Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim


Monab88

Recommended Posts

Guest Christine
Kan jeg godt, har ikke oppmøte før 10 jeg. :whistle:

Men hvorfor stiller du ikke selv?

Vegas har trekt seg litt for dommeren 3 ganger nå, og når han trekker seg litt, så blir jeg mer nervøs og gjør ting uten å tenke osv osv.. Jeg tør ikke mer, jeg er ferdig i utstillingsringen. Har iallefall en teori om at han går bedre og blir mer tryggere med en handler som vet hva hun gjør, og som e trygg på det.

Hvis du fortsatt vil stille han så blir jeg veldig takknemmelig, og hvis du lurer på noe mer før du bestemmer deg så er det bare å sende meg pm/legge meg til på msn. :D (ny msn, du kan få den via pm..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar
Det er derfor man har buss! Heimdal er mye lengre unna meg enn deg uansett, så du skal ikke klage. ;)

Men mine busskunnskaper er mildt sagt mangelfulle ;) Har tatt buss nr. 5 én gang, buss 66 to ganger, og så har jeg tatt flybussen mange ganger. :whistle:

Du kan kjøre gjennom byen, opp Byåsveien forbi Granåsen og så tar du til venstre i lyskrysset mot Kolstad/Saupstad. Istedenfor å stoppe på senteret kjører du litt videre på samme veien, så ligger arenaen på høyre side av veien. Eventuelt ta buss nr 19 :D

Ehm. Om man tar buss nummer 19, er det langt å gå fra busstoppet? (I overført betydning: vanskelig å finne veien?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 shelties og vi meldte ikke på *dån*Men NKK får seg kanskje snart en vekker når de setter opp så merkelige dommere. Har vært utrolig lave tall blant sheltiene på NKK-utstillinger i år, og det var også synkende i fjor. I 2006 var det jo vanvittig oppmøte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Tibia

Kun 8 S&P DS og rett etter eksamen. Så tror ikke det blir noen Trondheimstur på oss. Satser på at det blir mer å se på i Oslo siste helgen i juni :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mine busskunnskaper er mildt sagt mangelfulle :whistle: Har tatt buss nr. 5 én gang, buss 66 to ganger, og så har jeg tatt flybussen mange ganger. :D

Ehm. Om man tar buss nummer 19, er det langt å gå fra busstoppet? (I overført betydning: vanskelig å finne veien?)

Jeg tror det er en bussoldeplass ganske så rett ved, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn veibeskrivelse og sånt, får man det i posten på PMen, eller? Vennen? :lol:

Edit: Er det her?

Edit: Nei, når jeg ser på flyfotoet ser det veldig merkelig ut.. :P

Det får man på PM, i posten :icon_confused: Kanskje vi burde kjøre samtidig sånn som vi roter... Akkurat nåvet jeg ikke om jeg hadde klart å finne heimdal en gang. Håper det roer seg snart.. Satser på å finne hundeklubben i kveld. Det er bra vi har biler til å komme fram selv om vi plutselig skulle befinne oss midt på jordet.

HURRA for eksamenstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får man på PM, i posten :P Kanskje vi burde kjøre samtidig sånn som vi roter... Akkurat nåvet jeg ikke om jeg hadde klart å finne heimdal en gang. Håper det roer seg snart.. Satser på å finne hundeklubben i kveld. Det er bra vi har biler til å komme fram selv om vi plutselig skulle befinne oss midt på jordet.

HURRA for eksamenstiden.

:P Ja, vi var råtøffe da vi bare kjørte rett over gresset etter siste trening (?)! Heimdal, det ER faktisk vanskelig å finne, det. Med mindre du slett ikke VIL finne det; for da havner man alltid på Heimdal. <_<

(Pst! Eksamenstiden min er over, faktisk i dag! Hipp-hurra! :lol: <- blir litt sånn i hodet)

Det er HER

Ser ut som vi trenger terrengbiler, ja. Det går jo ingen VEI ut dit! :icon_confused:

(Takk for link, den skal studeres nøye, men jeg håper fremdeles de skilter ekstremt godt. Gjerne fra Orkanger for min del..) :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vi trenger terrengbiler, ja. Det går jo ingen VEI ut dit! :icon_confused:

(Takk for link, den skal studeres nøye, men jeg håper fremdeles de skilter ekstremt godt. Gjerne fra Orkanger for min del..) :closedeyes:

Det er ikke vanskelig å finne - kjør av E6 mot Granåsen, kjør så over Bjørndalsbrua og til høyre i neste lyskryss. Følg veien og så ligger det relativt lett synlig på høyre side av veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanskelig å finne - kjør av E6 mot Granåsen, kjør så over Bjørndalsbrua og til høyre i neste lyskryss. Følg veien og så ligger det relativt lett synlig på høyre side av veien.

E6 til Granåsen, mener du da at jeg skal ta av fra motorveien rett etter city syd? (Kommer fra Orkdalssiden.) Altså, jeg er trønder, men jeg har ikke bodd her hele mitt liv akkurat, og ærlig talt dårlig kjent. Jeg kan finne frem til Dyrenes Verden, hundetreff og City Syd, i tillegg til skolen og sentrum, da.. :icon_confused::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E6 til Granåsen, mener du da at jeg skal ta av fra motorveien rett etter city syd? (Kommer fra Orkdalssiden.) Altså, jeg er trønder, men jeg har ikke bodd her hele mitt liv akkurat, og ærlig talt dårlig kjent. Jeg kan finne frem til Dyrenes Verden, hundetreff og City Syd, i tillegg til skolen og sentrum, da.. :icon_confused::rolleyes:

Jepp. Da kommer du til to lyskryss som er rett etterhverandre, kjør gjennom disse og over en bro (langt rettstrekk). Da kommer du til et nytt lyskryss, her tar du til høyre, og hold til høyre hele veien - svingen går ca 180 grader. Ligg i høyre fil, kjør rett over første lyskryss (der vil du få en kirke på venstre side). Etter et stykke kjører du unger en gangbro og så er skiskytterarenaen på høyre side rett etter denne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Da kommer du til to lyskryss som er rett etterhverandre, kjør gjennom disse og over en bro (langt rettstrekk). Da kommer du til et nytt lyskryss, her tar du til høyre, og hold til høyre hele veien - svingen går ca 180 grader. Ligg i høyre fil, kjør rett over første lyskryss (der vil du få en kirke på venstre side). Etter et stykke kjører du unger en gangbro og så er skiskytterarenaen på høyre side rett etter denne :icon_confused:

Åh, tusen takk! Denne skal jeg printe ut og følge slavisk! :lol: (Og stakkars deg om jeg ikke kommer frem. Eller.. ved nærmere ettertanke, så fungerer jo ikke det, siden du antageligvis vil være på riktig sted, og jeg på et helt annet sted..! :rolleyes::P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en bussoldeplass ganske så rett ved, om jeg ikke husker feil.

Hvis det er ved den fotballbanen ved husebyhallen, så er det bussholderplass rett ved nesten. (ved gangrua, saupstadsenteret)

Humhum. Får se om jeg har tid og tør å bevege meg ut dit :P Har litt lyst :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Humhum. Får se om jeg har tid og tør å bevege meg ut dit :P Har litt lyst :P

Bare å tenke på alle de flotte fuglisene som er påmeldt det! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det her også, jeg.. selger et varikennel bur str small, som jeg kan ta med til NKK Trondheim. ;)

Og hvis noen har lyst å få valpesyken kurert mens jeg briefer baner, er det heeelt i orden! :)

Hihi, jeg kan godt få kurert valpesyken min, selv om jeg får valp selv om en måned ;)

Når er Colliene og Sheltiene? *må dra å se på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...