Gå til innhold
Hundesonen.no

Border Collie'n Bonnie

LeneG

Recommended Posts

Ja nå har vi endelig hentet det lille nurket vårt.

Hun er helt herlig og helt propell :)

Bare koser og skal ha kontakt med alle hele tiden.

Har fremdeles bare mobilkameraet mitt og med en hund med propell i rumpa så gir det visse utslag på bildekvaliteten.

valp004-1.jpg

Hun ligger litt rolig da :D

valp002-1.jpg

Valpemager er det søteste som finnes :D

valp013-1.jpg

Dette bildet kunne vært kult...

valp008-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Tusen takk alle sammen :D

Første natten har gått strålende.

Jeg hadde laget fin seng ved siden av sengen vår med dobbel madrass slik at jeg kunne nå ned til henne med handa.

La på en dyne og ett fleecepledd så hun skulle ha det mykt, godt og varmt.

Men Bonnie ville ikke ligge der.

Hun la seg oppå helseskoa mine på gulvet og sovna der :D

Ble vekt en gang i natt og da var vi ute og tisset så bortsett fra noen gledesskvett i senga vår på morgenen i dag så var soverommet tørt.

Hun er så herlig. Halen og hele rompa går hele tiden. Hun utrykker bare "kos meg, kos meg, kos meg og I NEED LOVE" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida :D

Jeg har lyst til å trene litt lydighet med henne.

Har sett på freestyle og det ser også veldig gøy ut så vi får se etterhvert. Får ikke gjort så veldig mye akkurat nå.

Ellers må hun nok ta til takke med å rusle rundt med meg, gubben og barna hver dag.

Har ikke nerver til å entre en konkurranse tror jeg men vi får se. Kanskje jeg blir bitt av basillen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida :D

Jeg har lyst til å trene litt lydighet med henne.

Har sett på freestyle og det ser også veldig gøy ut så vi får se etterhvert. Får ikke gjort så veldig mye akkurat nå.

Ellers må hun nok ta til takke med å rusle rundt med meg, gubben og barna hver dag.

Har ikke nerver til å entre en konkurranse tror jeg men vi får se. Kanskje jeg blir bitt av basillen :)

Psssh... Du skal da komme deg ut i en konkurranse :D Tør jeg så tør du altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psssh... Du skal da komme deg ut i en konkurranse :D Tør jeg så tør du altså!

Hehe.. Sikker på det?

:) Så skjønn hun er! Og du? KJØP DEG KAMERA :P

Å. Er du misfornøyd med kvaliteten på bildene? :D

Skal kjøpe når jeg får skattepengene.

Nå har alle pengene gått på valp + div til valp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...