Gå til innhold
Hundesonen.no

Flere med jakthunder her?


MonicaT

Recommended Posts

NEG tispe f. 2004, Bandhund på elg og Gaupe samt ettersøk.

Basset Bleu De Gascogne f. 2008 til rådyr/hare og ettersøk.

Grand Bleu De gascogne f. 2009 til tenkt Rev og Gaupe...mulig Bjørn og Vilsvin på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hei.

Jeg og hunden min jakter litt :) Må si at vi er litt nybegynnere, men med litt hjelp så går dette fint. Vi har nok ikke konkurrert, og det kommer vi heller ikke til å gjøre, siden han er blanding og dette er den første jakthunden min (som jeg har for meg selv). Og først av alt så konsentrerer vi oss om jakt, og det er det store målet å gå på jakt alene :)

Til nå er lydighets øvelsene ting vi trener på. Og det begynner å komme seg :) Han er kjempeflink i apport. Han er veldig lærevillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har en labrador retrievertispe. Hun brukes ikke til jakt, men har trent mye apport, ettersøk og konkurranse lydighet og agility.

Hjemme i Bergen har vi en vorstehhund på 14 mnd. Han trenes til jakt av min mor. Vi har også en strihåret vorstehhund på 3 år som brukes til jakt av min stefar.

mai+016.jpg

mai+035.jpg

Jeg kan jo oppdatere her litt. Når stefaren min døde ikke lenge etter dette innlegget ble den strihårede vorstehhunden solgt. Min mor har nå tre fuglehunder sammen med kjæresten sin.

Memphis

hjemmesidememphis.jpg

Sting

393650_10150546768926303_530141302_11302533_1818636099_n.jpg

Og irsk setter-tispen Carmen (med 1VK som beste resultat på jakt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...