Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim

Monab88

Recommended Posts

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Utstillere bør være forberedt på særdeles dårlige bakkeforhold såfremt det ikke gjøres noe drastisk med underlaget før utstillingen. Hjulspor og grøfter overalt ifølge folk som har vært der og sett på forholdene.

Men det er vel ikke 100% sikkert at det blir der ifølge en fra schnauzerklubben, så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer. Dennis stiller i unghundklasse, og vesle Mille går inn i de "voksnes" rekker og stiller i Junior. Tiden går fort :lol:

Dét får'n si, ja det HAR gått fort :) Vi endte etter litt tenking med å ikke melde på, så jeg får bare ønske dere som skal dit lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla stiller i agility+hopp, Gauldal agility+hopp andre dagen. Bare å komme og hilse på! Hun er forhåpentligvis ikke så innbilt og daff etter løpetiden enda (som er slutt fredagen), så vi krysser fingre for å få napp! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer for å se på agilityen ihvertfall :lol:

Jeg har også vært der oppe og sett,og jeg er veldig spent på hvordan de skal få plass til alt..Særlig på det lille ok underlaget som er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstillere bør være forberedt på særdeles dårlige bakkeforhold såfremt det ikke gjøres noe drastisk med underlaget før utstillingen. Hjulspor og grøfter overalt ifølge folk som har vært der og sett på forholdene.

Men det er vel ikke 100% sikkert at det blir der ifølge en fra schnauzerklubben, så vi får se.

Trasig at ikke NKK har kunnet skaffe et sted som er velegnet for utstilling.

Veldig kjedelig å stille under dårlige forhold, eller i alt for små ringer.

Er jammen ikke sikker at jeg hadde lagt ned tusenvis av kroner i fly, leiebil og hotell om jeg hadde visst dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så mye fram og tilbake det har vært med stedet de siste par årene!

Anyway, jeg kommer på lørdagen, skal stille Kira (labbistispa til Stine (SD)). Ellers veit jeg ikke helt hvor lenge jeg blir der, må vel tilbake for å rigge opp retrieverutstilling etterhvert. Også har jeg desperat lyst til å være med (i alle fall litt) på telttur i Klæbu, men det får jeg vel ikke presset inn. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Hundefestivalen som var på Støren i fjor. I år skal NKK Trheim være på Saupstad Skiskytterarena.

Oki! Var noe sånt jeg trodde ja (det med Støren altså. Søkte på det nå, og ser at Hundefestivalen skal være på Støren i år også)

OT: Wooow! Har Ina dukket opp igjen!? Hvordan er foreldrerollen? ;)

Æsj. Heimdal er langt unna og ukjent terreng for en som meg :P

Hihi.. Plutselig får jeg ånden over meg og stikker innom her en tur vettu. Må se hvem av de "samme gamle" som fortsatt er her :wub:

Jo foreldrerollen er fantastisk! Men så er jeg blitt tildelt tidenes nydeligste, blideste, roligste og mest tålmodige unge da, hihi.. Merker nesten ikke at det er en unge i huset vettu. Er blid 24/7, og er en skikkelige sovedukke.

Så jeg storkoser meg! ;)

*Dobbelpost, mod Nina*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Det er derfor man har buss! Heimdal er mye lengre unna meg enn deg uansett, så du skal ikke klage. :wub:

Du som er kjent i byen.. Hvordan kommer man seg opp dit med scooter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer opp Okstadbakkene, right? Kanskje ikke med scooter når jeg tenker meg om *ler*, men fra den sida av byen i alle fall? KJør mot Granåsen skianlegg/Flatåsen/Heimdal/Saupstad (over Tonstadkrysset). I stedet for å fortsette til Granåsen gjennom det siste lyskrysset etter Bjørndalsbrua, svinger du til høyre. Deretter fortsetter du i det store og hele rett fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Du kommer opp Okstadbakkene, right? Kanskje ikke med scooter når jeg tenker meg om *ler*, men fra den sida av byen i alle fall? KJør mot Granåsen skianlegg/Flatåsen/Heimdal/Saupstad (over Tonstadkrysset). I stedet for å fortsette til Granåsen gjennom det siste lyskrysset etter Bjørndalsbrua, svinger du til høyre. Deretter fortsetter du i det store og hele rett fram.

Haha, nei, ikke okstadbakkene nei :wub:

Lengst sør jeg har vært med scooteren er vel på tiller (?) ved biltilsynet. Hvordan jeg kommer meg dit har jeg ikke peiling på. Hvor er tonstadkrysset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...