Gå til innhold
Hundesonen.no

Klikkertrent fisk


Benedicte

Recommended Posts

Du følger ganske godt med selv også da :P Hehe.. Kan resultatene hennes i LP og sånn..

Ja, jeg er fornøyd med egen resultater så langt! Kjempe! Men jeg liker også å følge med på andre, se hva de får og hvordan de gjør ting :P

det var fordi Benedicte fortalte det selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Jeg følger med på alt som har med LP å gjøre jeg :P hehe

jeg følger masse med på LP, men andre som trener det gidder jeg ikke å bry meg om. Hvis en annen gjør det bra blir jeg glad, men jeg gidder seriøst ikke å bry meg med sånt! da mener jeg man har helt tydelige fritidsproblemer. Man kan finne feil ved alle, men hvorfor lete? det blir bare for dumt ass... selv om min hund var umotivert på konkuransen(dette var pga tette, betente og hovne analkjerter) og jeg sa at jeg ikke hadde spesiellt lyst til å gå, men komme meg hjem til en dyrlege så fort som mulig. Men likevel, selv om Vicky ikke hadde det bra gjorde hun det greit! jeg ser den lyse siden ved alle konkuranser. hun kom på 2 plass selv om hun gjorde det som ille som det går ann. Jeg ser på det på en annen måte, jeg ser på det som at min hund med tette, betente og hovne analkjertler gjorde så godt hun kunne den dagen, og det er DET som betyr noe. Og jeg bryr meg ikke noe om å lete etter dritt ved andre som trener, det har jeg null interesse av. Min interesse legger jeg i HUNDEN MIN, og ikke annet. Det er hyggelig og morro å høre at det går bra med andre, men annet kan jeg bare drite i når det gjelder trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg følger masse med på LP, men andre som trener det gidder jeg ikke å bry meg om. Hvis en annen gjør det bra blir jeg glad, men jeg gidder seriøst ikke å bry meg med sånt! da mener jeg man har helt tydelige fritidsproblemer. Man kan finne feil ved alle, men hvorfor lete? det blir bare for dumt ass... selv om min hund var umotivert på konkuransen(dette var pga tette, betente og hovne analkjerter) og jeg sa at jeg ikke hadde spesiellt lyst til å gå, men komme meg hjem til en dyrlege så fort som mulig. Men likevel, selv om Vicky ikke hadde det bra gjorde hun det greit! jeg ser den lyse siden ved alle konkuranser. hun kom på 2 plass selv om hun gjorde det som ille som det går ann. Jeg ser på det på en annen måte, jeg ser på det som at min hund med tette, betente og hovne analkjertler gjorde så godt hun kunne den dagen, og det er DET som betyr noe. Og jeg bryr meg ikke noe om å lete etter dritt ved andre som trener, det har jeg null interesse av. Min interesse legger jeg i HUNDEN MIN, og ikke annet. Det er hyggelig og moro å høre at det går bra med andre, men annet kan jeg bare drite i når det gjelder trening.

Jeg ser positivt i mye jeg, og for meg er det helt ok at folk bruker Cita som et klikkerhund_eksempel, og sammenligner med andre hunder trent med andre metoder, for det lærer jeg av :wink: Men dersom du ikke vil at jeg skal bruke Vicky som eksempel lenger, så skal jeg slutte med det - I promise :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser positivt i mye jeg, og for meg er det helt ok at folk bruker Cita som et klikkerhund_eksempel, og sammenligner med andre hunder trent med andre metoder, for det lærer jeg av :wink: Men dersom du ikke vil at jeg skal bruke Vicky som eksempel lenger, så skal jeg slutte med det - I promise :wink:

det har jeg sagt fler ganger, tok lang tid før det gikk gjennom :P men men, bedre sent enn aldri. Jeg for den sakts skyld har meldt meg ut av alle treningsmetode diskusjoner. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to mennesker som har totalt ulike meninger vil aldri kunne fungere ordentlig som venner. Blir som Elisa sa i en annen tråd - man må ha forståelse for hverandre og føle at man står på lik linje. Altså.. jeg krever ikke at vennene mine skal være enig med meg i alt - det er for mye forlangt. Men visste ting er det greit at det går an å snakke om og å være enig om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to mennesker som har totalt ulike meninger vil aldri kunne fungere ordentlig som venner. Blir som Elisa sa i en annen tråd - man må ha forståelse for hverandre og føle at man står på lik linje. Altså.. jeg krever ikke at vennene mine skal være enig med meg i alt - det er for mye forlangt. Men visste ting er det greit at det går an å snakke om og å være enig om :P

helt enig i dette. Før eller siden så kommer man til et punkt der man går hver sin vei fordi forskjellene på interesser blir for stor og man har ikke noe som knytter hverandre sammen mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja... er selvfølgelig enig. Men jeg har troen på at ulike mennesker hvertfall kan være hyggelig med hverandre...

Off topic:

Og et spørsmål til Benedicte bare:

Var det ikke du og Guro som startet hundeferien, og nå skal du ikke være med? :? virker som du ikke har det samme forholdet til Guro og meg etter leiren. Isåfall hvorfor det? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du og Guro som startet hundeferien, og nå skal du ikke være med? virker som du ikke har det samme forholdet til Guro og meg etter leiren. Isåfall hvorfor det?

Jo, vi skulle ha hundeferien sammen i 2005 :cry:

Men da skulle den være i Holmestrand, og siden jeg har familie i Vestfold hadde det vært lettere for meg å komme fram og tilbake :wink: Men i Kristiansand kjenner jeg ingen, så da hadde det blitt mye mer stress og sånt, så jeg orket rett og slett ikke :? Og meg Guro er som to dråper vann - hun kommer hit i høstferien og jeg skjønner ikke at leiren skulle ha gjort noe med vennskapet vårt :cry: Vi er uenige i treningsmetoder og sånt, men vi diskuterer det aldri sammen og det har absolutt aldri vært noe problem :wink: Det syns jeg vi også burde, hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vi skulle ha hundeferien sammen i 2005 :cry:

Men da skulle den være i Holmestrand, og siden jeg har familie i Vestfold hadde det vært lettere for meg å komme fram og tilbake :wink: Men i Kristiansand kjenner jeg ingen, så da hadde det blitt mye mer stress og sånt, så jeg orket rett og slett ikke :? Og meg Guro er som to dråper vann - hun kommer hit i høstferien og jeg skjønner ikke at leiren skulle ha gjort noe med vennskapet vårt :cry: Vi er uenige i treningsmetoder og sånt, men vi diskuterer det aldri sammen og det har absolutt aldri vært noe problem :wink: Det syns jeg vi også burde, hehe :wink:

hvilke treningsmetoder bruker Guro da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hotshark* Moderatorer?

Ro deg litt da..

ekke alle som kom inn på forumet i går..

syntes det er dårlig gjort å "rakke" på det vi gjør selv om du ikke er mod lenger..

ekke alle som har mulighet til å være innpå hele kvelden.. jeg for min del prøvde å komme inn mellom sju til ti og fikk det ikke til:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro deg litt da..

ekke alle som kom inn på forumet i går..

syntes det er dårlig gjort å "rakke" på det vi gjør selv om du ikke er mod lenger..

ekke alle som har mulighet til å være innpå hele kvelden.. jeg for min del prøvde å komme inn mellom sju til ti og fikk det ikke til:(

var ikke meningen å rakke ned på dere... alt jeg sier blir feil nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...