Gå til innhold
Hundesonen.no

Mona og Siri


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 371
  • Created
  • Siste svar
Hun blir penere for hver gang :P

Takk for det :P

*Stjele Siri, stille så ingen merker det* :P

Du er velkommen til å stjele med en gang hun blir mer mark og kjip ekkel tenåring :P

Siri ser faktisk større ut enn hva Jatzy er jo ;):P

Gjør hun? Hihi. Vet ikke hvor stor Jatzy er jeg, tror ikke jeg har sett noen bilder av henne ved siden av et menneske på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er velkommen til å stjele med en gang hun blir mer mark og kjip ekkel tenåring :P

:P Du vet at det er tantes privilegium å ikke ha noen regler og lære sånne søte små bebiser ting som egentlig ikke er lov...!? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som Janice: Oooooh myyyy GOD!

Hun er jo bare smellvakker! Lille valpen er borte ja, men frem kom det jo en nydelig liten aussiefrøken! :P Og du og typen kommer til å merke fort at en aussie vokser aldri ut av fanget på en! :P My blir pitteliten når hun kommer opp på fanget og ramler isammen som en pose med ris! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Du vet at det er tantes privilegium å ikke ha noen regler og lære sånne søte små bebiser ting som egentlig ikke er lov...!? :P

Tsk. Hun slipper unna med det snåle uttrykket sitt uansett :P

Jeg sier som Janice: Oooooh myyyy GOD!

Hun er jo bare smellvakker! Lille valpen er borte ja, men frem kom det jo en nydelig liten aussiefrøken! :P Og du og typen kommer til å merke fort at en aussie vokser aldri ut av fanget på en! ;) My blir pitteliten når hun kommer opp på fanget og ramler isammen som en pose med ris! :P

Måtte le igjen her, haha :P Merker det er veeeldig hyggelig med en hund som har plass på fanget! Har jo prøvekjørt litt med Blondie til Martine, og det ER plass! Wuhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aussiene blir egentlig aldri store! Yippie sitter på fanget MINST 10 ganger om dagen. Hun holder seg fast med framlabbene rundt nakken min og bakbeinda henger rundt på siden av livet. Funker fett :) Hun liker faktisk best å blir båret (bært?!) på en arm (sitte på armen) som en liten unge!

Bare noen trøstende ord til de med voksende aussier... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...