Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim

Monab88

Recommended Posts

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Utstillere bør være forberedt på særdeles dårlige bakkeforhold såfremt det ikke gjøres noe drastisk med underlaget før utstillingen. Hjulspor og grøfter overalt ifølge folk som har vært der og sett på forholdene.

Men det er vel ikke 100% sikkert at det blir der ifølge en fra schnauzerklubben, så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer. Dennis stiller i unghundklasse, og vesle Mille går inn i de "voksnes" rekker og stiller i Junior. Tiden går fort :lol:

Dét får'n si, ja det HAR gått fort :) Vi endte etter litt tenking med å ikke melde på, så jeg får bare ønske dere som skal dit lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla stiller i agility+hopp, Gauldal agility+hopp andre dagen. Bare å komme og hilse på! Hun er forhåpentligvis ikke så innbilt og daff etter løpetiden enda (som er slutt fredagen), så vi krysser fingre for å få napp! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer for å se på agilityen ihvertfall :lol:

Jeg har også vært der oppe og sett,og jeg er veldig spent på hvordan de skal få plass til alt..Særlig på det lille ok underlaget som er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstillere bør være forberedt på særdeles dårlige bakkeforhold såfremt det ikke gjøres noe drastisk med underlaget før utstillingen. Hjulspor og grøfter overalt ifølge folk som har vært der og sett på forholdene.

Men det er vel ikke 100% sikkert at det blir der ifølge en fra schnauzerklubben, så vi får se.

Trasig at ikke NKK har kunnet skaffe et sted som er velegnet for utstilling.

Veldig kjedelig å stille under dårlige forhold, eller i alt for små ringer.

Er jammen ikke sikker at jeg hadde lagt ned tusenvis av kroner i fly, leiebil og hotell om jeg hadde visst dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så mye fram og tilbake det har vært med stedet de siste par årene!

Anyway, jeg kommer på lørdagen, skal stille Kira (labbistispa til Stine (SD)). Ellers veit jeg ikke helt hvor lenge jeg blir der, må vel tilbake for å rigge opp retrieverutstilling etterhvert. Også har jeg desperat lyst til å være med (i alle fall litt) på telttur i Klæbu, men det får jeg vel ikke presset inn. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Hundefestivalen som var på Støren i fjor. I år skal NKK Trheim være på Saupstad Skiskytterarena.

Oki! Var noe sånt jeg trodde ja (det med Støren altså. Søkte på det nå, og ser at Hundefestivalen skal være på Støren i år også)

OT: Wooow! Har Ina dukket opp igjen!? Hvordan er foreldrerollen? ;)

Æsj. Heimdal er langt unna og ukjent terreng for en som meg :P

Hihi.. Plutselig får jeg ånden over meg og stikker innom her en tur vettu. Må se hvem av de "samme gamle" som fortsatt er her :wub:

Jo foreldrerollen er fantastisk! Men så er jeg blitt tildelt tidenes nydeligste, blideste, roligste og mest tålmodige unge da, hihi.. Merker nesten ikke at det er en unge i huset vettu. Er blid 24/7, og er en skikkelige sovedukke.

Så jeg storkoser meg! ;)

*Dobbelpost, mod Nina*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Det er derfor man har buss! Heimdal er mye lengre unna meg enn deg uansett, så du skal ikke klage. :wub:

Du som er kjent i byen.. Hvordan kommer man seg opp dit med scooter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer opp Okstadbakkene, right? Kanskje ikke med scooter når jeg tenker meg om *ler*, men fra den sida av byen i alle fall? KJør mot Granåsen skianlegg/Flatåsen/Heimdal/Saupstad (over Tonstadkrysset). I stedet for å fortsette til Granåsen gjennom det siste lyskrysset etter Bjørndalsbrua, svinger du til høyre. Deretter fortsetter du i det store og hele rett fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Du kommer opp Okstadbakkene, right? Kanskje ikke med scooter når jeg tenker meg om *ler*, men fra den sida av byen i alle fall? KJør mot Granåsen skianlegg/Flatåsen/Heimdal/Saupstad (over Tonstadkrysset). I stedet for å fortsette til Granåsen gjennom det siste lyskrysset etter Bjørndalsbrua, svinger du til høyre. Deretter fortsetter du i det store og hele rett fram.

Haha, nei, ikke okstadbakkene nei :wub:

Lengst sør jeg har vært med scooteren er vel på tiller (?) ved biltilsynet. Hvordan jeg kommer meg dit har jeg ikke peiling på. Hvor er tonstadkrysset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...