Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av hunden din i utstillingsstilling

Ingvild

Recommended Posts

Har prøvd et par ganger før, uten helt bra resultat, men i går fikk jeg endelig tatt et par ok bilder av Tinka når hun står stille. Hun kan ikke kommandoen stå, så jeg fant fram klikkeren og fikk henne til å stå stille mens hun så opp på meg. Helt bra er det ikke, men det er de beste stå-bildene jeg har av henne, hehe.

IMG_2076.jpg

IMG_2077.jpg

Og nå vil jeg se ståbilder av deres hunder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Aiwa i ringen.

Kopiav000_0460.jpg

Tinka på bordet.

000_0464.jpg

Quattro oppstilt(faren til Småen).

Quattro026.jpg

Småen oppstilt.

Kopiav100_0880.jpg

en av valpene vi nettopp har solgt

Jente1str.jpg

Astrix oppstilt men ikke perfekt bildet da ingen kunne ta bildet for meg.

Astrixnybadet.jpg

som dere sikkert ser så skal hundene vi har stå fritt når de stilles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehe.. Hvordan skal BC stilles? Fritt? :oops:

Det er så få som stiller bc at det er det ingen som veit? :)

Labradorene stilles også forresten fritt, som dere ser på bildene av Tinka. Men hun står ikke helt perfekt med bakbeina akkurat. Og dessuten ser ikke overlinjen helt flott ut heller når hun strekker opp hodet sånn. Hårene mellom skuldrene er så stive at de legger seg oppå hverandre slik at det ser litt "hakkete" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BC'en kan stilles både fritt og du kan flytte på beina dens. Dersom BC'en har liten pelskrage rundt manken kan du holde båndet øver ørene på den (kke kvel hunden, for all del!) slik at hodet heves og manken ser "tykkere" ut liksom.. blæh..

Cita sitt beste bilde:

citaaaaa.jpg

Er utrolig stolt av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portisene skal egentlig stilles opp. Man kan rette på dem osv, men jeg tror nok at det er noen som har lært dem hvordan de skal stå, så de står fint av seg selv. Mange holder opp halen og hodet på de når de stiller ut.

Chessea er ikke så flink til å bli stilt opp ennå, så et fritt bilde er det beste jeg fikk tatt :) hehe. Hun står sånn passe kalvbeint :S

chessea0761ui.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...