LeneG Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Skrevet 14. Mai 2008 Ja nå har vi endelig hentet det lille nurket vårt. Hun er helt herlig og helt propell Bare koser og skal ha kontakt med alle hele tiden. Har fremdeles bare mobilkameraet mitt og med en hund med propell i rumpa så gir det visse utslag på bildekvaliteten. Hun ligger litt rolig da Valpemager er det søteste som finnes Dette bildet kunne vært kult...
Blondiemamma Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Skrevet 14. Mai 2008 Gratulerer med en kjempesøt liten valp
Einstein&Charlie Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Skrevet 14. Mai 2008 Hun er rigtig sød og ser skikkeligt fræk ud
Mirai Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Skrevet 14. Mai 2008 Tenker du har gledet deg like mye som oss Gratulerer! Det blir nok herlig hos dere også, hehe.
Guest Snusmumrikk Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Skrevet 14. Mai 2008 Haha hun var raskt på nett Gratulerer masse!
giggi Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Gratulerer såå mye ! Gleder meg til og følge med videre Masse lykke til og kos dere med valpetiden !
LeneG Skrevet 15. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Tusen takk alle sammen Første natten har gått strålende. Jeg hadde laget fin seng ved siden av sengen vår med dobbel madrass slik at jeg kunne nå ned til henne med handa. La på en dyne og ett fleecepledd så hun skulle ha det mykt, godt og varmt. Men Bonnie ville ikke ligge der. Hun la seg oppå helseskoa mine på gulvet og sovna der Ble vekt en gang i natt og da var vi ute og tisset så bortsett fra noen gledesskvett i senga vår på morgenen i dag så var soverommet tørt. Hun er så herlig. Halen og hele rompa går hele tiden. Hun utrykker bare "kos meg, kos meg, kos meg og I NEED LOVE"
Symra&Pippin Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Kjempesøt! Blir spennende å følge henne videre. Gratulerer!
ida Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Gratulerer med ny valp. Håper dere får mange år og mye moro sammen.
TineSimbaNana Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Gjerne flere bilder Hva skal lille Bonnie brukes til forresten?
LeneG Skrevet 15. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Hva skal lille Bonnie brukes til forresten? Fotvarmer
Peers Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Gratulerer så mye! Nydelig er hun Venter spent på flere bilder...
LeneG Skrevet 15. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Neida Jeg har lyst til å trene litt lydighet med henne. Har sett på freestyle og det ser også veldig gøy ut så vi får se etterhvert. Får ikke gjort så veldig mye akkurat nå. Ellers må hun nok ta til takke med å rusle rundt med meg, gubben og barna hver dag. Har ikke nerver til å entre en konkurranse tror jeg men vi får se. Kanskje jeg blir bitt av basillen
Peers Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Neida Jeg har lyst til å trene litt lydighet med henne. Har sett på freestyle og det ser også veldig gøy ut så vi får se etterhvert. Får ikke gjort så veldig mye akkurat nå. Ellers må hun nok ta til takke med å rusle rundt med meg, gubben og barna hver dag. Har ikke nerver til å entre en konkurranse tror jeg men vi får se. Kanskje jeg blir bitt av basillen Psssh... Du skal da komme deg ut i en konkurranse Tør jeg så tør du altså!
Marianne Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Så skjønn hun er! Og du? KJØP DEG KAMERA
LeneG Skrevet 15. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Psssh... Du skal da komme deg ut i en konkurranse Tør jeg så tør du altså! Hehe.. Sikker på det? Så skjønn hun er! Og du? KJØP DEG KAMERA Å. Er du misfornøyd med kvaliteten på bildene? Skal kjøpe når jeg får skattepengene. Nå har alle pengene gått på valp + div til valp.
Aina&Kaizer Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Så herlig hun er. Åh, jeg savner valpetiden. Du må nyte den mens du har den.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar