammen med og hvis ikke jeg husker helt feil så er hun fra Vargfjell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Hun er jo kjempe flott!

Jeg lurer på om kanskje Jaily har en kull søster som heter Justy (Just In Time...), ei sort tispe som holder til i Arendal ?

Det er ei vi trener bruks sammen med og hvis ikke jeg husker helt feil så er hun fra Vargfjell...

Det stemmer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh det var en av de penste schæferne jeg har sett på lenge! :) Perfekt pelslengde og flott farge. Me like! :D

Tusen takk! :D

Hun er jo kjempe flott!

Jeg lurer på om kanskje Jaily har en kull søster som heter Justy (Just In Time...), ei sort tispe som holder til i Arendal ?

Det er ei vi trener bruks sammen med og hvis ikke jeg husker helt feil så er hun fra Vargfjell...

Tusen takk! :P Som Gråtass kom meg i forkjøpet med å si så stemmer det, ja! Justy er ei kjempe nydelig lita berte! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...